Skocz do zawartości

Peno02

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Peno02

  • Urodziny 06.07.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Belgia

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    CC 2.0 TDI 140KM DSG
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Nie przeszedlem przeglądu technicznego ponieważ prawa lampa świeciła zbyt słabo,wiec postanowilem wymienic lampy. Kupilem na allegro dwie nowe lampy depo z ledowym paskiem i teraz mam problem. Ledy noe chca świecić. Na desce swieci soe pomaranczowa zarowka,wyskakuje komunikat ze nie ma swiatel pozycyjnych,ogolnie kiszka. Nie wiem czy moze powinienem jakis modulator zalozyc,czy pod konputer podpiac... nie mam pojecia. Moze ktos ma jakis pomysl?
  2. Panowie,ja moze troszkę nie w temacie ale widzę ze sami ogarnięci w temacie ludzie tutaj sie wypowiadają,wiec zamiast zaczynać nowy temat spróbuje sie tutaj podpytać. Mam problem z moim rns 510. Po włączeniu zapłonu na monitorze włącza sie ekran startowy "Welcome to VW" ale niestety juz po kilku sekundach gaśnie,ekran robi sie czarny i tak w kółko. Moze ktoś juz miał do czynienia z takim problemem. Za wszelkie sugestie z góry wielkie dzieki.
  3. Odświerzę temat. Pożyczyłem od kolegi vw t5. Jadąc w nocy droga expresowa wpadłem w dziurę. Samochodem szarpnęło zdrowo i w tym samym momencie zgasł silnik,zgasły światła,licznik zatrzymał sie na 110km/h,obrotomierz na 2tys obrotów. Generalnie cały prąd zniknął oprócz oświetlenia w podsufitce. Czy taki efekt moze dać rozłączenie czujnika uderzeniowego? Moze ktoś przypadkiem orientuje sie gdzie ten sensor moze sie znajdować w T5? Tak na marginesie,czy w naszych paskach tez jest takie ustrojstwo?
  4. Podepnę się pod temat. W sobote zmieniłem koła na zimowe. Ponieważ zawsze był problem ze zdjęciem koła z piasty kolega przed założeniem zimowek potraktował piastę srebrnym smarem w sprayu. Po założeniu kół okazało sie ze cały czas na pulpicie mam ikonkę informująca o złym ciśnieniu. Nawet na postoju moge ja zresetować tylko na ułamek sekundy. Mam pytanie,czy mozliwe jes żeby spray dostał sie gdzies w nieodpowiednie miejsce i np. wywołał błąd absu? Czy wtedy nie powinna rownież zapalić sie kontrolka wlasnie od absu? Co jeszcze ewentualnie moze byc przyczyna tego problemu? No i po problemie. Zdjąłem klemę z Aku i wszystko wróciło do normy
  5. Ja tez mam problem z lewa lampą w cc,tylko troszkę inny. Poprzedni właściciel założył lampy depo z diodami zamiast pozycji i właśnie w tej lewej nie działają te diody( z światłem drogowym sobie poradziłem). Widać CC maja pecha jesli chodzi o lewe przednie lampy
  6. Odnośnie tych składanych lusterek. Kolega ma Sirocco i na pokrętle od ustawiania lusterek opcje składania lusterek. Jak przekręci bodajże w lewo to lusterka same sie składają. U mnie nie ma tej opcji. Rownież po zamknięciu samochodu z pilota,czy tez domknięciu szyb z pilota lusterka pozostają w tej samej pozycji. Czy u ciebie jest opcja składania lusterek na pokrętle? Bo ja sie zastanawiam czy w moim aucie wigilie jest taka możliwość ewentualnie co zrobic żeby ta funkcja ożyła.
  7. Podłączę sie pod temat. Samochód kupiłem z założonymi juz lampami depo z diodami zamiast żarówek pozycyjnych. Po jakimś czasie diody zdechły,na pulpicie swieci kontrolka i wyskakuje info ze przednia lewa lampa nie działa. Ponieważ kompletnie nie znam sie na elektronice nie będę zadawał głupich pytań w stylu co sie mogło stać,tylko konkretnie zapytam sie czy ktoś mógłby zajrzeć do tej lampy i spróbować ja naprawić (oczywiście odpłatnie ) na trasie od Olszyny (ew. Zgorzelec) -Wrocław -Warszawa-Poznań -Świecko?
  8. Jeszcze w temacie ukreconej nasadki. W piętek żona podjechała do oponiarza. Bez problemu odkręcił. Na śrubę nabił specjalna nasadkę która dzięki której ja odkręcił. Facet nie pierwszy raz sie żywym spotkał i skomentował ze nie wie po jaka cholerę te śruby antykradzieżowe skoro szybciej niż zarąbać cztery koła jest poprost rąbnąć całe auto . W sumie chyba ma racje i ja juz nie zakładałem żadnych wynalazków,tylko mam teraz piec standardowych śrub w każdym kole.
  9. To jest ten wynalazek. Klucz do kół był minimalnie luźny a ktoś dokręcił śrubę z ogromna siłą. Podczas próby jej odkręcenia nakładka spadła ze śruby,a efekt widać na zdjęciu. W poniedziałek będę dzwonił do serwisu. Moze po nr win uda sie zamówić nową nakładkę. A swoją drogą kto dziś kradnie alufelgi? Po jaką cholerę VW zakłada takie wynalazki? Ja osobiście jak tylko zdobędę kopie nakładki wyrzucę te sruby w diabły. - - - - - aktualizacja - - - - - bbbb-a nie uszkodziłeś felgi podczas spawania? Szukalem w internecie i znalazłem na forum BMW info żeby nawiercić śrubę,zrobić lewy gwint,wkręcić śrubę i dokręcające ja wykręcić śrubę antykradziezową. Niby dobry sposób tylko ta śrubka jest chyba cholernie twarda,wiec sie zastanawiam czym i jak ja nawiercić?
  10. Witam. Moze trochę nie w temacie,ale tu najświeższa odpowiedz znalazłem w temacie alufelg. Jako stosunkowo świeży forumowicz, nie mogę założyć nowego tematu,wiec wybaczcie. Wczoraj kupiłem nowe felgi. Podczas przekładania kół stała sie tragedia. Ześlizgnął mi sie klucz ze śruby antykradziezowej i nakładka do jej odkręcenia jest kompletnie obrobiona. Nie da rady nią już odkręcić śruby. Szybko podjechałem do dwóch oponiarzy,ale rozłożyli ręce. Zdążyłem tez podjechać do serwisu vw który był niestety już zamknięty,ale naszczescie spotkałem pracownika tego serwisu który go zamykał. Powiedział on ze nie kupie tej nakładki nigdzie ponieważ jest ona indywidualna do każdego samochodu. Czy moze ktoś kiedyś rozwiercal taka śrubę? Za wszystkie sugestie z góry dziękuje.
  11. A ja sobie chwale. Zwłaszcza jak masz ochotę troszkę przycisnąć . Auto zupełnie inaczej się zachowuje. Mam przejechane 125tkm i na razie zero problemów. Narazie nie zastanawiałem się nad kosztami utrzymania tego zawieszenia.kiedyś miałem citroena c5,wszyscy znajomi ostrzegali mnie przed kosztami ewentualnych napraw hydrauliki ale jak się okazało przez dwa lata nic się nie zepsuło,a nawet jakby to cena pylą porównywalna z kosztami wymiany amortyzatorow w podobnej klasy samochodzie.
  12. W końcu zrobiło sie ciepło i zabrałem sie za naprawę mojego reflektora. Po zdjęciu zderzaka i wymontowaniu lampy okazało sie ze przysłona sie zacięła. Potraktowałem wszystko delikatnie wd40 i działa . Zobaczymy jak długo. Pozostała jeszcze kwestia niedziałających diod w lewej lampie,ale to już zadanie dla fachowca przy najbliższej wizycie w Polsce.
  13. Na uszczelkę? Wiec pewnie dało sie rozebrać bez problemowo?
  14. A widzisz. Właśnie o to mi chodziło. Jak tylko się cieplej zrobi,a przedewszystkim zniknie śnieg to się zabiorę za to.
  15. Wiem. Najpierw spróbuje naprawić lewa lampę,a jak mi przyjdzie wymienić ja na nowa to pomyśle nad xenonem.ale na razie pytanie jest aktualne. Rozbierał ktoś te klosze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności