Skocz do zawartości

Marcin89

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Marcin89

  • Urodziny 17.05.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 4.0 W8 275KM 4x4
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, z bólem serca zmuszony jestem sprzedać moje oczko w głowie którym jest VW Passat B5 FL w bardzo unikatowym wydaniu z silnikiem W8 4.0 275KM. Samochód bardzo zadbany, wszystkie naprawy były wykonywane na bieżąco (nigdy nie oszczędzałem na częściach i eksploatacji tego samochodu) a samo autko używane jako drugie w domu (w moich rękach autko od 3 lat przejechało zaledwie ok 8tyś. km. Oryginalny udokumentowane przebieg 232tyś km. Na dowód posiadam oczywiście wyciągi z wszystkich badań technicznych zarówno z Danii skąd samochód został sprowadzony jak i z Polski. Dla zainteresowanych udostępnię oczywiście nr VIN wraz z wszystkimi innymi danymi potrzebnymi do sprawdzenia historii pojazdu. Niestety w ubiegłym tyg. Po odbiorze samochodu od mechanika po wymianie uszczelnieni pokryw zaworów oraz świec coś zaczęło stukać w silniku…Stuki słychać na ciepłym silniku. Najprawdopodobniej winne są panewki… Samochód zalewany olejem Synthoil Race Tech GT1 10W-60 Liqui Moly co ok 5tyś. km. W ostatnim czasie w samochodzie zostały wymienione między innymi opony na całoroczne Nokian WeatherProof 225/45 R17 – koszt ok 2tyś zł i przejechałem na nich zaledwie ok 1tyś km., tarcze oraz klocki zarówno z przodu jak i z tyły całe zestawy Zimmermann-a – koszt ok 4 tyś zł, wahacze przód, końcowe tłumiki, elementy gumowo-metalowe zawieszenia, filtry paliwa, oleju powietrza oraz kabinowy, wymiana filtru oraz oleju w skrzyni biegów oraz wcześniej wspomniane uszczelki pokryw zaworów oraz świece. Cena do rozsądnej negocjacji na miejscu. Bardzo proszę o składanie tylko poważnych ofert i uszanowanie mojego i swojego czasu. Dane: Wersja - B5 FL 3BG Variant Silnik - 4.0 275KM BDN Rok - 11.2001 Wyposażenie: - skrzynia 5-biegowa automatyczna - Climatronic - klimatyzowany schowek - elektryczne szyby przód / tył - elektryczne lusterka z podgrzewaniem - podgrzewane fotele przednie - poduszki powietrzne x6 - regulowana kierownica - hak (zdejmowany) - ABS, ASR, EDS, ESP - stały napęd 4x4 (mechanizm różnicowy TorSen - quattro) - skórzana tapicerka W8 bananowa - bi-ksenon - spryskiwacze lamp - centralny zamek z pilota - wspomaganie kierownicy - halogeny - autoalarm - aluminiowe felgi 17" - regulowana wysokość foteli - 2 podłokietniki - komputer pokładowy duży FIS - oryginalna duża kolorowa nawigacja - menu w języku polskim - zmieniarka CD - tempomat - czujniki cofania - elektryczny szyberdach - domykanie i wietrzenie szyb z kluczyka - zmieniarka mp3 z pendrive i karta pamięci - sprężyny -40mm - komfortowe kierunkowskazy - coming/leaving home - OC do marca 2019 - przegląd do grudnia 2018 http://allegro.pl/passat-b5-fl-w8-4-0-275km-i7255998032.html
  2. Witam, z bólem serca zmuszony jestem sprzedać moje oczko w głowie którym jest VW Passat B5 FL w bardzo unikatowym wydaniu z silnikiem W8 4.0 275KM. Samochód bardzo zadbany, wszystkie naprawy były wykonywane na bieżąco (nigdy nie oszczędzałem na częściach i eksploatacji tego samochodu) a samo autko używane jako drugie w domu (w moich rękach autko od 3 lat przejechało zaledwie ok 8tyś. km. Oryginalny udokumentowane przebieg 232tyś km. Na dowód posiadam oczywiście wyciągi z wszystkich badań technicznych zarówno z Danii skąd samochód został sprowadzony jak i z Polski. Dla zainteresowanych udostępnię oczywiście nr VIN wraz z wszystkimi innymi danymi potrzebnymi do sprawdzenia historii pojazdu. Niestety w ubiegłym tyg. Po odbiorze samochodu od mechanika po wymianie uszczelnieni pokryw zaworów oraz świec coś zaczęło stukać w silniku…Stuki słychać na ciepłym silniku. Najprawdopodobniej winne są panewki… Samochód zalewany olejem Synthoil Race Tech GT1 10W-60 Liqui Moly co ok 5tyś. km. W ostatnim czasie w samochodzie zostały wymienione między innymi opony na całoroczne Nokian WeatherProof 225/45 R17 – koszt ok 2tyś zł i przejechałem na nich zaledwie ok 1tyś km., tarcze oraz klocki zarówno z przodu jak i z tyły całe zestawy Zimmermann-a – koszt ok 4 tyś zł, wahacze przód, końcowe tłumiki, elementy gumowo-metalowe zawieszenia, filtry paliwa, oleju powietrza oraz kabinowy, wymiana filtru oraz oleju w skrzyni biegów oraz wcześniej wspomniane uszczelki pokryw zaworów oraz świece. Cena do rozsądnej negocjacji na miejscu. Bardzo proszę o składanie tylko poważnych ofert i uszanowanie mojego i swojego czasu. Dane: Wersja - B5 FL 3BG Variant Silnik - 4.0 275KM BDN Rok - 11.2001 Wyposażenie: - skrzynia 5-biegowa automatyczna - Climatronic - klimatyzowany schowek - elektryczne szyby przód / tył - elektryczne lusterka z podgrzewaniem - podgrzewane fotele przednie - poduszki powietrzne x6 - regulowana kierownica - hak (zdejmowany) - ABS, ASR, EDS, ESP - stały napęd 4x4 (mechanizm różnicowy TorSen - quattro) - skórzana tapicerka W8 bananowa - bi-ksenon - spryskiwacze lamp - centralny zamek z pilota - wspomaganie kierownicy - halogeny - autoalarm - aluminiowe felgi 17" - regulowana wysokość foteli - 2 podłokietniki - komputer pokładowy duży FIS - oryginalna duża kolorowa nawigacja - menu w języku polskim - zmieniarka CD - tempomat - czujniki cofania - elektryczny szyberdach - domykanie i wietrzenie szyb z kluczyka - zmieniarka mp3 z pendrive i karta pamięci - sprężyny -40mm - komfortowe kierunkowskazy - coming/leaving home - OC do marca 2019 - przegląd do grudnia 2018
  3. może się przydać: https://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php poszukaj w zakładce silnika czegoś takiego jak wał równoważący
  4. tak jak pisał kolega "toma21" są dwa zamienniki i ja osobiści zakładałem ZIMMERMANN-a którego mogę polecić. Z żadnego innego auta raczej nic nie podejdzie.
  5. aa jak oponki sprawują się na mokrej nawierzchni ?? Wg. etykiety UE na str. oponeo mają one klasę "B" hamowania na mokrej nawierzchni czyli teoretycznie wypadają troszkę gorzej od Michelin-ek oraz Nokian-ów ale jak to wygląda w rzeczywistości ??
  6. dzięki za opinie, oglądałem i czytałem wiele testów tych Michelin-ek i jak na razie są faworytem ale może miał ktoś jeszcze do czynienie z Nokian WeatherProof i mógłby się wypowiedzieć na ich temat ??
  7. Witam, jako że zimy ostatnio mamy jakie mamy, zacząłem zastanawiać się nad zakupem opon wielosezonowych. Moją uwagę przykuły głównie dwie opony: Michelin CrossClimate oraz Nokian WeatherProof. Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z oponami tego typu dlatego bardzo prosiłbym o opinie osób które jeżdżą na tych oponach lub kiedyś jeździły. Czy warto kupować? Jak się sprawują na suchej nawierzchni, jak na mokrej a jak na śniegu? Swoją uwagę zwróciłem na te 2 opony tylko dlatego że obie posiadają indeks "A" hamowania na mokrej nawierzchni, ale może ktoś mógłby polecić jeszcze jakąś inną oponę?? Z góry bardzo dziękuję wszystkim za opinie i pomoc
  8. haha i takie podejście do tematu jest jak najbardziej prawidłowe tak trzymać :dobrze jeśli z autkiem w ASO wszystko będzie oki to nie ma co się zastanawiać tylko brać i się cieszyć z jazdy
  9. Jedno jest pewne W8 nie jest tanie w utrzymaniu ale nie jest też jakoś strasznie drogie Do silnika wchodzi ok 8,5l oleju koszt wymiany w zależności jaki olej będziesz lać to ok 600-800zł z filtrem. Ja swoim W8 od wymiany przejechałem ok 10tyś. km bez dolewek. Jak już pewnie czytałaś kosztowna potrafi być wymiana tarcz z przodu, w moim przypadku musiałem to zrobić od razu po zakupie i koszt kpl. z klockami i robocizną ok 3tyś zł. Wiele części pasuje z innych aut gr. VAG i nie są one jakoś specjalnie drogie. Przy agresywnej jeździe podejrzewam że klocki i tarcze mogą się szybko kończyć ponieważ auto jest ciężki co czuć już po przejechaniu nawet kilku metrów. Ogólnie autko jest zdecydowanie godne polecenia ale nie dla każdego. Nie jest to auto sportowe, ale jest dynamiczne, na pewno nie jest ekonomiczne, ale w trasie udało mi się zejść nawet do 9l/100km (za to w mieście spokojnie 20l/100km a nawet więcej ) jest bardzo komfortowe i CO NAJWAŻNIEJSZE UNIKATOWE !!! albo się go pokochaj jak ja, albo znienawidzi jak moją żona hee Jeżeli trafisz na kiepski egzemplarz przeklniesz to auto, ale jeżeli trafi Ci się zadbany i sama też będziesz o niego dbała i nie oszczędzała na nim to będziesz się nim długo cieszyć. Ja swojego nie zamieniłbym na nic innego Polecam: http://www.vwgolf.pl/ciekawostki/magiczne-w8/ http://forum.vw-passat.pl/threads/72264-Zagazowanie-silnika-W8-4-0L?highlight=w8 http://forum.vw-passat.pl/threads/11158-Passat-W8?highlight=w8
  10. Panie i Panowie mam pytanko. Jako że już od ładnych kilku lat nie byłem na Nysie to może wytłumaczy mi ktoś jak to teraz wygląda z tymi zapisami?? Czy jeżeli nie zdążę się zapisać i wykupić biletu to oznacza, że nie zostanę wpuszczony na zlot? Z tego, co pamiętam, gdy ja byłem ostatnio to po prostu płaciło się przy wjeździe. Rozumiem, że teraz już się tak nie da??
  11. Marcin89

    Passat W8

    a ja wole VW no ale to już tylko i wyłącznie kwestia gustu i o tym się nie dyskutuje zarówno Mercedes, BMW jak i VW maja swoje wady i zalety... poszczególne części bywają tańsze inne droższe... dlatego myślę że nie ma co porównywać każdy kupi to co bardziej mu odpowiada a w W8 mi najbardziej podoba się stylistyka Passata B5 FL i unikatowość silnika W8, jego dźwięk jest po prostu przepiękny aa i historia tego modelu też jest ciekawa, ale oczywiście nie mam nic przeciwko BMW czy też Mercedesowi
  12. chodzi mi raczej o coś takiego:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności