Co sie dzieje? Auto pali dosyc sporo ok 10,7l w miescie. Dodatkowo zauwazylem ze auto przyspiesza maksymalnie nie gdy jest pedal wciśniety do konca tylko jak delikatnie go odejme. Podczas logowania dynamicznego auto przechodzilo w tryb awaryjny. NIe mam pojecia czemu... Nastąpilo to kilka razy ale jak nazłosc nie spisałem kodu błedu. Przedstawiam Loga Kiedy złapal bład w 11.68 sekundzie. :
http://vaglog.pl/log_201225.html
Po ponownym wylaczeniu silnika i wykasowaniu błedu juz nie nastąpiło przejscie w tryb awaryjny.
Przedstawiam logi już pozostałe:
statyczne:
http://vaglog.pl/log_201211.html
http://vaglog.pl/log_201214.html
http://vaglog.pl/log_201215.html
http://vaglog.pl/log_201212.html
http://vaglog.pl/log_201213.html
http://vaglog.pl/log_201217.html
http://vaglog.pl/log_201218.html
http://vaglog.pl/log_201216.html
BS:
http://vaglog.pl/log_201219.html
http://vaglog.pl/log_201220.html
http://vaglog.pl/log_201221.html
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_201222.html
http://vaglog.pl/log_201223.html
http://vaglog.pl/log_201224.html
I teraz pytanie dlaczego wtedy jak silnik przełączyl w tryb awaryjny bylo takie duze cisnienie a w kolejnych próbach juz nie..