Skocz do zawartości

marianek

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marianek

  • Urodziny 05.09.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Mam pytanie? Jakie powinny być korekty w vagu przy obciążeniu? Podam przykład,jadąc stałą prędkością powiedzmy 60-100km i wciskam gaz, korekty lecą na +25 czasem 18% a jak jadę na wysokich obrotach powiedzmy na 4 bieg 180km 6000-6500 obr. to 4-6%. Dodam że wymieniona pompa paliwa vdo oryginał. Pisze z jakiego powodu została wymieniona pompa. Chciałem podwyższyć moc, więc postanowiłem sprawdzić stan silnika i porobić logi dynamiczne ale na dzień dobry po korektach i sprawdzeniu wydajności pompy na przelew wyszło że pompa do wymiany,ale po zmianie pompy korekty nie wiele się poprawiły albo po prostu tak ma być? Dla tego moje pytanie.A i jeszcze jedno pytanko ile powinna przelewać pompa na wolnych obrotach przez 30 sek. bo moja stara pompa około 0,7 L. a słyszałem że przynajmniej 1,2 L.
  2. nie wiem jaką masz przekładnie?Były dwa rodzaje,umnie nakrętka kontrujacą na klusz 38 i imbusowy 22 a jeszcze wystempowały na klucz mniejszy,nie jestem pewien ale chyba 10.
  3. Czy wie ktoś może jakimi kluczami można wyregulować luz w przekładni kierowniczej w passacie B4?
  4. Mam pytanie,jak się reguluje luz w przekładni kierowniczej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności