Skocz do zawartości

mati17744

  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mati17744

  • Urodziny 26.09.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Liśnik

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Wymiana płynu chłodzącego w silniku AVB?

    naczytałem się różnych opisów, jak ludzie odpinają różne węże od nagrzewnicy np. i nie wiem który sposób jest prawidłowy
  2. Wymiana płynu chłodzącego w silniku AVB?

    przy wymianie spuszczaliście u siebie tylko tym zaworem przy chłodnicy?
  3. Wymiana płynu chłodzącego w silniku AVB?

    Witam, czy może ktoś napisać mi jak prawidłowo wymienić płyn chłodniczy w aucie z tym silnikiem? Dodatkowo mam chłodnicę spalin. Czy ten tester pokazuje prawdę: http://allegro.pl/tester-plynu-chlodniczego-glikometr-miernik-5807-i6589121096.html
  4. Dzisiaj wyczyściłem turbo, ciśnienie wróciło do normy. U mnie ten brud to chyba nie tyle sadze tylko taki twardy nalot. Ten nalot jest na pierścieniu z kierowniczkami. Dokładnie pod kierowniczką, co prawda w małej ilości ale blokuje. Miał ktoś takie coś?
  5. Tylko polecam mieć różne rodzaje kluczy 12, u mnie w AVB na dodatek jeszcze z chłodnicą spalin to do jednej śruby jest masakryczny dostęp.
  6. Myślę, że znowu wyczyszczę, bo jak robię sam to koszt żaden dla mnie, w stosunku do kupna regenerowanej lub nowej.
  7. Właśnie po tym czyszczeniu w październiku starałem się częściej tak robić i na każdym przejeździe podkręcić z raz obroty. Ale w sumie to bardziej chodzi o jazdę na wysokich obrotach czy o to żeby obroty nie utrzymywały się długo na jednym poziomie?
  8. Mój passat taki jak w opisie, parę miesięcy po zakupie czyli w lutym ubiegłego roku mechanik czyścił turbo, auto jeździło do października i znowu zaczęło łapać tryb awaryjny. Postanowiłem wtedy, że już sam wyczyszczę, wyszło super żadnych przeładowań( w logach prawidłowe ciśnienia) samochód od razu lepiej się zbiera. Aż do teraz czyli do maja, dzisiaj znowu tryb awaryjny a na kompie 2,5 bar(1,9 zadane) po przekroczeniu 2500 obr na min. I teraz pytanie co robić? Źle wyczyszczona? Co zrobić żeby działała dłużej bez czyszczenia?
  9. Kontrolka poduszki powietrznej

    a ja głupi kostkę pod fotelem czyściłem..., no ale jak czasem jest tak, że jeździ się i nie wyskakuje błąd to może być ta kostka co ona jest podłączona? a przy wymianie tej poduszki trzeba deskę zdejmować czy da radę od dołu się dostać?
  10. Kontrolka poduszki powietrznej

    Parę razy kasowałem, ale co 2 tyg wraca taki błąd: Którą poduszkę on oznacza i jak skutecznie się pozbyć problemu?
  11. Porada- oświetlenie LED na nogi

    Efekt końcowy to jeszcze nie jest bo jest także opcja dania jakiegoś przekaźnika, żeby włączał podświetlenie po otwarciu drzwi (osobiście preferuję wszystkie lampki tak jak wnętrze), a później podtrzymanie napięcia z włączonych świateł z możliwością wyłączenia. Tylko nie ogarnąłem jaki przekaźnik mogę dać, bo chodzi mi o to, żeby prąd nie szedł z ledów w podświetlenie wnętrza:) poza tym wstawiam foty żeby ktoś zobaczył jak wygląda niebieskie bo osobiście się wahałem między czerwonym, a niebieskim.
  12. Ciekawostki licznikowe

    witam, czy w każdym pasacie b5 fl można włączyć tryb skandynawski tak żeby światła mijania zapalały się po przekręceniu kluczyka? oraz czy zrobię to vag com 311?
  13. Porada- oświetlenie LED na nogi

    czyli wszystkie założenia spełnione;)
  14. Porada- oświetlenie LED na nogi

    Moja robota, niebieskie moduły i efekt:) na żywo wygląda o wiele lepiej, podłączyłem się pod lampkę w popielniczce dzięki czemu mogę regulować siłę świecenia pokrętłem regulacji podświetlenia licznika, planuję jeszcze dodać dodatkowy wyłącznik oświetlenia nóg.
  15. Nowe lamy przód z allegro czy przeróbka anglika

    A te które podałem w linku to są oryginalne Depo? Czy mogą być podróbki w takiej cenie?
×