Skocz do zawartości

Lgs

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lgs

  • Urodziny 31.05.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsko Biała

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam po raz kolejny zwracam się z prośba o pomoc w " przeróbce " "Witam temat stary jak świat , ale jestem nowy na forum i proszę o pomoc. Mianowicie mam Passata b5 FL 2001 r. sedan i posiadałem panel - ramkę 2 din gdzie było - na górze oryginalne radio poniżej zmieniarka z wejściem na cd i na samym dole climatronik, chciałem zmienić na inne radio 1 din i zmieniłem. Bardzo chciałem mieć ramkę 1 din z tą półeczką dolną złączoną na stałe z całą ramką gdzie powyżej występowało radio 1 din a na górze climatronik ( pominołem dokupowanie półeczki maskującej pozostału otwór po zmieniarce ). Wraz z znajomym wyjeliśmy moja ramkę i musieliśmy wykręcić także kosz gdyż jego dolna część blokowała wsunięcie nowej ramki z "wbudowaną " półeczką - zakładam, że przy tej ramce kosza nie mątuje się wogóle, gdyż występuje on podono tylko w 1 wersji - zgadza się ? Operacja się powiodła przykręciliśmy ramko-półke na 2 wkrętach zlokalizowanych wewnątrz półki, reszta trzyma się na zatrzaskach i od góry dokręciliśmy ją do deski rozdzielczej ( dla lepszego trzymania się deski ). Ok, radio osadowione w samej ramce panelu - ale się trzyma porządnie ( tak ma być ? bo nie widziałem innej opcji ). Klimatronik teraz trzyma się na 2 śróbkach, a w cześniejszej ramce na 4 - każda w każdym rogu bo w nowej ramce sa tylko 2 otwory , ale ok, ale ramka climatronika wystaje po zamatowaniu za cała ramkę i pytanie czy w wersji z climatronikiem na górze ramka klimatronika jest " płytsza" ? Wiem że jest kilka symboli ramek do climatroników volswagena ale nie wiem czy ta z wersji z climatronikiem na góże jest inna czy o co chodzi. Z góry bardzo dziekuje za pomoc i czekam na szybką odpowiedz Jak to jest oryginalnie zamatowane w wersjach z fabryczną półeczką na dole, radiem powyżej i climatronikiem na samej górze.........????" Kontynując na tyle mnie wkur#ia ten gibający się klimatronik na górze z powodu braku przymocowania na dolnych śrubach że albo chciałbym spowrotem wrócić do 2 din z moim radiem alpine 1 din i dać klimatronik na dół spowrotem ( dokupić kosz bo stary pęknoł koledze przy wyjmowaniu, dokupić ramke pod 2 din taką jak miałem, dokupić ramke klimatronika tą pod 2 din i zaślepić jakos tą dziure po czytniku cd ALBO wymienić całą deske rozdzielczą bo pisałeś ze w tej drugiej opcji tam jest ten kosz zintegrowany co trzyma climatronik na 4 śrubach - tak widziałem że deski rzdzielcze są w 2 rodzajach 1 din ma zintegrowany kosz a w 2 din kosz jest osobno. Wiem że jedno i drugie to koszty ale chce to zrobić, wiem kosz z 90 zł, ramka 2 din używana około 50 zł, ramka climatronika do 2 din z 30 zł i jeszcze zaślepka jakaś. Powiedz mi czy gdybym się zdecydował wymienić całą deske rozdzielczą na tą z zintegrowanym koszem moge mieć jakieś niespodzianki z zamątowaniem z uwagi że ja miałem inna deske i coś mnie zblokuje przy zamątowaniu - otwory mątarzowe zaczepy itp. Raczej pójde w drugą strone założe kosz spowrotem i tak dalej bo powinno być mniej roboty. Czy o czymś zapomniałem ? Ten metalowy profil do kturego dokręca się kosz u góry powiniemem mieć chyba jak wcześniej miałem kosz co ? Widziałem też takie trujkątne przekładki co to jest ? One dzielą segmenty to też mi jest potrzebne ? Pomocy.
  2. Cześć. Po raz kolejny zwracam się z prośbą kontynuując wcześniejszy mój wątek: "Witam temat stary jak świat , ale jestem nowy na forum i proszę o pomoc. Mianowicie mam Passata b5 FL 2001 r. sedan i posiadałem panel - ramkę 2 din gdzie było - na górze oryginalne radio poniżej zmieniarka z wejściem na cd i na samym dole climatronik, chciałem zmienić na inne radio 1 din i zmieniłem. Bardzo chciałem mieć ramkę 1 din z tą półeczką dolną złączoną na stałe z całą ramką gdzie powyżej występowało radio 1 din a na górze climatronik ( pominołem dokupowanie półeczki maskującej pozostału otwór po zmieniarce ). Wraz z znajomym wyjeliśmy moja ramkę i musieliśmy wykręcić także kosz gdyż jego dolna część blokowała wsunięcie nowej ramki z "wbudowaną " półeczką - zakładam, że przy tej ramce kosza nie mątuje się wogóle, gdyż występuje on podono tylko w 1 wersji - zgadza się ? Operacja się powiodła przykręciliśmy ramko-półke na 2 wkrętach zlokalizowanych wewnątrz półki, reszta trzyma się na zatrzaskach i od góry dokręciliśmy ją do deski rozdzielczej ( dla lepszego trzymania się deski ). Ok, radio osadowione w samej ramce panelu - ale się trzyma porządnie ( tak ma być ? bo nie widziałem innej opcji ). Klimatronik teraz trzyma się na 2 śróbkach, a w cześniejszej ramce na 4 - każda w każdym rogu bo w nowej ramce sa tylko 2 otwory , ale ok, ale ramka climatronika wystaje po zamatowaniu za cała ramkę i pytanie czy w wersji z climatronikiem na górze ramka klimatronika jest " płytsza" ? Wiem że jest kilka symboli ramek do climatroników volswagena ale nie wiem czy ta z wersji z climatronikiem na góże jest inna czy o co chodzi. Z góry bardzo dziekuje za pomoc i czekam na szybką odpowiedz Jak to jest oryginalnie zamatowane w wersjach z fabryczną półeczką na dole, radiem powyżej i climatronikiem na samej górze.........????" Kontynując na tyle mnie wkur#ia ten gibający się klimatronik na górze z powodu braku przymocowania na dolnych śrubach że albo chciałbym spowrotem wrócić do 2 din z moim radiem alpine 1 din i dać klimatronik na dół spowrotem ( dokupić kosz bo stary pęknoł koledze przy wyjmowaniu, dokupić ramke pod 2 din taką jak miałem, dokupić ramke klimatronika tą pod 2 din i zaślepić jakos tą dziure po czytniku cd ALBO wymienić całą deske rozdzielczą bo pisałeś ze w tej drugiej opcji tam jest ten kosz zintegrowany co trzyma climatronik na 4 śrubach - tak widziałem że deski rzdzielcze są w 2 rodzajach 1 din ma zintegrowany kosz a w 2 din kosz jest osobno. Wiem że jedno i drugie to koszty ale chce to zrobić, wiem kosz z 90 zł, ramka 2 din używana około 50 zł, ramka climatronika do 2 din z 30 zł i jeszcze zaślepka jakaś. Powiedz mi czy gdybym się zdecydował wymienić całą deske rozdzielczą na tą z zintegrowanym koszem moge mieć jakieś niespodzianki z zamątowaniem z uwagi że ja miałem inna deske i coś mnie zblokuje przy zamątowaniu - otwory mątarzowe zaczepy itp. Raczej pójde w drugą strone założe kosz spowrotem i tak dalej bo powinno być mniej roboty. Czy o czymś zapomniałem ? Ten metalowy profil do kturego dokręca się kosz u góry powiniemem mieć chyba jak wcześniej miałem kosz co ? Widziałem też takie trujkątne przekładki co to jest ? One dzielą segmenty to też mi jest potrzebne ? Pomocy.
  3. Dzięki za odpowiedz. Masz może numer części - tej ramki którą potrzebuje ? Pozdrawiam
  4. Witam temat stary jak świat , ale jestem nowy na forum i proszę o pomoc. Mianowicie mam Passata b5 FL 2001 r. sedan i posiadałem panel - ramkę 2 din gdzie było - na górze oryginalne radio poniżej zmieniarka z wejściem na cd i na samym dole climatronik, chciałem zmienić na inne radio 1 din i zmieniłem. Bardzo chciałem mieć ramkę 1 din z tą półeczką dolną złączoną na stałe z całą ramką gdzie powyżej występowało radio 1 din a na górze climatronik ( pominołem dokupowanie półeczki maskującej pozostału otwór po zmieniarce ). Wraz z znajomym wyjeliśmy moja ramkę i musieliśmy wykręcić także kosz gdyż jego dolna część blokowała wsunięcie nowej ramki z "wbudowaną " półeczką - zakładam, że przy tej ramce kosza nie mątuje się wogóle, gdyż występuje on podono tylko w 1 wersji - zgadza się ? Operacja się powiodła przykręciliśmy ramko-półke na 2 wkrętach zlokalizowanych wewnątrz półki, reszta trzyma się na zatrzaskach i od góry dokręciliśmy ją do deski rozdzielczej ( dla lepszego trzymania się deski ). Ok, radio osadowione w samej ramce panelu - ale się trzyma porządnie ( tak ma być ? bo nie widziałem innej opcji ). Klimatronik teraz trzyma się na 2 śróbkach, a w cześniejszej ramce na 4 - każda w każdym rogu bo w nowej ramce sa tylko 2 otwory , ale ok, ale ramka climatronika wystaje po zamatowaniu za cała ramkę i pytanie czy w wersji z climatronikiem na górze ramka klimatronika jest " płytsza" ? Wiem że jest kilka symboli ramek do climatroników volswagena ale nie wiem czy ta z wersji z climatronikiem na góże jest inna czy o co chodzi. Z góry bardzo dziekuje za pomoc i czekam na szybką odpowiedz Jak to jest oryginalnie zamatowane w wersjach z fabryczną półeczką na dole, radiem powyżej i climatronikiem na samej górze.........????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności