Skocz do zawartości

zibimk

  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zibimk

  • Urodziny 24.03.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koło

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B7 Alltrack 2.0 TDI 140KM 4x4
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wpisałem zbyt wysoką cenę a nie wiem jak ją zmienić !?! Cena 62 000
  2. Lada dzień (czekam na nowe auto) będę miał do sprzedaży swojego pięknego alltracka 2,0 TDI 140 KM 4 MOTION z 2013 r. Auto kupione w polskim salonie, ma przejechane ok 85 000 km, serwisowane w ASO IGNASZAK Konin -Modła. W samochodzie nie potrzeba nic robić - przed sprzedażą zaprowadzam jeszcze do serwisu na wymianę rozrządu i zaległy przegląd międzyokresowy tak więc święty spokój na jakiś czas. Olejowy jest do zrobienia przy 91 000. Samochód ma 2 kpl kół, obydwa na aluminiowych felgach -zima na fabrycznych, lato na grafitowych MOMO. Zdjęć więcej dodam w późniejszym czasie, ewentualnie wyślę zainteresowanym Cena 72 000 do negocjacji - wystawiam fakturę VAT, rabat dla grupy Mariusz 601 73 29 81, [email protected] konfVW__Alltrack Mariusza.pdf
  3. Ja mam 140 a brat ma 170. Jak odebrał, wsiadłem za kółko i dzida, na początku brak różnicy ale od 3 biegu zaczyna być czuć różnice 30 KM! Poterm on w swojego jako pierwszy ja za nim i pościg! Do 120-130 siedziałem mu na ogonie, ale póżniej widziałem już tylko zmniejszające się ringi tylnycj lamp A różnica w średnim spalaniu w mieście pomimo ostrej jazdy mojego brata prawie niezauważalne i w obu paskach na poziomie 7,4-7,8 l/100km.
  4. Ja słyszałem, że 2,0 tdi z filtrem cząstek to tylko różnica oprogramowania, pompowtryski i reszta ponoć takie same.
  5. zibimk

    A co z CB w B6?

    I co udało ci się wcisnąć radio?
  6. Ja w poprzednim pasku B5 miałem też fabryczny sprzęt GAMMA + zmieniarka + fabryczne głośniki (chyba 8) i rozbudowałem go o wzmacniacz i bas dołożony do tylnych głośników oraz dodatkowe soprany na przodzie. Grało dużo lepiej ale w tym obecnym Pasku dźwięk jest dla mnie wystarczający i nie wiem czy jest sens coś kombinować.
  7. A można by było dołożyć do RNS 510 jakiś subwofer, np. taki fabryczny od Dynaudio?
  8. zibimk

    A co z CB w B6?

    Ale pamiętajcie jeszcze o tym, że radio na wysokości kolan podczas ewentualnego wypadku, rozbija wam lub pasażerowi kolana lub piszczele !
  9. Hej niech ktoś nam pomoże zanim nam się punkty skończą !
  10. Czy ktoś "doinstalowywał" fotoradary ???
  11. Acha i powiedz jeszcze jak wejść w to rozszerzone menu No i oczywiście co powie mi czy jest to wersja RNS510B, bo o wersji softu to pewnie info będzie
  12. Ja miałem taki sam problem. U mnie najpierw spadł przewód, więc chłopcy z serwisu załozyli go ponownie i cześć! Wyjechałem i po paru dniach patrzę, znów nie działa a płyn leje się pod zderzakiem. Pukłem spryskiwacz od góry a on wyskoczył. Działał pare razy i znów kicha. Dojeżdżam do serwisu nie pryska, brak śladów płynu na masce, wprowadzają na serwis, działa. No ale zainteresowali się tematem i okazało się że na zderzaku w miejscu otworu na spryskiwacz jest mały zaciek z farby i to on blokuje spryskiwacz. Wzieli papier scierny, przetarli i wszystko działa ok! Są chyba na reflektory 2 szt + szyba !
  13. I która część informacji z menu powie mi czy mam RNS 510 CZY rns 510B ? Sprubuję w tym menu coś znaleźć, ale jeśli mi nie pójdzie a dla ciebie nie było by kłopotu zatrzymać się w Kole na kawkę to bardzo chętnie skorzystam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności