pankos2
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pankos2
- Urodziny 02.02.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Chojnice
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
Czujnik Ciśnienia doładowania pada. 160 PLN. bosch. Jak puszczałem pedał gazu to ciśnienie spadało, ale zaworek był otwarty na max. nawet przy wolnych obrotach.Najlepiej podmień od kogoś i sprswdź to tylko parę minut roboty.
-
pankos2 obserwuje zawartość → Map sensor / gryzące spaliny. i Analiza logów 130KM grup 003 008 011 1.9tdi
-
Analiza logów 130KM grup 003 008 011 1.9tdi
pankos2 odpowiedział WoszczykM92 → na temat → Diagnostyka - VAG
Ciśnienie doładowania nie rośnie. Wygląda jakby dolot był nieszczelny. -
To wytłumaczyć nagłe polepszenie jakości spalin, które się zbiegło z wymianą czujnika?
-
Widzisz co pokazuje, ale czy dobrze to nie wiesz. Aby sprawdzić musiał byś dokonać pomiarów i porównać z danymi producenta. Tak jak z alkomatem- rozkalibrowany pokazuje inną rzeczywistość.
-
Witam. Mój pastuch z dnia na dzień stracił moc. Po podłączeniu kompa wskazania ciśnienia doładowania wynosiło max. , czyli ponad 2900 mbar, a działanie zaworka wskazywał na skrajne położenia czyli raz 0% i przechodził w położenie 92%. Wyświetlany był błąd kontroli ciśnienia doładowania. Diagnoza - map sensor. Kupiłem nowy Boscha za 160 PLN i wymieniłem. Pastuch odzyskał moc, a nawet płynniej i dynamiczniej przyśpiesza. Wisienką na torcie jest to, że wcześniej z rury wydobywały się gryzące spaliny, a teraz ten problem ustał. Dodam, że wcześniej walczyłem z tym problemem i winą obarczałem wadliwie działający n75, egr lub kierownice. Wcześniejsze logi wskazywały, że komputer miał problem z osiągnięciem odpowiedniego ciśnienia doładowania. Wniosek z tego taki, że map sensor to cichy winowajca, który oszukuje komputer i objawił się dopiero kiedy uległ poważniejszemu uszkodzeniu.
-
W opisie masz 192HP, więc chyba dmuchawkę masz lepszejszą?