Skocz do zawartości

Lorbas

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lorbas

  • Urodziny 31.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    GWE

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Prawa strona od pasażera sucha jak pieprz - z przodu i z tyłu. Z lewej napełniam zbiornik w podłodze - to gołym okiem widać. PS Czy ciężko zdjąć osłony słupków i czy osłona słupka pod deską rozdzielczą odkryje dostęp do miejsca, gdzie wężyk powinien wejść w tą gumową błonę w rejonie zawiasów drzwi? Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka Czy ktoś ma schematy jak zdemontować osłonę słupków - przedniego i środkowego w Passacie B5 FL?
  2. Panowie, lejąc wodę do odpływu szyberdachu od strony kierowcy, woda nie spływa wylotem przy zawiasach, ale pojawia się na tylnej podłodze. Czyli rozłączył się wężyk na dole lub na górze. Tylko jak to jest możliwe, że lejąc wodę w przedni otwór szyberdachu od strony pasażera woda spływa spod samochodu na wysokości schowka? Zdjęcie poniżej. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
  3. Witam, może ktoś mi podesłac plik .ccp do clone CD?
  4. Lorbas

    Woda w samochodzie

    Panowie, tylne drzwi za kierowcą. Pokazała mi się pleśń w tym miejscu - czy tam może wchodzić woda? Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
  5. Ok, ale co z silnikami TSI? Po kilku latach stosowania udało się im zniwelować niedociągłości? Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
  6. Panowie, za kilka tygodni planuję rozstać się z Passatem B5. Po sprzedaży, celuję w Passata B7 lub w ..... CC Tylko mam wątpliwości. Wiem, że to co zaraz napiszę to tyle opinii ile rozmówców, ale do rzeczy.... 3/4 mojej jazdy to miasto - same światła, zatłoczone ulice. Kilka razy w miesiącu większa trasa. Obawiam się, że dla diesla i to jeszcze z DPF to będzie zgubne. Ale z drugiej strony spalanie benzyny przy turbo spowoduje, że co rusz będę musiał na stację dojeżdżać. Co o tym sądzicie? Na wstępie zupełnie pomijam autka w automacie. Trochę docelowo przerażają mnie koszty napraw, a wiem, że o serwis skrzyń nowoczesnych dość trudno. Na co trzeba zwracać uwagę zarówno w przypadku diesli i benzynowych silników? Czy są jednostki bardziej narażone na awarie i niedomagania? Co z jednostkami TSI? Czy ich żywotność nie jest obniżona przy pakowaniu takich mocy do nich? Jakieś 5 lat temu miałem w użytkowaniu przez tydzień nową Octavię z silnikiem TSI. Nie powiem, kopnięcie to miało. Spalanie pod 10 litrów. Ale co z tymi silnikami po pewnym czasie? Planuję zakup autka 3-5 letniego. Mam na uwadze rozmowę z serwisantem VW ASO. Sobie wieczorami dorabia naprawami. Pytałem go po zakupie mojej B5, czy warto pójść w wyższe modele (bo B5 traktowałem na autko przejściowe). Odpowiedział mi krótko, że nie. Może CC, bo tam to jest bardziej dopracowane. Sam jeździ Subaru. Byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie, spostrzeżenia i uwagi.
  7. Panowie, nie ma co się użerać czy robić jakieś śmieszne wyliczenia na forum. Po nacisku publicznym i przypomnieniu obietnic Pis zrobił kwotę wolną od podatku na poziomie granicy ubóstwa. I to jest dramat. W nadchodzących wyborach głosować na partię Wolność i tyle. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
  8. Rzeczywiście cipka. Ale obciąć końcówkę czy wyciągnąć całość?
  9. Ale to u mnie jest zaślepione. Na początku też tak pomyślałem.
  10. Dzięki śliczne. Teraz widzę, że ciężko dojrzeć już nie mówiąc o dojściu do tych odpływów z tyłu - czyszczenie zacząć od dolnego końca. Czy jest gdzieś na sieci serwisówka dostępna? Jak miałem Mazdę 6 to na ruskiej stronie nawet serwisówka była on-lina + pdf krążył po sieci. Tam były i nr części i opis jak w zasadzie każdą czynność dokonać. Tak jeszcze dopytam forumowiczów, co to jest za ustrojstwo przy przednich drzwiach:
  11. Czy ten zestaw naprawczy jest również do anteny z GPSem?
  12. Ma ktoś może dostęp do schematów jak przebiegają kanały odpływowe w pasku? Robiona na silikon obudowa filtra kabinowego, wymieniana na dniach uszczelka z ASO pod obudową komputera, zasilikowana guma od linki otwierania maski. Oczywiście wyczyszczone odpływy pod aku i serwem (dwukrotnie). Dziś drutem przepychałem odpływ z szyberdachu. Zlokalizowałem dwa o średnicy ok. 10mm - drut wszedł na ok. 2m i był opór. Ale jak czytałem w internetach to rzekomo są 4 odpływy z szyberdachu - 2 te, które czyściłem idą na przednie słupki i mają jeszcze dwa pójść na środkowe słupki...
  13. Panowie, a jak zdjąć ten plastik przy dolnej krawędzi przedniej szyby? Dziś walczyłem z obudową filtra kabinowego, bo raczej tam mi dużo wody się dostaje. Zresztą to co zobaczyłem - czarna gąbka nasiąknięta wodą mówi sama za siebie. Odkręciłem 3 nakrętki, trochę na siłę wyciągając w bok obudowę tak jakby chciała wyskoczyć, ale coś ją jeszcze trzyma.
  14. Przyłączam się prośby kolegi powyżej. Nie dostałem do mojego paska płyty. Nawet nie wiem jak navi pracuje Ktoś coś wie jak co i gdzie? )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności