Skocz do zawartości

areseral

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O areseral

  • Urodziny 15.01.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kolno

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2008
  1. Nie chcę zakładać na razie nowego tematu, więc napisze tutaj: Posiadam Paska 2.8 V6 AMX z LPG. Kupiłem go miesiąc temu. Zawsze jak przyprowadzam sobie nowe auto to robię płukankę + zalewam olej taki jaki ma być przewidziany do danego motoru. Od niedawna puszcza mi momentami obłoki niebieskiego dymu. Problem jest o tyle dziwny, że z rana dymu po całej nocy nie ma... Opiszę kolejność działań po której zaczęło się dymienie: - Zalany był 10W40 Castrola - Motor pracuje, otwieram korek wlewu oleju nic nie dmucha, żadnego ciśnienia, żadnych spalin. Okolice korka suche. - Płukanka LiquiMolly + Motul 5W40 8100 X-Cess + filtr Mann - Normalna jazda, nie widać niepokojących objawów. - motor zaczyna puszczać olej, mam alternator w oleju, spalonego oleju nie czuć, olej pod korkiem - wymiana ezektora, odma była wymieniona na kawal gumowej rury przez poprzedniego wlasciciela. - zaczyna znikać olej, być może przez wycieki - zmieniam wtryskiwacze na Barracudy, odpalam go po jakichś 6h bez pracy i dymi jak cholera, myślałem że się coś zapaliło - wszystko na benzynie - zgasiliśmy go, potem znowu odpalamy dymienie nieco mniejsze, potem jazda i dymienia nie widać. - mocniejsze wciśnięcie gazu to chmura dymu, niekoniecznie każde, czasami jest ok, czasami jak WSKa. - odkręcam korek i widzę jak się dymi... nie dmucha ale dymi spod korka. O co tutaj może chodzić? Uszczelniacze zaworowe? Czy zmiana oleju na syntetyk z półsyntetyk aż tak ten motor podrażniła? Druga sprawa, to auto z komisu... czy możliwe jest że wlano nie wiadomo ile motodoktorów albo coś? Reasumując odpalenie auta po całej nocy, nawet teraz jak jest momentami 12 stopni z rana nie powoduje dymienia. Jak jadę spokojnie to też dymienia nie ma, jak mam 1500 obrotów i dam w gaz to dymi.... I jeszcze jedno... być może to istotny fakt. Z niskich obrotów zbiera się bardzo wolno... akcja zaczyna się dziać od 2800 obrotów. Dodatkowo jak odpalę z rana i chcę od razu ruszyć to może mi zgasnąć. Dławi się. Nie zawsze. Rozrząd sprawdzałem jest ustawiony ok. Błędów na kompie nie ma oprócz, ,,czujnik wałka b - błąd sporadyczny". Auta na zimnym nie katuję, max 3k obrotów.
  2. Witajcie, mam pewien problem. Mianowicie.. temperaturę trzyma mi bardzo dobrze prawie cały czas tj. 90*C. Jednak jak się zatrzymam to ona momentalnie po ok. 3 minutach jedzie na 110*C. Cała zmiana tj. przejście z 90*C na te 110*C trwa dosłownie kilka sekund! To jest właśnie najdziwniejsze. Druga sprawa, podjeżdżając na parking zrobiłem tak: mając 90*C zgasiłem go. Włączyłem zapłon 90*C, znowu reset zapłonu 90*C, znowu reset 110*C Nie wiem naprawdę o co może chodzić. Proszę o wskazówki
  3. Witajcie nosilem sie z zamiarem instalacji glosnikow na tyl. Wedlug kodow wyposazenia instalcja na 4 glosniki niby jest. Kostka iso posiada tylko dwie pary, staralem sie doszukac pozostalych kabli ale nie bylo nic. Zaczalem ciagnac przewody i tu popelnilem blad. Pociagnalem je do słupka, wyciagam boczek drzwi a tam instalka jest! pod woofer i twitter, wkurzony wyjąłem przewód który pociąnąłem, licząc na to, że niemce dali do samej kostki ISO przewody. Niestety mocno się pomyliłem. Przewody z drzwi wychodzą tylko i wyłącznie do harmonijki miedzy drzwiami a słupkiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności