marianek
-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marianek
- Urodziny 05.09.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
marianek obserwuje zawartość → Uboga mieszanka przy ociążeniu
-
Witam. Mam pytanie? Jakie powinny być korekty w vagu przy obciążeniu? Podam przykład,jadąc stałą prędkością powiedzmy 60-100km i wciskam gaz, korekty lecą na +25 czasem 18% a jak jadę na wysokich obrotach powiedzmy na 4 bieg 180km 6000-6500 obr. to 4-6%. Dodam że wymieniona pompa paliwa vdo oryginał. Pisze z jakiego powodu została wymieniona pompa. Chciałem podwyższyć moc, więc postanowiłem sprawdzić stan silnika i porobić logi dynamiczne ale na dzień dobry po korektach i sprawdzeniu wydajności pompy na przelew wyszło że pompa do wymiany,ale po zmianie pompy korekty nie wiele się poprawiły albo po prostu tak ma być? Dla tego moje pytanie.A i jeszcze jedno pytanko ile powinna przelewać pompa na wolnych obrotach przez 30 sek. bo moja stara pompa około 0,7 L. a słyszałem że przynajmniej 1,2 L.
-
nie wiem jaką masz przekładnie?Były dwa rodzaje,umnie nakrętka kontrujacą na klusz 38 i imbusowy 22 a jeszcze wystempowały na klucz mniejszy,nie jestem pewien ale chyba 10.
-
Czy wie ktoś może jakimi kluczami można wyregulować luz w przekładni kierowniczej w passacie B4?
-
Mam pytanie,jak się reguluje luz w przekładni kierowniczej?