Skocz do zawartości

Magik

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Magik

  • Urodziny 09.02.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Magik

    Analiza logów AVB

    OK pobawie się a z przeplywka niestety nie mam skad podmienic
  2. Magik

    Analiza logów AVB

    No niestety błąd wykasowany. Ale Gdy się pojawi ponownie to napewno zapisze. Spalanie tak wzrosło po wymianie rozrządu.
  3. Magik

    Analiza logów AVB

    z piec razy pod rząd wskakiwal tryb awaryjny poźniej juz bylo ok. Filtr był zmieniany ok 3 miesiecy temu. Skąd takie spalanie? Reszta logów ok? No i własnie od tych 3 tys słabiej sie zbiera tzn czuć ze lepiej idzie jak delikatnie odejme pedał gazu http://vaglog.pl/log_201222.html turbo bije slabiutko od 3500 rpm. Czy to zalezy od przeplywki?
  4. Co sie dzieje? Auto pali dosyc sporo ok 10,7l w miescie. Dodatkowo zauwazylem ze auto przyspiesza maksymalnie nie gdy jest pedal wciśniety do konca tylko jak delikatnie go odejme. Podczas logowania dynamicznego auto przechodzilo w tryb awaryjny. NIe mam pojecia czemu... Nastąpilo to kilka razy ale jak nazłosc nie spisałem kodu błedu. Przedstawiam Loga Kiedy złapal bład w 11.68 sekundzie. : http://vaglog.pl/log_201225.html Po ponownym wylaczeniu silnika i wykasowaniu błedu juz nie nastąpiło przejscie w tryb awaryjny. Przedstawiam logi już pozostałe: statyczne: http://vaglog.pl/log_201211.html http://vaglog.pl/log_201214.html http://vaglog.pl/log_201215.html http://vaglog.pl/log_201212.html http://vaglog.pl/log_201213.html http://vaglog.pl/log_201217.html http://vaglog.pl/log_201218.html http://vaglog.pl/log_201216.html BS: http://vaglog.pl/log_201219.html http://vaglog.pl/log_201220.html http://vaglog.pl/log_201221.html Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_201222.html http://vaglog.pl/log_201223.html http://vaglog.pl/log_201224.html I teraz pytanie dlaczego wtedy jak silnik przełączyl w tryb awaryjny bylo takie duze cisnienie a w kolejnych próbach juz nie..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności