Juszczu
-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Juszczu
- Urodziny 11.03.1993
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Praszka
Samochód
-
Generacja
-
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2002
-
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
http://chiptuning.pw/wp-content/uploads/Audi/Audi A4 1.9TDI AWX 130HP 038906019FP 0281010729 362705.zip -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Powiem Wam że ciężki przypadek, po skróceniu sztangi [ok. 2mm] turbo w ogóle przestało ładować... Regulacja mapy też nie przynosi pożądanych efektów, znajomy ma się skontaktować z gościem co mu robił tę hybrydę i zobaczymy co dalej. -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Soft robiony przed zmianą suszarki, hybryda wsadzona aby wyciągnąć więcej. Niby oszczędzi,ale teraz to tak na prawdę w zakresie do 2.5k obr jedzie gorzej jak fabryka. No nic pobawię się mapą N75 i skrócę sztangę o dwa obroty i zobaczymy co z tego wyjdzie. Powiem szczerze że VNT20 w moim AVF'ie lepiej wstaje niż ta hybryda -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Panowie mam passata B5FL z silnikiem AVB jako pacjenta. Silnik podkręcony na ~130KM i teraz wsadzona hybryda AVB/ARL i problem jest iż późno wstaje [LOGI]: http://vaglog.pl/log-011_Bs6Aig.html Jak myślicie bawić się mapą czy lepiej skrócić sztangę? Jak widać N75 spada aż do 20% a małpa i tak nie chce wstać. Gość który robił hybrydę upiera się iż jest już wystrojona i powinna wstawać jak fabryka, jak widać tak nie jest... -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Prócz tego co napisał dartroom, DW dalej do poprawy, nie potrzebnie zrobiłeś tą półkę od 85% do 100%, przez to zmieniasz charakterystykę pedału gazu, gdyż w 1/5 swojego działania będzie działał tak samo. Teraz nie będzie znaczenia czy wciśniesz gaz do oporu czy tylko w 80%. Dodatkowo jeżeli w TL chcesz maksymalnie 64mg, tonie ma sensu robić DW aż do 70mg, zrób maksymalnie na 66mg przy 100% wciśnięciu gazu. -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
No to prosta sprawa, tam gdzie przeładowuje zwiększasz wartość mapy N75 o jakieś 2-3%, tam gdzie nie doładowuje zmniejszasz analogicznie. Później znów logujesz i sprawdzasz czy jest lepiej i ewentualnie poprawiasz. Ogólnie to trzeba by zwiększyć wartości N75 w przedziale 1800-2400obr i od 3700obr -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Czy ja wiem, właśnie na szybko zrobiłem ekstrapolację na 65mg i nie wyszło nic dziwnego. No ale już mniejsza o to, ważne iż kolega musi poprawić soft i jeszcze uzupełnić wiedzę, bo niestety edycja programu z początku nie jest wcale taka łatwa i szybka. -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Niby tak, ale jeżeli ktoś nie wie jaka powinna być długość wtrysku to ekstrapolacja jest najprostszą metodą wyliczenia tego, bo zwiększanie wartości w Injection Duration "na oko", itp skutkuje tak na prawdę tym iż tworzymy program którego później nie idzie zdiagnozować. A powiedzmy sobie szczerze, ekstrapolacja dawki to roboty na jakieś 5min?? To chyba nie dużo biorąc pod uwagę iż przeczytanie jakiegokolwiek poradnika na temat modyfikacji map w EDC15 trwa jakieś 15min przynajmniej? -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Zdrowe pompki z 101KM PD kończą się właśnie w okolicy ~68/69mg ale to już ich na prawdę górna granica, AL'ki spokojnie starczą na 80mg. Pamiętaj że na AL robią 220/230KM w standardzie, a to wymaga przynajmniej 75/80mg dawki . Patrząc na sam soft: TL - Co on taki poszarpany?? Poza tym jakie Ty masz u siebie sprzęgło, jesteś pewny że wytrzyma tyle Nm z dołu? Starajcie się na fabrycznym sprzęgle nie ruszać TL poniżej 2k rpm zbyt mocno bo szybko zabijecie sprzęgło. DW - Przydałoby się wygładzić bo masz duży skok między 85% a 100% rosnący w miarę obrotów ID [wszystkie] - do poprawy, rozkalibrowałeś tylko dawki, potrzeba wykonać ekstrapolację a nie zwiększyć wartość %'owo N75 - dla BV43 będzie zupełnie inny niż dla ori turbo Ogólnie to tylko tak na szybko sprawdzone, ale ogólnie do poprawy i to grubej, bo w ten sposób szybko coś klęknie. -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Spokojnie, w miejscach gdzie miałeś wyższy SL, trzymał Cię jeszcze TL więc batorego raczej by nie było . Z resztą jak wgrasz, przejedziesz się to będziesz wiedział czy i co ewentualnie poprawić Jakiś dym zawsze może się pojawić, mniejszy bądź większy, ale wtedy robisz logi i wprowadzasz korekty -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Tak odniosłem się do poprawionego pliku. Jeżeli geometria hula dobrze i turbo w dobrej kondycji to i te 1.5bara by wytrzymało. Ja sam mam u siebie doładowanie rzędu 1.6bar w zakresie 2250/3250obr i od dwóch lat hula aż miło. Ale w Twoim przypadku te 0.25bar to będzie znikoma różnica. W TL im mniej górek, czyli im bardziej gładki, tym bardziej w niższych partiach obrotów tym lepiej dla sprzęgła, które w tym zakresie obrotów dostaje bardzo po tyłku. Sam sie o tym przekonałem bo usmażyłem niż jedno sprzęgło na przestrzeni 60k km ze względu na zbyt gwałtowny TL. Dodatkowo samym TL można ograniczyć overboost'y które są zabójcze dla turbo. Jak wrócę z pracy to sprawdzę ostatni z Twoich programów. EDIT. Sprawdziłem, nie mam zastrzeżeń, wgraj, sprawdź jak jeździ, zrób logi, w szczególności grupy 11 aby sprawdzić czy turbo nie przeładowuje -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Ogólnie wygląda dobrze nawet bardzo dobrze, jakieś ~170KM powinieneś uzyskać przy zdrowym silniku. Boost można podciągnąć na 2475 od 2247obr do 3990obr. TL jeżeli masz sprzęgło z dwumasą w 100% pewne zostaw, jeżeli masz lekkie wątpliwości wygładź górkę od 1900obr do 2247 zdejmując po 3mg. Im gładziej tym lepiej dla sprzęgła N75 trzeba później dostroić podług LOG'ów. -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Pierwsza strona 14 post, tam masz ekstrapolacje dla BA na 70mg. 38* To już bliżej 75mg. -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Wygląda na to iż dobrze skopiowałeś wszystko . Start IQ odpowiada za dawki podczas odpalania, więc jeżeli nie ma problemów z odpalaniem silnika, to nie zmieniaj. -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
Juszczu odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Strumienica tylko wytłumi wydech, więc to nie to