Skocz do zawartości

kante92

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kante92

  • Urodziny 07.10.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1991
  1. mam pytanko , mój passat 1.8t przeszedł remont czyli wymiana rozrządu , napinacz łańcuszka , rózne filtry płyny itd , w poprzednim warsztacie ustawiono mi zle rozrząd o 1 ząb , czy to może wpływać na prace silnika ? teraz mi ustawiono poprawnie wszystko , lecz pokazuje fatalna kompresje I-9 II-6 III-6 IV-6 czy mogły ulec awarii zawory poprzez zle ustawiony rozrząd ? auto wgl nie ma mocy , jak by miało z 50km , dopiero gdy dojdzie do 4 tys obrotów turbo zacznie pompować to coś idzie , a tak to muł kompletny.
  2. perfidnie słychać jak łańcuszek przy odpaleniu zdzwoni w pokrywę zaworów , przez jakies 2-3 sekundy. Zdarza się ze w ogóle go nie słychać.
  3. Mam taki sam problem , tylko bez falowania obrotów. Przedstawię go na filmiku poniżej. Do tego mam jakiś dziwny wyciek płynu chłodzącego z pod koła pasowego . Czym może być to spowodowane ? Dodam ze jestem aktualnie w niemczech a niedługo jade do polski 1300km. I pytanie moje , co może się stać podczas trasy ? Dodam ze hałasowanie przestaje po dodaniu gazu(jak na filmiku ) płyn chłodniczy muszę dolewać do pełna raz na 200-300km. Czekam na wasze odpowiedzi . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności