Skocz do zawartości

pilnik

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pilnik

  • Urodziny 18.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sanok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam . Dzisiaj także walczyłem z opadnietymi drzwiami i jest jeden mały sposób poluzowałem te dwie sruby od gornego zawiasu i pchnalem caly zawias w strone silnika, po skreceniu drzwi zamykaja sie i otwieraja jak nowe
  2. Temat rozwiazany. Przetarty przewód który robił zwarcie.
  3. Witam mam również problem ze spryskiwaczem przedniej oraz tylnej szyby do tego nie działa tylna wycieraczka. Bezpieczniki wymienione przekaźniki wymienione manetka sprawdzona działa na 100% oraz pompka spryskiwaczy na ostro takze działa. Klakson oraz zapalniczka dzialaja wiec powoli brakuje mi już pomysłów Panowie spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Pomóżcie bo brakuje mi już pomysłów i cierpliwości Autko to oczywiście passat b6 1.9tdi 2008r
  4. Mowisz o zasmiecaniu forum.... Gosc pyta o instrukcje do radia a nizej o mapach dramat....
  5. Zaslepilem turbine i wdmuchnalem mu w uklad 4 atmosfery ze sprezarki okazalo sie ze ta plastikowa kierownica co jest na intercoolerze przetarla 2 zeberka od chlodnicy i tamtedy uciekalo po wymianie jest znacznie lepiej choc sadze ze jeszcze mu cos dolega...
  6. U znajomego z tym samym silnikiem nie da rady scisnac tego weza nawet na postoju bo probowalem dzisiaj wiec tutaj napewno cos mu dolega dodam ze brak mocy objawil sie nagle pod gorke. Myslalem ze zacisk mi zapieklo bo byl na jednym kole wrzatek ale po regeneracji zacisku kolo obraca sie lekko a brak mocy pozostal. Auto nie kopci jedyne objawy to znaczny spadek mocy no i spalanie rzedu 11-12 na 100.
  7. witam mam problem ze swoim autkiem gdyż nagle strasznie zrobił się mułowaty a spalanie wzrosło 2 krotnie okolo 11-12l / 100km. Pomóżcie bo sprawdzilem przewody, kable, a wąż od turbiny od intelcoolera ten górny przy 3000obrotów jest na tyle miekki ze mozna go w całości ścisnąć. zrobiłem logi dynamiczne kanalu 003 i 011. Proszę o pomoc bo sam nie dam rady. 003 link: http://vaglogi.pl/log-003_nU6YSR.html 011 link: http://vaglogi.pl/log-011_i3Igb.html
  8. po drugiej stronie mam napewno pod schowkiem centralke noki z kablami a po stronie kierowcy obok oslony przeciwslonecznej jakby antena i z boku przyczepiony mikrofon wydaje mi sie ze to od tego wlasnie ida te kable i ma byc moze zwiazek z ta centralka nokii ale nie jestem pewien wiec wolalem zapytac na forum czy ktos cos takiego ma
  9. Witam czy ktos moze mi powiedziec od czego to jest i gdzie ewentualnie moge to podpiac ?
  10. Witam mialem niestety ten sam przypadek i tez w tym samym miejscu i w tym samym kole naszczescie akuat zawracalem i mialem wyprostowane kola . Przezycia ze sciaganiem auta ze srodka drogi bezcenne. Teraz sprawdzam cale zawieszenie co niecale 2 miesiace tak dla swojego swiętego spokoju
  11. Witam mam pytanie czy zna sie ktos na komputerach w passatach i wie jak np uruchomic aby komputer pokazywal ile jeszcze mozna przejechac km na tym co jest w baku. Wiem ze jest ten temat ale ja sie nie znam kompletnie jak to zrobic i nie chce czegos schrzanic
  12. witam wszystkich:) jestem nowy na forum i chetnie dolacze do grona passatowcow z sanoka a o to moj pasek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności