Skocz do zawartości

ukasz

  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ukasz

  • Urodziny 01.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Ukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    dolnośląskie

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Musze wymienić prawą stronę bo już wszystko ma luzy i namawiają mnie w sklepie na zakup kompletu Denckermanna za 580zl i zrobienie od razu dwóch stron żeby później jedno koło nie niszczyło drugiego po wymianie. Co sądzicie o tych wahaczach i czy zrobić od razu dwie strony jeśli tylko jedna się posypała (?)
  2. Jak zdjąć ten plastikowy pierścień na gałce, który trzyma mieszek? Od początku wszystko idzie szybko a na koniec taka pierdoła, jak na złość ?
  3. Nie zamierzam rozbudowy nagłośnienia w aucie - może jedynie wymianę podstawowych głośników zamontowanych przez vw na lepsze. No i podstawowe pytanie teraz Kenwood KMM-306BT za 359 czy ALPINE UTE-200BT za 379zl na allegro. StreamHD aż taka jest słyszalna różnica w jakości dźwięku na korzyść Kenwooda? Kurcze nie mogę się zdecydować
  4. Panowie jakie radyjko na dziś dzień do paska b5fl z czerwono/niebieskim podświetleniem. Budżetowo, nie będę robił studia dźwiękowego w kabinie, chcę po prostu wymienić sypiącą się betę i odtwarzać mp3 na oryginalnych głośnikach.
  5. Ooo tego nie wiedziałem, lekko odgiąłem blaszki z dołu i teraz samo odskakuje. Jeśli jest tak jak mówisz wychodzi na to, że prąd nie dochodzi i dlatego żarnik był zablokowany w środku Żarówka podświetlenia też widzę przepalona....
  6. Walki ciąg dalszy. Wyciągnąłem gniazdo zapalniczki - wyczepiłem wtyk, ale przy okazji wyjąłem i rozpieprzyłem plastik podświetlenia bo jak widzicie wyżej był już w kiepskim stanie. Ciekawe czy udami się z powrotem zamontować na sztywno gniazdo w otworze. Można gdzieś dostać taki plastikowy wkład? W sumie to mi na nim nie zależy ale pewnie teraz gniazdo będzie latać. Ale póki co mnie inne martwi, jak wyjąć wkład z gniazda bo ewidentnie został wciśnięty i nie chce wyjść. Ktoś miał podobny przypadek? Zobaczcie jak to wygląda LINK
  7. Zrobiło się cieplej więc zabieram się za robotę. Wybaczcie moją dociekliwość ale podobno nie ma głupich pytań. Odpinam tylko cześć dolotu, który zaznaczyłem na zdjęciu? LINK Zatrzask nr 1 otwieram TAK a zatrzask nr 2 otwieram TAK ? a efekt ma wyglądać TAK ? Po takiej operacji będę miał czujnik jak na dłoni? bo zastanawiałem się czy też prawy cały dolot też demontować a to już większa robota. Zadaje tyle pytań bo nie chciałbym nic połamać na ten przykład wczoraj przy wymianie żarówki postojowej z nerwów o mało mnie szlag nie trafił
  8. Witam, Ktoś może mi podpowie jak zdemontować gniazdo zapalniczki. Żarnik jest wciśnięty i nie chce wyjść z gniazda. Wciskam, jest mały skok w dół ale nie odbija. Plus widzę ten pomarańczowy plastik się rozsypał w obwódce Nie wiem co poprzedni właściciel robił z tą zapalniczką ale nie działa
  9. Dla osoby, która wymieniała taki czujnik wiele razy zapewne nie problem zrobić to na dotyk. Ale chyba lepiej nie próbować jeśli się budowy tego miejsca jeszcze nie widziało na oczy
  10. Panowie jakiś tutorial Szukam i nic.... Są jakieś niuanse o których trzeba pamiętać przy demontażu tego dolotu aby nic nie połamać? Rura jest tylko na wtyki? jak ta dolotu do filtra powietrza? A mechanik u którego byłem z prośbą o pomoc w lokalizacji czujnika nic nie powiedział o demontażu dolotu, tylko że trzeba rękę wkładać i na wyczucie robić i uważać bo łatwo uszkodzić! Sam czujnik to już sobie poradzę - naczytałem się o nim
  11. Witam, Próbowałem wymienić czujnik G62 ale się poddałem, jak dowiedziałem się że jest schowany z tyłu silnika Prosiłbym o podpowiedź jak się do niego dobrać aby nic nie uszkodzić. Macie jakąś instrukcję zdjęciową krok po kroku? Kuźwa dlaczego go tak schowali... FOTKI
  12. Marcin nie byłem na kompie. Ale widzę, że bez tego się nie obejdzie. Mam nadzieję że to coś drobnego, jakiś czujnik albo coś, bo wymiana pompy mi się nie uśmiecha
  13. Witam, Mój pasek zaczął się dziwnie zachowywać. Otóż w określonych warunkach uruchamia mi się ESP co powoduje odcięcie dopływu paliwa i spadek mocy. Dzieje się tak gdy zakręt/łuk zacieśnia się w prawo. Wystarczy lekki łuk na autostradzie, i gdy jadę na 5 czy 6 biegu zaczyna migać żółta kontrolka ESP. Gdy mam nogę na pedale gazu to czuję odcięcie i spadek mocy, a gdy wychodzę na prostą auto odzyskuje moc i następuje szarpnięcie. W identycznych łukach/zakrętach zacieśniających się w lewą stronę zjawisko to nie występuje! Zauważyłem, że dzieje się tak przy większych prędkościach - od 80/90 w górę. Jest to szczególnie niebezpieczne przy np. wyprzedaniu. Nie wiem czy blokuje mi w tym momencie jedną z osi (jak to przy ESP) ale jeśli tak to mam tym większy powód do stresu w takich sytuacjach. Co się dzieje? Ktoś miał podobną sytuację?
  14. ukasz

    Dwumasa z A6 ?

    O silniku na razie wiem niewiele - tylko tyle co napisałem, auto jeszcze nie przyjechało na plac, w tygodniu ma być. Do którego z kolegów warto się uśmiechnąć? nie znam forumowiczów i nie wiem do kogo zagadać
  15. ukasz

    Dwumasa z A6 ?

    Marcin za 1 tyś? za komplet dwumasa-sprzęgło-docisk-łożysko? mi w sklepie podali cenę między 1600 a 2000 za komplet luka. Używka dlatego że zamierzam zmienić auto w przyszłym roku. Na coś nowszego.... Dlatego pytam, trudno znaleźć dwumasę na szrocie z mniejszym przebiegiem do mojego auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności