Skocz do zawartości

kozak_191

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kozak_191

  • Urodziny 24.12.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławomir
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wysokie Mazowieckie

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pewnie właśnie szukam b7 . Na pewno widziałem już przy klamkach drzwi, błotniki przednie, lampa tablicy rejestracyjnej i np. wnęki drzwi tam gdzie mastyka jest położona widać było jak już podnosi lakier. Nie były to jakieś strasznie wielkie ogniska, ale już się zaczyna coś dziać. Ale nie we wszystkich tak jest tak jak to było w passacie b6. Wydaje mi się, że wszystko zależy skąd te auto pochodzi. Tam, gdzie jest mokro to będzie rdza. Znajomy ma od nowości passata b6 z 2007 roku to wszędzie ma wykwity i auto było garażowane.
  2. Przepraszam że tak późno wstawiam post ale może komuś pomoże info. Kolego tak samo wymieniałem czujnik, bo błąd wskazywał na niego ale żeby czujnik był uszkodzony to cały czas chodziłby w awaryjnym, a nie czasami. U mnie po wymianie czujnika na nowy auto jeździło, dopóki nie postało na podwórku w deszczowe dni, wtedy znów wskoczył błąd. Wziąłem się więc za wiązkę i przeglądanie jej od samego czujnika aż do komputera, który jest w podszybiu. Najlepiej jest zacząć sprawdzać wiązkę od miejsca, gdzie jest wpięty czujnik- wypiąć go raczej się nie da bo jest za mało miejsca a czujnik się ugina . Kabel sprawdzaj najlepiej dwoma palcami go tyczymać i ciągnąć, będzie czuć w razie czego uszkodzenie, bo organoleptycznie nie będziesz w stanie go obejrzeć dokoła . U mnie było przetarcie około 10 cm od czujnika i dotykał metalowego łącznika skrzyni i silnika. Kabel jest w peszlu więc jak będzie przetarty peszel to pewnie i kabel. Może być też ,że woda się gdzieś zebrała i w tamtym miejscu jest zwarcie o inny kabel. Trzeba trochę porozbierać, żeby dostać się to tego czujnika. Teraz dokładnie nie pamiętam co dokładnie wyjnowałem ale napewno przewody od chłodniczki oleju trzeba wypiąć. na foto widać przetarcie i ten dystans metalowy
  3. Tak jest tam gąbka tak jak w passacie b5, b6 i tak jak w audi a4 b5 ,b6, a6 c5,c6 , jeszcze jest jedna gąbka po zdjęciu nadkola pomiędzy błotnikiem a drzwiami. Tam na samym dole błotnika zbiera się brud oraz wilgoć więc warto jest też ją wyjąć, oczyścić tamto miejsce i porządnie zakonserwować.
  4. Do wypowiedzi powyżej mogę dodać tylko to że rudą w passacie można spotkać jeszcze w paru innych miejscach a mianowicie : - na drzwiach pod listwami ozdobnymi ( ktoś powie że nie ma to niech spróbuje ją zerwać to się może zdziwić , rudej tylko na wierzchu nie widać) - na drzwiach ale pod listwami ozdobnymi tymi przy szybie - na drzwiach przy klamkach - błotniki przednie ranty oraz tam gdzie jest gąbka na środku błotnika - klapa tylna przy lampkach oświetlenia tablicy oraz trzecim światłem stop - pod nakładkami plastikowymi progów , dokładnie w miejscu styku nakładki z blachą Nieprawdą jest to że auto musi być po dzwonie i temu rdzewieje mój jest w cały w oryginale.
  5. Jeżeli czujnik wymieniony to trzeba wiązkę patrzeć , czyli od samego czujnika po kablach palcami albo wzrokowo przy dobrym świetle i do samego komputera, u mnie było przetarcie około 10 cm od czujnika. A tak poza tym jak czujnik padnie to już nie odpalisz , sporadyczne błędy to raczej wiązka.
  6. Mój Passat B6 2.0 tdi 140 km (CBAB) ma 300 tys. i nic się nie dzieje, wszystkie serwisy do 263 tys. były robione w VW Niemcy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności