Skocz do zawartości

SebaM90

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O SebaM90

  • Urodziny 15.12.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chełm

Samochód

  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1993
  1. sprawdziłem tak jak mówisz i zdjąłem też obudowę sterownika i na krótko stykiem chodzi ale sam dalej nie chce zacząć. Podłączyłem pod kostkę od czujnika w chłodnicy jeszcze dwa inne czujniki na włączonym zapłonie i podgrzewałem pompka elektryczna startuje ale wiatraki nie. Wydaje mi się że prąd gdzieś się gubi albo ktoś już łapy pchał. A ma ktoś może jakiś schemat tego? Jeśli ktoś tam już grzebał co jest prawdopodobne bo wiązka przy silniku wypruta z wszelkich peszli to jest szukanie igły w stogu siana
  2. Witam wydaje mi się że trafiłem dobry temat. Auto Passat B4 93r. 2.8 VR6 sama benzyna. Problem taki przy silniku jest elektryczna pompa wspomagająca obieg wody na początku chodziła po zgaszeniu silnika z 15 minut potem przerwa i jak później zaczeła pracować to chodziła do końca akumulatora. Po wymianie czujnika w chłodnicy zaczyna pracować jak silnik się zagrzeje do ok 70 i po zgaszeniu silnika od razu przestaje pracować i już nie startuje sama. Czy tak ma być ? Drugi problem wentylatory nie chcą startować po wymianie czujnika też po rozebraniu sterownika i łączeniu styków chodzi ale tylko 2 bieg i sam nie startuje tylko po ręcznym zwarciu styków pierwszego nie ma wcale ani na krótko ani przez styki. Czujniki sprawdzone ale mam jeszcze jeden nie wiem do czego na przewodzie zasilającym do nagrzewnicy. Autko to świeży zakup i jest tam rzeźba w instalacji pod maską nie mam pojęcia czego już szukać. Może ma ktoś schemat instalacji tego silnika ? Z góry dzieki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności