Skocz do zawartości

Mlody_tm

  • Liczba zawartości

    1 527
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O Mlody_tm

  • Urodziny 09.02.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki! Też coś o uderzeniach wyczytałem... potestuje. dzięki!
  2. Witajcie, Ja swego czasu stały bywalec forum gdy w posiadaniu był b7.... a teraz pacjent. passat b7 alltrack. córka kolegi ciagnie za klamke i w tym samym czasie kolega otwiera bezkluczykowo i pasazer sie nie otworzyl.... a co wiecej, od środka to samo... klamka chodzi normalnie a drzwi ani drgną. testowalem wszystko. za nic nie moge otworzyc drzwi. Pomożecie?
  3. Oczywiscie tak jak pisze mkpol i artmin, wymien ten cholerny termostat dsg !
  4. Koledzy pomożecie ? czy opis Waldka wystarczy dla mojego mechanika żeby go wymontować ? nowy właściciel mojego passata ma pierwszą awarię - padł sterownik ciśnienia (passat b7 CFGB 2011 4motion 2.0 TDI sedan), czy musze napierw dokładnie sprawdzic nr katalogowy ? czy każdy z allegro używany podejdzie ?
  5. Sylwek, to chyba Ty kiedys mi to podsyłaleś... i ja własnie sposobem z tego filmiku zawsze wymieniałem, odpalał wzorowo. A co do podpięcia na szybko pod pompkę 12v na pewno ruszy fajne rozwiązanie jest w CR kangoo naszych autkach w firmie... przy filtrze jest pompka - gruszka taka do naciskania... wygląda jak do lewatywy :) pare ruchów i napompowany filterek nowy.
  6. Radek, serio robisz zamieszanie i w błąd niektórych wprowadzasz. Co do b7 CR: Podczas posiadania auta wymieniłem filtr paliwa częściej niż inni przez całe życie wymienią. Nigdy nie ruszy pompka w baku zapłonem samym. Musisz odpalić samochód. Inaczej nie ma szans. Przerabiałem cały ten temat. Elegancko się napełniał paliwem filterek właśnie przy procedurze z VCDSa. ale później robiłem to w sposób łatwiejszy. Miałem małą banieczkę z ropą, wyczysciłem koszyk, założyłem nowy filterek i zalałem całość ropą. Również odpalał od strzała. ale samym zapłonem nic a nic się nie działo. nawet po 10 razach :)
  7. ja tak mialem jak mi tuner dawki zwiększył.... może pojedz na akcje serwisową z emisją spalin... nowy program mi np naprawił wlasnie klekotanie. a co do obrotow to temat rzeka... jak zimno to bedziesz mial ok 1000 obrotow az do momentu pelnego zagrzania silnika (90st), teraz cieplo to masz od razu 800.
  8. Kazdą nierownosc poczujesz gdy masz wywalonez przodu tuleje te tylne wielkie po bokach - takie w obudowach chyba aluminowych - wymiana 10 min u mnie - jak kupilem auto, a walilo na kazdej nierownosci. ale wszystko sprawdzisz na diagnostyce, wystarczy gdzies podjechać. i bedziesz wiedział.
  9. No To wiadomka, ze w aso nie dostaniesz. Porypane to. Dlatego potrzeba zdobyc info o numerek tego pirburgera....
  10. Co prawda już nie mam passata... ale po ponad 2 latach przyzwyczajony jestem śledzić swoje tematy.... bede mial jutro na weekend kumpla alltracka (rok produkcji 2014), ktory tak samo terkota jak wszystkie ktore posłuchiwałem. jeśli zaworek ma taki jak mój czyli bosch o numerach 0928400768 (są też 0928400706 też terkoczące), to może montowali do wyczerpania zapasów ? i trzeba szukać dalej.... szkoda, że nie podałeś numeru zaworka. nie obadałeś... by się zobaczyło w sieci czy są na handel.
  11. logicznie oczywiście, że bez dpfa i egr nic nie spełnia i w Niemczech jak złapią... i wykryją to przerypane podobno. a u nas jak jest ??? mnóstwo osób przecież tak jeździ... i jeszcze na forum nie widziałem, żeby ktoś coś pisał na temat kontroli, przeglądu że nie przeszedł itp...
  12. To jesteś pierwszy ktoremu to nie pomoglo.... Wymien glowny, niestety taka jest kolejnosc prawidlowa bo najczesciej wali sie ten dsg. Ja zaczalem od glownego a winny byl dsg Wymień tez na raz oba czujniki temperatury - kup na allegro oryginalne nowki ok 30 zl. (Jeden jest z lewej kolo filtra paliwa / od egr, drugi z prawej kolo filtra powietrza)
  13. Sucha nie znaczy ze nie ma Oleju ! W mechatronice jest Ok 2 l - - - - - aktualizacja - - - - - http://autoburn.pl/article/6064/wymiana_oleju_mechatronika_w_skrzyni_dsg_dq200
  14. Gdzies na forum niemieckim widzialem filmik, Tam ma tyrkotac bo taka konstrukcja. Nie raz na swiatlach sie stoi bedac pieszym i slychac ruszanie cr passata czy superba 2, I dokladnie takie tyrkotanie - bzyczenie ja to nazywam. A pompe wez jak mozesz podlej ropą do srodka. Zeby sucha nie byla. Jeszcze komuś dupe uratujesz nią
  15. No wlasnie ! A terkotanie to normalka. B6 pewnie pompowtryskową wersje sluchales
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności