Skocz do zawartości

renegat207

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O renegat207

  • Urodziny 08.01.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Sylwester
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ryki, Witkowo

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B5(3B) 2.5 TDI V6 150KM (AFB) 4x4
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. renegat207

    Pin do immo

    Witam, w linku wsad z kości 93c76 sterownika silnika nr ecu simos 3.3 06A906033BD proszę o odczytanie kodu PIN ECU. Chcę zakodować nowy licznik VDO (dopisać do ECU jest to immo3. Ze starego licznika nie mogę wyciągnąć pinu bo ma uszkodzony wsad licznik Jaeger, więc pozostaje tylko ze sterownika silnika. W tym celu wylutowałem pamięć i odczytałem eeprom programatorem. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Próbowałem na innych forach ale bez efektu piny nie pasują sterownik ich nie przyjmuje po logowaniu VCDS. Może tu ktoś pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3369852.html
  2. Ja ostatnio leflektory kleiłem klejem i szczeliwem Wurth dostępny w różnych kolorach. Chodzi o to ,że klej utwardza się pod wpływem wilgoci co w leflektorach jest b. ważne. Rozkleiłem lampy za pomocą gorącego powietrza z opalarki. Do dziś jak na razie nie parują. Co do odbłyśnika to wyrwał się z gwintu wkręt mocujący i nie miałem regulacji. Zastosowałem delikatnie większy wkręt poskładałem wszystko i po kłopocie
  3. A próbowałeś robić logi dynamiczne? Wartości czujników są szczególnie ważne do oceny.
  4. BIP szczególnie na jednym odbiega bo na zimnym na jałowym ma około 70. Dodatkowo chyba na BIP-y podobno wpływa vacum pompa jak daje za niskie ciśnienie. Jutro podmienie przepływke i zmierzę ciśnienie na vacum pompie i napisze czy cos pomogło. Coś musi być z dawka paliwa bo strasznie kopci na czarno tak jakby była nieprawidłowa mieszanka za mało tlenu i się sadza wytwarza. Pompowtryski niby od tej wersji dopiero co założone po pełnej regeneracji i sprawdzeniu na maszynie mam wydruki nawet. Ok zrobie dziś te grupy co napisałeś i wrzuce. Uzupełniam logi dynamiczne. http://vaglog.pl/log_275837.html http://vaglog.pl/log_275836.html http://vaglog.pl/log_275838.html Dodam,że przepływke podmieniałem i dalej to samo. Sprawdzałem i czyściłem pompe tą elektryczną w baku i bez zmian. Nie wiem co to może być. Podobno kiedyś ktoś miał podobny problem i to był ugięty korbowód ale wtedy różniły się pomiary ciśnienia sprężania a u mnie niby ok. pozostaje tylko sprawdzić pompe tandemową i ciśnienie paliwa jakie podaje albo ustawienie zapłonu na rozrządzie. Log statyczny zaraz po odpaleniu na zimnym silniku http://vaglog.pl/log_275857.html Chyba znalazłem przyczyne to na 99% wytarty wałek rozrządu i szklanki popychaczy.
  5. Proszę o analize logów silnika audi A3 ASZ. Dodam,że czyściłem turbine, wymieniałem i ustawiłem pompowtryski i dalej to samo. Auto strasznie kopci podczas przyspieszania i szarpie. Na wolnych obrotach też silnikiem telepie tak jakby miał drgawki. Zrobiłem dziś na zimnym silniku pomiar sprężania i na wszystkich cylindrach około 29 bar więc wszystko wydaje się ok. Oto logi. http://vaglog.pl/log_275550.html http://vaglog.pl/log_275551.html http://vaglog.pl/log_275552.html http://vaglog.pl/log_275553.html Jeśli coś źle zrobiłem to mnie poprawcie dodam ,że walcze z tym od kilku dni i nie mogę dojść o co chodzi. Silnik ma już przejechane 40000 tys ale do tej pory nie było z nim problemu. Dodatkowo kanał 13 0.14 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H -0.16 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H 0.00 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H 0.33 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H i 23 32.0 (no units) 70.0 (no units) 48.0 (no units) 46.0 (no units) Pompa vacum zmieniona na Boscha, EGR czysty, gruszka turbiny nowa bo stara była nieszczelna, filtr paliwa nowy KNEHT, kolektor ssący wyczyszczony. Dwumas ma 100 tys. od ost. wymiany. Auto jest po delikatnym sofcie na około 145 KM i od tego czasu przejechane 80 tys. Nie mam już pomysłów co to może być. Jeszcze jutro zamierzam sprawdzić pompe tandemową i przepływke podmienić.
  6. Witam wszystkich zainteresowanych, przymierzam się do montażu kierownicy multifunkcyjnej w pasku B5 3BG 2005 r. Posiadam RNS MFD info z radia/navi jest wyświetlane na FIS. Auto ma ESP, ori telefon i zamontowany tempomat. Czy w mojej wersji jest już fabrycznie zamontowany tuner TMC? Czy montaż kierownicy będzie przebiegał jak u kolegów we wcześniejszych postach? Chodzi mi o magistralę CAN bo już sam nie wiem czy po podłączeniu na sterowniku 451 będzie wszystko działać. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Edit : Podłączyłem wszystko w oparciu o sterownik 452 i o dziwo wszystko działo tylko nie wiem jak z telefonem. Nie zrozumiałe było dla mnie sformułowanie "zrównoleglić" ale jakoś sobie z tym poradziłem dzięki oryginalnym schematom po angielsku. Dziś postanowiłem dalej pobawić się w tym temacie montażu multifunkcyjnej kierownicy ale w oparciu o sterownik 451 sterowany po CAN. Co się okazało po podłączeniu? Tempomat działa, res, cancel, set i podświetlenie przycisków ale nie działa sterowanie RNS. Podpiąłem się pod CAN-y licznika w piny 8 CAN (+) i pin 9 CAN (-). Kodowanie sterownika kierownicy 00119 w liczniku navi też zakodowane. Próbowałem zaminić CAN-y bezpośrednio pod NAVI niebieska kostka piny 13 i 26 ale bez efektu. Czy coś zrobiłem nie tak? Czy problem leży w kodowaniu? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi
  7. renegat207

    Ciekawostki licznikowe

    Zastanawia mnie opcja czy np. dałoby radę wgrać ori wsad lepszym programem po obd 2 np. vag can dash 5.29. Zdarzyła mi się kiedyś podobna sytuacja ale na starszych zegarach 919.. vdo z pełnym fis immo 2. wgrywałem tam wsad od europy i stało się podobnie tylko,że używałem vag tacho 3.01 on jest bardzo stabilny. Ale na szczęście z powrotem udało się wgrać ori wsad od anglika i licznik ożył. Dodam,że vcds normalnie się łączy z licznikiem i mogę zmieniać kodowanie.
  8. renegat207

    Ciekawostki licznikowe

    Witam. Podepnę się pod temat bo mam ten sam problem odnośnie licznika Audi A 3 S 3. Do angielskiej wersji licznika wgrałem wsad od S 3 wersji europejskiej i teraz FIS gaśnie i się zapala a dodatkowo wyskoczył napis DEF na wyświetlaczu. Zgrałem ori wsad eeprom programer 1.19 g. przed wgraniem wsadu europejskiego. Ale teraz jak chce wgrać ori wsad to wyskakuje błąd. Dodam,że teraz wsad czyta ale są tam jakieś głupoty a wgrać już nie chce. Pomoże ktoś?:smutek:
  9. Witam. Chciałbym podwyższyć obroty silnika w VW z 2006 r. silnik 2.0 PD 140 KM. Czy ta procedura" 01 silnik->login12233->adaptacja kanał 06->zmiana wartości-> test-> save" będzie pasowała do tego modelu? Bo słyszałem jeszcze o kanale 02 i o tym, że nie zawsze kod 12233 pasuje do każdego modelu silnika szczególnie w tych rocznikach powyżej 2005 r. Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
  10. Witam wszystkich. Czy jest ktoś mi w stanie podpowiedzieć jak za pomocą programu VCDS i długiego kodowania wyłączyć ksenony ( światła mijania) tak żeby nie zapalały się automatycznie po przekręceniu kluczyka tylko żeby je można było włączać normalnie włącznikiem. Auto to Passat B 6 2.0 TDI 110 KM kod CBA z 2010 r. Dodam, że wszelkie zmiany możliwe są tylko za pomocą tzw. long coding. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  11. Witam wszystkich. Czy jest ktoś mi w stanie podpowiedzieć jak za pomocą programu VCDS i długiego kodowania dezaktywować kontrolkę pasów bezpieczeństwa? Dodatkowo ciekawi mnie jak za pomocą VCDS- sa wyłączyć ksenony tak żeby nie zapalały się automatycznie po przekręceniu kluczyka tylko żeby je można było włączać normalnie włącznikiem. Auto to Passat B 6 2.0 TDI 110 KM na Common Railu z 2010 r. Dodam, że wszelkie zmiany możliwe są tylko za pomocą tzw. long coding. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności