Skocz do zawartości

spike

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O spike

  • Urodziny 08.06.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LU

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Dziś przy okazji wizyty w warsztacie udało się zmierzyć kompresję i wyszło całkiem przyzwoicie 12.2-12.8 bar. Niestety nie mieli jak zmierzyć ciśnienia paliwa. Robili jeszcze swoją diagnostykę i jak odebrałem auto to logi wyglądają tak: Statyczny - bieg jałowy na zimnym silniku: Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_WhK2a8.html Dynamiczny - spokojna jazda po mieście silnik rozgrzany: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_BIPZw.html Nie wiem co mogli z nim zrobić, ale korekty są cały czas na 0, oczywiście auto jedzie jeszcze gorzej niż wcześniej. Warto jeszcze mierzyć ciśnienie paliwa, czy to już znak, że sonda wyzionęła ducha?
  2. Dzięki za odpowiedź. To co piszesz brzmi logicznie. Co do logów z łagodniejszego przyspieszania - postaram się jutro zrobić. Co do pomiaru ciśnienia paliwa - wystarczy zmierzyć na biegu jałowym? Jeśli tak, to poniżej jakiej wartości należałoby wymienić pompę
  3. Zapomniałem dodać - brak LPG, silnik w serii.
  4. Witam. Potrzebuję Waszej pomocy w zdiagnozowaniu przyczyn moich problemów z silnikiem. W vagu mam następujące błędy: 2 Faults Found: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0130 - 35-00 - Please Register/Activate Wcześniej miałem jeszcze błąd 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean ale po skasowaniu pewnie nie zdążył się jeszcze pojawić. Mam takie oto logi dynamiczne: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_17EpX.html Grupy 002, 115: http://vaglogi.pl/log-002_115_dwDKB.html Grupy 033, 118: http://vaglogi.pl/log-033_118_4WxP4p.html Grupy 043, 046: http://vaglogi.pl/log-043_046_u0Rg9.html Temperatura silnika podczas pomiarów wynosiła między 75-80 stopni - prawdopodobnie termostat jest do wymiany. Czy poza beznadziejnymi wynikami na grupie 33 powinno mnie coś więcej niepokoić? Czy wymienilibyście w tej sytuacji lambdę, czy należałoby zbadać coś jeszcze? Szczelność dolotu była niedawno sprawdzana i jest ok, poza małą nieszczelnością na oringu przy intercoolerze (oring wymieniony, ściśnięty opaską, ale nadal jest mała nieszczelność). W ostatnim czasie zauważyłem też wypadanie zapłonów na 3 cylindrze głównie na biegu jałowym, ale być może to jest zupełnie oddzielny problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności