dani3lo
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dani3lo
- Urodziny 09.02.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Radomsko
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2002
-
Siemka. Chciałbym Was zapytac o poprawne ustawienie wałków w 2.0 FSI (BLR). Niestety blokada ma luz o jeden ząbek i nie wiem jak teraz to ustawić. Widziałem, że ustawiaja też na ilość ogniw od znaku na łancuch do znaku na kole fazatora. Czy ustawienie złotej spinki na łańcuchu na znaku na kole wałka ssacego i 19-ste oczko na znaku koła fazatora będzie poprawne?
-
Witam. Coś niedobrego dzieje się z silnikiem 1.9 ALH 90km. Traci moc w okolicy 3000rpm. Zrobiłem logi i prosiłbym was o analize co go boli. Widac ze jest chwilowy spadek doładowania i po chwili powraca. Przeplywka tez zaniza wartosci dodam ze podmieniłem od kolegi przepływke i jest to samo a u niego jest wszystko ok. Pózniej podmieniliśmy zawór n75 nic nie pomoglo. Dodam jeszcze ze mam zaślepiony zawor EGR http://vaglog.com/log-003_011_NN12l6.html http://vaglog.com/log-003_011_z123eS.html
-
Passat B5FL 1.9 TDI , rocznik 2003 - silnik AVB - Logi
dani3lo odpowiedział gopjr → na temat → Analizy logów
zaloz na gruszke kawalek przewodziku drugi koniec do strzykawki i ruszac i zobacz czy sztanga pracuje. zawór n75 znajduje sie w miejscu zaznaczonym na czerwono -
Prosze o analize logow silnika ALH. Auto dostaje mula od ok 3000 rpm. Dodam że jest zaslepiony EGR. Kilka dni temu została wymieniona przepływka na nową firmy bosch. Filtry rownież zmienione. BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_206041.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_206040.html STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_206039.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_206038.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_206037.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_206036.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_206035.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_206034.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_206033.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_206032.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_206042.html Ostatni log jest wykonany na 5 biegu na trasie z gazem w podlodze.
-
Przed zmiana bylo takie same
-
Ok dzisiaj zrobiłem test czujników. Oto wyniki: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201565.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_201566.html
-
Ok zrobie jutro z samego rana jak bede schodził po nocy z pracy. A jak mozna manualnie?
-
Dodam ze spalanie chwilowe na postoju gdy na liczniku jest niby te 90 stopni wskazuje 0,9l/h
-
Ok jak znajde chwile to zrobimy test ale widze na statycznych temp 77,4 stopnia Podczas jazdy bylo ok 81.
-
Rozumiem, że chodzi o Test termostatu, czujnika G2, czujnika G62?
-
Czujnik niedawno był zmieniany na ori. Na desce normalnie pokazuje 90 stopni Z czym dokładnie masz problem?
-
A czy przeplywke mozna sprobowac czyms wyczyscic np jakims psikaczem czy lepiej nie ruszac?
-
Tak było ok, nawet po wgraniu nowej mapy bylo też ok, od kilku dni tak się dzieje. Nie rozumiem o co chodzi, że paliwo trzyma do 3500 obr.
-
Tak czuć spadek mocy po przekroczeniu 120 km/h. Co może być przyczyną niestabilnego doładowania? Na desce było normalnie 90 stopni
-
Proszę o ogólną analize logów silnika ALH. Silnik podkręcony ok 20% (zmieniona mapa ) Dodam że jest zaślepiony zawór EGR. http://vaglog.pl/log_201100.html http://vaglog.pl/log_201101.html http://vaglog.pl/log_201102.html http://vaglog.pl/log_201103.html http://vaglog.pl/log_201104.html http://vaglog.pl/log_201105.html http://vaglog.pl/log_201106.html http://vaglog.pl/log_201107.html http://vaglog.pl/log_201099.html http://vaglog.pl/log_201098.html