Skocz do zawartości

adiaudi

  • Liczba zawartości

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adiaudi

  • Urodziny 12.06.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    EPWA

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    sedan 2008 3.2FSI 4x4, kombi 2007 3.2FSI 4x4
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Trudna to była decyzja. Sprzedaję naszą niezawodną, niezniszczalną rakietę. O aucie wiem wszystko. Pełna historia ASO Niemcy, następnie moja domowa kontynuowana w książce serwisowej. Olej wymieniany zawsze co 10tkm, nie uznaję bredni LL. Link poniżej https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-r32-4x4-webasto-bixenon-telefon-dynaudio-bezwypadkowy-alcantara-ID6EGKKl.html?utm_source=serviceletterManageAd&utm_medium=email&utm_campaign=diplayLink#xtor=EREC-55-[id1]-20220526-[diplayLink]-10689861@1-20220526212027
  2. Panowie. Muszę sprzedać świetnego Passata. Powymieniane mechanicznie części, aby fura jeździła jeszcze kolejne tysiące bezproblemowo. Krótka z nim moja przyjaźń, szczegóły przez telefon. https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-1-8t-1-wlasciciel-w-niemczech-zimowki-przeglad-do-04-2022-ID6DRA02.html#xtor=EREC-55-[id1]-20210529-[diplayLink]-10689861@1-20210529151348
  3. Dzięki, dam znać co było przyczyną. Edit 20/05 Spadł wężyk zasilający na łączeniu z wężykiem spryskiwacza. Owinąłem solidnie taśmą duct tape, na to mała opaska metalowa, dokręcone. Na opaskę też dałem taśmę duct tape, aby nie rysowała maski od wewnątrz. P.S. Wczoraj mechanik wstawiał nowy łącznik elastyczny, koszt 100 euro... Niby nie ma dramatu, ale jednak to nie złotówki... Fura jak nowa!
  4. O, choćby takiej... Kupilem sobie go na dojezdzanie do pracy. Jest fajowy, ale to mi zostało do dopieszczenia. Czy trzeba zacisnąć wężyki opaskami zaciskowymi mini metalowymi, czy mocny duct tape wystarczy? Pytam, ponieważ jestem w Niemczech i stąd dojezdzam na weekendy do domu. Fura fajna. Ptawie jak mój rodzinny 3.2FSI?
  5. Ba, na to już wpadłem ?. Spodziewałem sie pomocy...
  6. B5FL. Panowie, płyn na przednią szybe nie leci, ale za to leje sie do wewnętrznej części maski. Czy to oznacza, że spadł wężyk ze spryskiwacza? Wymieniałem i lekko nasunalem wężyk....
  7. Warszawa-Świnoujście z kręceniem się po Szczecinie,większość trasy tempomat 160 kiedy warunki pozwalały, 4 osoby, pełny bagażnik. Spalanie 10,7. Nie marudzę.
  8. Tak, owszem, ale nie w tym kluczyk... Chodzi o to, że w większości diesli trzeba regenerować sporo osprzętu silnika, jak wytryski, turbiny i inne, które są dodatkowym kosztem jazdy. Zapewniam Cię, że w wielu przypadkach, jak dodasz te koszty do wydatków na paliwo, później podzielisz odpowiednio, to koszt jazdy dieselkiem jest prawie równy lub wyższy od takiego, który spała 10l benzyny...
  9. Łopata zacny medal. Temat jednak ciekawy do piwa... Od siebie dodam, że też często mam chęć zadać pytanie jak wyżej użytkownikom oszczędnych diesli... Spalanie w moich 3.2 FSI 9-11l, silniki w zasadzie bezobsługowe. Pozdrawiam
  10. adiaudi

    Lotnictwo - dyskusja

    Ja robiłem długo i skończyłem jak nie było roboty dla golasów nawet w Azji... Podliczyłem, to chyba wydałem 250 lub więcej. ... Miłość kosztuje
  11. adiaudi

    Lotnictwo - dyskusja

    Zrobiliśmy małe OT. Trzymam kciuki i łączę się w uczuciach do latania
  12. adiaudi

    Lotnictwo - dyskusja

    Na razie nie, mam CPL(A) z nieważnymi uprawnieniami - zdrowie kiedyś padło i tak mi zostało, ale chcę wznowić przynajmniej do PPL(A) i w weekendy dla przyjemności Taki mam pomysł, zobaczymy jak wyjdzie,a Ty latasz?
  13. Panowie. Przymierzam się do zakupu VR6 3.6 w B7 kombi. Poczytałem sporo o tych silnikach głównie na forach hamerykańskich i australijskim. Wiem o bolączce napędu pompy oleju, ale to w USA był głównie rebus. Mam prośbę, do kolegi radekrp90, czy posiadasz gruntowniejszą wiedzę na temat tego silnika, również do użytkowników o informacje na temat ewentualnych usterek, wymian części, przy jakich przebiegach i przybliżonych kosztach? O spalanie nie pytam, ponieważ jest mi znane, o pozostałe podzespoły auta też, ponieważ są prawie jak w każdym B6/7 Ach, przy okazji, czy faktycznie jakość i trwałość wnętrza w B7 jest troszeczkę lepsza niż w B6? Ale to przy okazji - pytam o silnik.
  14. Moje 3.2 nie pobierają oliwy, wymiana raz na rok/wychodzi co 10tkm, nagaru nie ma. Jeden przebieg 179tkm, drugi 291tkm. Super siniki. Zamierzam kupić B7 3.6.
  15. Dzięki za podpowiedzi. Owy zaworek jest w pompie oleju dostępny po wykręceniu śruby nr 2 na powyższym rysunku. Sprawdzę smok, ponieważ dzieje się to sporadycznie. Przy wymianie rozrządu widoczne elementy zostały ocenione niemal na nowe, nastawniki były wyciągane. W najgorszej opcji kupię używany silnik na angielskiej aukcji, kompletny z małym nalotem można kupić za ok 2500 zeta i mieć na części.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności