Skocz do zawartości

Mat3usz08

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Mat3usz08

  • Urodziny 15.09.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce/Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Geometrię należy co jakiś czas skontrolować i ewentualnie skorygować. To że kierownica jest prosto i samochód nie ściąga nie oznacza że geometria auta jest idealna.
  2. Można rozwinąć pas do końca i po zewnętrznej stronie popsikać silikon sprejem po czym należy go delikatnie przetrzeć szmatką. Nie smaruj pasa na długości gdzie będzie stykał się z odzieżą żeby nie zostały na niej ślady.
  3. Prawdopodobnie uszkodzony zamek, niestety dość standardowa usterka, ale lusterka raczej przez coś innego nie działają.
  4. Filtr paliwa pewnie wymieniłeś. Poszukaj nieszczelności na przewodach, filtrze itp... może się zapowietrza. Ogólnie powodów może być kilka: pompa w zbiorniku, wtryski...
  5. Może nieszczelne zawory zalepione przez nagar?
  6. Ja przecinam starą podkładkę i daję nową, jeszcze nigdy nie pociekło, albo daje nowy korek i uważam że ta opcja jest lepsza.
  7. Powinien wrócić ale nie aż tyle ile wcześniej wyszedł. Jeżeli naciśniemy dźwignie kilka razy to tłoczek całkiem wyjdzie
  8. Nie ma to jak oryginał. Ostatnio widziałem świeżo założone Depo, świecą b. dobrze, ale wykonanie nie jest takie jak w oryginale. Ogólnie nie ma jakiejś tragedii, ale jeżeli zwracasz uwagę na detale to nie będziesz w 100% zadowolony. Zastanów się może nad regeneracją obecnych lamp (o ile masz je oryginalne), z tym, że musisz przygotować się na kilka dni bez auta.
  9. Jest dobrze. Tak powinno być że się cały czas wysuwa.
  10. Jeżel nie puszcza dymku i nie wydaje dziwnych odgłosów to bym jej nie ruszał. Luz poprzeczny występuje nawet w nowej turbinie, natomiast luzu wzdłużnego nie może być w ogóle. Tak dla pewności możesz sprawdzić jeszcze raz dokładnie czy nie występuje luz wzdłużny i czy nie ma dziury w dolocie przed turbo i czy filtr powietrza jest poprawnie włożony.
  11. Jeżeli nie ma luzu wzdłużnego i nie puszcza dymka to bym się nie przejmował. Luz poprzeczny raczej w normie, ciężko jest to ocenić z filmiku. W tych silnikach to norma, że olej jest w dolocie, po wymianie turbiny nic się nie zmieni. Zajrzyj do filtra powietrza, takie wyszczerbienia świadczą o tym, że jakiś piasek musiał wpaść na wirnik.
  12. Ja bym sprawdził dobrze nagrzewnice. Na początek odpalić samochód z zimnym silnikiem i bez dodawania gazu obserwować temperaturę na 2 wężach od nagrzewnicy. Jeżeli nie będą się grzały będzie to oznaczać zapchaną nagrzewnice.
  13. Podłącz pod kompa, może są jakieś błędy, od razu sprawdź jakie są korekcje. Jeszcze możesz spróbować wymienić gumki na pompkach
  14. Korek spustowy powinien być widoczny po zdjęciu lewej (od kierowcy) kratki w zderzaku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności