Skocz do zawartości

mati17744

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mati17744

  • Urodziny 26.09.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Liśnik

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. naczytałem się różnych opisów, jak ludzie odpinają różne węże od nagrzewnicy np. i nie wiem który sposób jest prawidłowy
  2. przy wymianie spuszczaliście u siebie tylko tym zaworem przy chłodnicy?
  3. Witam, czy może ktoś napisać mi jak prawidłowo wymienić płyn chłodniczy w aucie z tym silnikiem? Dodatkowo mam chłodnicę spalin. Czy ten tester pokazuje prawdę: http://allegro.pl/tester-plynu-chlodniczego-glikometr-miernik-5807-i6589121096.html
  4. Dzisiaj wyczyściłem turbo, ciśnienie wróciło do normy. U mnie ten brud to chyba nie tyle sadze tylko taki twardy nalot. Ten nalot jest na pierścieniu z kierowniczkami. Dokładnie pod kierowniczką, co prawda w małej ilości ale blokuje. Miał ktoś takie coś?
  5. Tylko polecam mieć różne rodzaje kluczy 12, u mnie w AVB na dodatek jeszcze z chłodnicą spalin to do jednej śruby jest masakryczny dostęp.
  6. Myślę, że znowu wyczyszczę, bo jak robię sam to koszt żaden dla mnie, w stosunku do kupna regenerowanej lub nowej.
  7. Właśnie po tym czyszczeniu w październiku starałem się częściej tak robić i na każdym przejeździe podkręcić z raz obroty. Ale w sumie to bardziej chodzi o jazdę na wysokich obrotach czy o to żeby obroty nie utrzymywały się długo na jednym poziomie?
  8. Mój passat taki jak w opisie, parę miesięcy po zakupie czyli w lutym ubiegłego roku mechanik czyścił turbo, auto jeździło do października i znowu zaczęło łapać tryb awaryjny. Postanowiłem wtedy, że już sam wyczyszczę, wyszło super żadnych przeładowań( w logach prawidłowe ciśnienia) samochód od razu lepiej się zbiera. Aż do teraz czyli do maja, dzisiaj znowu tryb awaryjny a na kompie 2,5 bar(1,9 zadane) po przekroczeniu 2500 obr na min. I teraz pytanie co robić? Źle wyczyszczona? Co zrobić żeby działała dłużej bez czyszczenia?
  9. a ja głupi kostkę pod fotelem czyściłem..., no ale jak czasem jest tak, że jeździ się i nie wyskakuje błąd to może być ta kostka co ona jest podłączona? a przy wymianie tej poduszki trzeba deskę zdejmować czy da radę od dołu się dostać?
  10. Parę razy kasowałem, ale co 2 tyg wraca taki błąd: Którą poduszkę on oznacza i jak skutecznie się pozbyć problemu?
  11. Efekt końcowy to jeszcze nie jest bo jest także opcja dania jakiegoś przekaźnika, żeby włączał podświetlenie po otwarciu drzwi (osobiście preferuję wszystkie lampki tak jak wnętrze), a później podtrzymanie napięcia z włączonych świateł z możliwością wyłączenia. Tylko nie ogarnąłem jaki przekaźnik mogę dać, bo chodzi mi o to, żeby prąd nie szedł z ledów w podświetlenie wnętrza:) poza tym wstawiam foty żeby ktoś zobaczył jak wygląda niebieskie bo osobiście się wahałem między czerwonym, a niebieskim.
  12. mati17744

    Ciekawostki licznikowe

    witam, czy w każdym pasacie b5 fl można włączyć tryb skandynawski tak żeby światła mijania zapalały się po przekręceniu kluczyka? oraz czy zrobię to vag com 311?
  13. czyli wszystkie założenia spełnione;)
  14. Moja robota, niebieskie moduły i efekt:) na żywo wygląda o wiele lepiej, podłączyłem się pod lampkę w popielniczce dzięki czemu mogę regulować siłę świecenia pokrętłem regulacji podświetlenia licznika, planuję jeszcze dodać dodatkowy wyłącznik oświetlenia nóg.
  15. A te które podałem w linku to są oryginalne Depo? Czy mogą być podróbki w takiej cenie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności