Skocz do zawartości

kamillo1989

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kamillo1989

  • Urodziny 18.07.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam ponownie kolegów, Po przeszło dwóch latach zrobiłem ponowne logi: Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_oWy1ssr.html Grupa 008: http://vaglog.com/log-008_RS6Cua.html Grupa 010: http://vaglog.com/log-010_9EBoa39.html Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_6IAd6.html Niestety ciągle coś jest nie tak, ciśnienia doładowania są mocno nie w porządku. Samochód nie jedzie jak powinien. Największy brak mocy jest wyczuwalny w okolicach 2800-3100 rpm - później tak jakby ciągnał lepiej, lecz bez szału. Rok temu była czyszczona zmienna geometria + kolektor ssący. Co do przepływomierza - jak pisałem we wcześniejszych postach był on wymieniany na nowy, również BOSCH. Niestety, różnicy w pomiarach MAF pomiędzy starym a nowym praktycznie nie ma. Koledzy, może ktoś z was rzucić doświadczonym okiem na te logi i coś doradzić?
  2. @marcin_pesel, masz rację - do kombi pasuje 1J0962103. Niestety prawie już nigdzie nie można tego dostać
  3. Koledzy, takie pytanko: Czy mikrostyk z aukcji: http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-bagaznika-vw-audi-seat-8d5959489-i6824260964.html pasuje do zamka tylniej klapy VW PASSAT B5 KOMBI / 1998?
  4. Podsumowując: - wymieniony przepływomierz na nowy BOSCH - wywalony katalizator Logi po wykonaniu w/w czynności: 008, 011 : http://vaglog.pl/log_213057.html 001,003 : http://vaglog.pl/log_213055.html Niestety dalej przepływka osiąga max. wartości około 800. Porównując do logów innych kolegów z forum, którzy mają w okolicach 900 - wnioskuję że nadal coś jest nie tak. Możliwe ze kierownice w turbo płynnie chodzą, ale nie idealnie i stąd turbo nie ładuje tak jak powinno? Czy ciśnienie doładowania jest wystarczająco wysokie? Może problem jest gdzieś w N75 lub wężykach podciśnieniowych? Koledzy możecie mnie jakoś nakierować?
  5. Pozbyłem się dzisiaj katalizatora - w końcu słychać gwizd turbiny - wcześniej ciężko było cokolwiek usłyszeć. Samochód jest sporo żwawszy. Jak będę miał możliwość, to zrobię ponownie logi. Jest natomiast jeden problem - objawił się on bezpośrednio po wybiciu katalizatora, mianowicie pojawiły się drgania w kabinie na wolnych obrotach, ale tylko przy rozgrzanym silniku. Jaki związek z tym może mieć usunięcie katalizatora? Może to być spowodowane nieprawidłową dawką na biegu jałowym?
  6. Przepływomierz po wymianie nadal nie osiąga przyzwoitych wartości (chociaż był wymieniony na nowy, jeszcze zaplombowany). Może ciśnienie doładowania wpływa na to? Jakieś pomysły koledzy?
  7. Wymieniłem przepływomierz na nowy. Samochód stał się znacznie żwawszy, ale odnoszę wrażenie że powinno być jeszcze lepiej przy obrotach 2000-2500. Logi po wymianie zamieszczam poniżej (same dynamiczne): Grupa 003: http://vaglog.pl/log_210543.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_210544.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_210545.html Wykres z programu VagLogDecoder 1. MAF: 2.MAP: Możecie koledzy coś doradzić? Bo sam już nie wiem co o tym myśleć...
  8. driver77 dzięki kolego za pomoc. We wtorek założę sprawny przepływomierz i oczywiście dam znać co i jak.
  9. Tak dokładnie kolego, świetnie to ująłeś - jest słaby z dołu, powiedziałbym że aż do 3000 obrotów - nie jets to co ma być. Kolegi 1Z 90KM o wiele żwawiej się zachowuje. Co do filtru powietrza - zmieniam przy każdej wymianie oleju, ostatnia wymiana - 1000km temu (jakieś 2 tyg temu).
  10. Witam, Chciałem prosić o analizę logów dla mojego Passata B5 1.9 TDI AFN - 110 KM. Logi wykonałem ponieważ wydaje mi się że ten silnik powinien być trochę bardziej dynamiczny. Szczególnie gdy chcę przyspieszyć z niskich obrotów 1600-2000 nie ma tego odczuwalnego "kopa" który powinno zapewnić turbo. Linki do logów: Statyczne - Measure blocks: http://vaglog.pl/log_205857.html (grupy 000, 001, 003) http://vaglog.pl/log_205858.html (grupy 004,007,013) http://vaglog.pl/log_205859.html (grupy 014, 018, 023) Basic settings: http://vaglog.pl/log_205860.html (grupa 000) http://vaglog.pl/log_205861.html (grupa 003) http://vaglog.pl/log_205862.html (grupa 004) http://vaglog.pl/log_205863.html (grupa 011) Logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_205864.html (grupy 000,001,003) http://vaglog.pl/log_205865.html (grupy 004, 008) http://vaglog.pl/log_205866.html (grupy 010,011) Dziękuję z góry!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności