Skocz do zawartości

qba1012

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O qba1012

  • Urodziny 10.12.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Czy potrafi mi ktoś pomóc?
  2. Proszę o pomoc problem jest z AWT - niedoładowanie trochę się już naczytałem i mam wrażenie, że im więcej czytam tym większy mam mętlik w głowie Pojawiają się błędy: 16683 - Boost pressure regulation P0299 - 35-00 -Control range not reached 16804 - Catalyst System, Bank 1 P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold Załączam logi: 115 i 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_jnQ0mNp.html 003 i 020: http://vaglogi.pl/log-020_003_176cowM.html 002, 032, 115: http://vaglogi.pl/log-002_032_115_cvxpO.html 002, 003, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_003_4Ij57G.html Bardzo Was proszę o pomoc. Gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć? VCDSa mam pod ręką. Pozdrawiam
  3. kolego, byłbyś jeszcze tak uprzejmy i podał mi te numery bloków do których mam zerknąć, proszę? Dzięki za rady, jutro spróbuję, dam znać.
  4. Ja mam natomiast inną zagadkę do rozgryzienia. Silnik szybko się nagrzewa, już po 3km zaczyna lecieć ciepłe powietrze z nawiewów ale wskazówka pokazuje jakoś 60-70 stopni bez względu na to ile jeźdzę. W czym problem? Czujnik temp czy może termostat? Jak zbadać? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności