Skocz do zawartości

wilmar

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wilmar

  • Urodziny 02.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa, Leszno

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009
  1. witaj, sprawdź koniecznie łączniki stabilizatora, tania naprawa i zużyte hałasują strasznie. W sprawie skręcenia kierownicy.. - możesz wyzerować i ustawić pozycję czujnika kąta skrętu - czy ustawiałeś tylną oś? może masz lekko "przekoszony" tył względem przodu.. i przodem korygujesz jazdę na "wprost" tak było u mnie, niestety do poprawnego ustawienia konieczna była wymiana tylei wachacza i śruby z mimośrodem. Dodam, że ustawiałem geometrie w 2 warsztatach gdyż w pierwszym gdy chłopaki nie mogli odkręcić śruby to stwierdzili (okłamali) ze to zmiana jest minimalna i nie ma wpływu na całościowe ustawienie hehe ;p
  2. alledrogo z Białegostoku ok 1 359,00 zł w kwietniu 2016. Dziś specjalnie odpaliłem to autko i na śniegu tez całkiem sprawnie, czuję ze autko sobie radzi bez poslizgów. wiesz ciezko robić samemu jakieś testy, czasem dziwiły mnie dosyć szczegółowe opinie na portalach typu oponeo.. w zeszła zime na Pasku były nOKIANY wrd-3 i w moim odczuciu może Micheliny są trochę gorsze na śniegu, ale tylko trochę zresztą to było rok temu
  3. Witam, również w aucie kórym nie robię zbytnio dużych przebiegów mam założone opony wielosezonowe. Sprzedałem wszytkie stare zalegające opony w garażu i starczyło na Michellin CrossClimate 205/55/R16. Kupione w kwietniu 2016 -w sezonie letnio wiosennym sprwowały sie super, obecna jesień/zima również bajka!!! Z użytkowania opon jestem bardzo bardzo zadowolony, opony są niezwykle ciche, nie miałem problemów z wyważeniem, w sprawie właściwości użytkowych w porównaniu z oponami letnimy/zimowymi nie odczułem obsolutnie żadnej różnicy (i nie ejstem "zawadzi drogą") ;p Oczywiście musze zaznaczyćć, że autko użytkuję w 30% mieście i 70% trasach " bardzo uczęszczanych" wiec nie mam odniesienia w jeżdzie po zaspach śnieżnych czy drogach lokalnych,
  4. Cześć, u siebie przekładałem mieszek z golfa VII (albo Passata B8) po rozpięciu zszywek ciężko je wstrzelić zwykłym zszywaczem, wiec mieszek na ramkę wewnętrzną wkleiłem klejem na ciepło.
  5. cześć, wymieniałem całe ramią w piątek, ten pierścień wciśnięty jest na wałeczek który na końcu jest lekko stożkowy z ząbkami - stąd masz problemy go ściągnąć, pryskanie wd nic nie pomogło, złapałem go mocniej, ale z wyczuciem szczypcami i złamał na pół. Przy montażu nowego posmarowałem wałek smarem miedziowym, powiedzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności