spike
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O spike
- Urodziny 08.06.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
LU
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2001
-
spike obserwuje zawartość → 1.8T AWT - Pomoc w ocenie logów i Diagnostyka sond lambda i katalizatora 1.8T
-
Dziś przy okazji wizyty w warsztacie udało się zmierzyć kompresję i wyszło całkiem przyzwoicie 12.2-12.8 bar. Niestety nie mieli jak zmierzyć ciśnienia paliwa. Robili jeszcze swoją diagnostykę i jak odebrałem auto to logi wyglądają tak: Statyczny - bieg jałowy na zimnym silniku: Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_WhK2a8.html Dynamiczny - spokojna jazda po mieście silnik rozgrzany: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_BIPZw.html Nie wiem co mogli z nim zrobić, ale korekty są cały czas na 0, oczywiście auto jedzie jeszcze gorzej niż wcześniej. Warto jeszcze mierzyć ciśnienie paliwa, czy to już znak, że sonda wyzionęła ducha?
-
Dzięki za odpowiedź. To co piszesz brzmi logicznie. Co do logów z łagodniejszego przyspieszania - postaram się jutro zrobić. Co do pomiaru ciśnienia paliwa - wystarczy zmierzyć na biegu jałowym? Jeśli tak, to poniżej jakiej wartości należałoby wymienić pompę
-
Zapomniałem dodać - brak LPG, silnik w serii.
-
Witam. Potrzebuję Waszej pomocy w zdiagnozowaniu przyczyn moich problemów z silnikiem. W vagu mam następujące błędy: 2 Faults Found: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0130 - 35-00 - Please Register/Activate Wcześniej miałem jeszcze błąd 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean ale po skasowaniu pewnie nie zdążył się jeszcze pojawić. Mam takie oto logi dynamiczne: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_17EpX.html Grupy 002, 115: http://vaglogi.pl/log-002_115_dwDKB.html Grupy 033, 118: http://vaglogi.pl/log-033_118_4WxP4p.html Grupy 043, 046: http://vaglogi.pl/log-043_046_u0Rg9.html Temperatura silnika podczas pomiarów wynosiła między 75-80 stopni - prawdopodobnie termostat jest do wymiany. Czy poza beznadziejnymi wynikami na grupie 33 powinno mnie coś więcej niepokoić? Czy wymienilibyście w tej sytuacji lambdę, czy należałoby zbadać coś jeszcze? Szczelność dolotu była niedawno sprawdzana i jest ok, poza małą nieszczelnością na oringu przy intercoolerze (oring wymieniony, ściśnięty opaską, ale nadal jest mała nieszczelność). W ostatnim czasie zauważyłem też wypadanie zapłonów na 3 cylindrze głównie na biegu jałowym, ale być może to jest zupełnie oddzielny problem.