Jump to content

dario88

  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About dario88

  • Birthday 02/07/1967

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trzebinia

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. NAPINACZ ALTERNATORA ponoc INA najlepszy ROZRZĄD KOMPLET NAJLEPIEJ ORYGINAŁ LUB COŚ ZBLIŻONEGO POMPA ROLKA PROWADZĄCA ROLKA NAPINAJĄCA BEZ NAPINACZA HYDRAULICZNEGO.WIEC NOWSZY TYP PASEK NAJLEPIEJ CONTINENTAL WZMOCNIONY DO VW PASSAT B5 FL 1.9TDI 130KM 2000-2005 silnik AWX i jeszcze dobrej jakości sprężarkę klimy można wycenę i dostępność części na PW
  2. Tak z ciekawości ile to ma przelatane , bo taki objaw to raczej po co najmniej 500tkm
  3. I jak udało sie cos z tymi dolegliwościami ustalić ?
  4. To jakas chyba choroba tych passatów , u mnie tez buczy ale bede miał czas to poprzeglądam mu wszystko bo to najlepsze prędkości do jazdy juz jak jade 100km jet ok jak powinno byc wiec na pewno cos wpada w rezonans
  5. A przypadkiem nagrzewnica nie zasyfiona takim mułem ja bym zaczął od przepłukania jej
  6. Heee wszystko działa w aucie nie mam żadnych błędów tylko jak podepnę vaga i zaloguje sie do modułu radio wtedy zmieniarka głupieje i wyskakuje taki bład potem wrca wszystko do normy
  7. Tak tylko zauważyć trzeba ze moduł radio a adres elementu 3B0 035 186 D to zmieniarka CD a 655535 bład sterownika chyba ze go powoduje zmieniarka w module nawigacji bo w końcu jest połączona razem tylko ten bład figuruje w ECM i w module radio taki sam jednym słowem bład radia nawigacji czy ECM generuje taki sam bład uszkodzenia komputera ale nie maja nic wspólnego ze sobą to ciekawe czy np bład sterownika ABS czy innego wygeneruje taki sam bład
  8. To dziwna sprawa jakoś nie moge sobie tego wytłumaczyć bo taki sam bład występuje w jednym i drugim module ale , zresztą nie wiem co o tym myśleć
  9. Podstawa to lato lub pomieszczenie z co najmniej +25C i termometr , i sprawdzanie w wewnątrz temperaturę i na wylotach wtedy można cos powiedzieć bo na oko przy temp np +5 to porażka szkoda czasu
  10. A czemu tak twierdzisz ze dopiero na LO ci schładza skoro na zewnątrz jest +5 stopni a ty chcesz +18 ( NAJNIZSZA TEMPERATURA ) to ci ciepłym będzie dmuchać jak dasz na LO to ci dmucha powietrzem z zewnątrz tym +5 dlatego chłodnym dmucha wiec jak ci ma climatronic schłodzić poniżej + 5 jak naj niżej ma +18 poczekaj do lata jak sie pokarze +25 stopni w góre co wy chcecie w zimie żeby wam climatronic chłodził
  11. Panowie może ktoś jest tutaj na tyle oczytany w błędach ze cos zasugeruje bo jakoś nie rozumiem tego otóż Przeglądając moduły VCDSem nie znalazłem żadnych błędów oprócz jednego w module radio logi poniżej Adres 56: Radio Plik etykiet: 3B0-035-186.lbl Oznaczenie elementu: Komponent i/lub wersja: Radio BNO 0304 Kodowanie: 04407 Kod serwisu: WSC 12345 VCID: 20459B11A09D971801C Znaleziono 1 błąd: 65535 - Sterownik uszkodzony 00-00 - - Poniedziałek,19,Styczeń,2015,15:47:50:24180 Wersja VCDS: AKP 11.11.5 Wersja danych: 20130202 i teraz pytanie bład 655535 bład sterownika ( takI sam wyskakuje jak jest uszkodzony ECM ) Ale tutaj jest moduł Radio i patrzac po elemencie 3B0 035 186 D to zmieniarka CD czy to bład zmieniarki czy ECM ?
  12. starsze wersje b3-b4 sa na przekaźnikach b5 nie mogę znaleźć
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy