qba1012
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O qba1012
- Urodziny 10.12.1995
Informacje osobiste
-
Imię
Jakub
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lubin
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2003
-
Czy potrafi mi ktoś pomóc?
-
Proszę o pomoc problem jest z AWT - niedoładowanie trochę się już naczytałem i mam wrażenie, że im więcej czytam tym większy mam mętlik w głowie Pojawiają się błędy: 16683 - Boost pressure regulation P0299 - 35-00 -Control range not reached 16804 - Catalyst System, Bank 1 P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold Załączam logi: 115 i 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_jnQ0mNp.html 003 i 020: http://vaglogi.pl/log-020_003_176cowM.html 002, 032, 115: http://vaglogi.pl/log-002_032_115_cvxpO.html 002, 003, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_003_4Ij57G.html Bardzo Was proszę o pomoc. Gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć? VCDSa mam pod ręką. Pozdrawiam
-
kolego, byłbyś jeszcze tak uprzejmy i podał mi te numery bloków do których mam zerknąć, proszę? Dzięki za rady, jutro spróbuję, dam znać.
-
Ja mam natomiast inną zagadkę do rozgryzienia. Silnik szybko się nagrzewa, już po 3km zaczyna lecieć ciepłe powietrze z nawiewów ale wskazówka pokazuje jakoś 60-70 stopni bez względu na to ile jeźdzę. W czym problem? Czujnik temp czy może termostat? Jak zbadać? Pozdrawiam!