Skocz do zawartości

hayperekpo

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hayperekpo

  • Urodziny 06.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krk

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak, pierwsze mignięcie ma długość dokładnie taką jak normalne, bez względu na to ile trzymasz manetkę. Jak już "załapie" to podtrzymuje miganie od pierwszego razu.
  2. Montaż zajmuje około 30min. Pięć przewodów pod wyłącznik awaryjnych trzeba podłączyć. Mogę mieć kilka sztuk jeszcze.
  3. Moduł generuje ustawioną liczbę mignięć kierunkowskazem po chwilowym naciśnięciu manetki. Podłączenie pod kostkę wyłącznika świateł awaryjnych. Liczbę mrugnięć można w dowolnej chwili zmienić (zakres od 1 do 9) .Moduł jest nowy, nieużywany, w 100% sprawny.
  4. Staranność projektu i wykonania pomijam - to niejako standard Pod tym względem Autopilot ma fajnie dopracowany projekt, Diaz już wypada znacznie gorzej. Z drugiej strony choćbyś nie wiem jak się przyłożył do softu to zawsze będą jakieś drobne bugi. A one na prawdę wiele krwi potrafią napsuć. Powiem wręcz - nie warto robić "dla każdego". Przy zawężeniu się do konkretnych wersji wiele kwestii mogło by uprościć, na przykład ograniczenie diagnostyki tylko do CAN lub tylko do linii K. Bólem AVRów w takich projektach jest mało hardwar'eowych peryferiów i skromna (jak na kolor) ilość pamięci, zegar to drugorzędna kwestia. Mam ten wyświetlacz też u siebie i trochę bawiłem się z nim w lodówce oraz piekarniku Rewelacji nie ma (nawet jak na IPS'a TFT), no ale czego wymagać od LCD za 20 parę złotych.
  5. Grosze... Chyba wysyłka droższa będzię
  6. Dobrze Kompletuje zestawy elementów do upgrade'u starszych wersji. Panele do Arduino mają zakres temperatur pracy między -20 do 40, względnie 0 do 40 st. Ogólnie wysoka temperatura im nie służy. Nie wiem jak sama elektronika, na ile jest odporna. Urządzenie Diaza wydaje się mniej dopracowane pod tym względem niż Autopilota - ale to tylko moje zdanie
  7. Hmmm... Kiedy Kolega pisał? Bo może mi umknęło Co do STM32 to od dość długiego czasu siedzę w temacie (projekty komercyjne dla klientów), kwestie PCB, bootloaderów, CAN'a oraz interfejsu do LCD mam rozkminione pod kątem HypeFIS'a dla platformy mk6/b7. Chodziła mi po głowie kolorowa wersja HypeFIS'a dla starszych platform, w stylu mk4/b5... Tylko jest klika ale: 1. Istnieje cała gama różnych wersji: z/ bez CAN silnikowego, z/bez CAN komfortu, komfort 1J0/1C0, navigacja po 3LB/CAN, diagnostyka via linia K lub CAN - musisz to wszystko uwzględnić, bo każdy będzie oczekiwał, ba wymagał że ma to u niego działać... Innymi słowy trzeba mieć dostęp do takich samochodów już na etapie budowy prototypu. 2. Testowanie... potrzebna jest spora grupa osób, posiadających różne wersje, sterowniki, itp. To jedyny sposób wyłapania potencjalnych problemów - niestety bardzo czasochłonny. 3. Trwałość wyświetlacza - niestety żywotność tych LCD w warunkach samochodowych będzie relatywnie krótka. 4. Koszty developmentu i testowania... Realny czas od momentu startu takiego projektu do rozpoczęcia jego sprzedaży to około 6 miesięcy. Oznacza to inwestycję ogromnej ilości czasu, a to na pewno wywinduje cenę w okolice tego co obecnie można znaleźć. 5. Wsparcie - jeśli robisz coś dla siebie, nie ma problemu. Ale jeśli to komercyjny projekt, musisz zapewnić wsparcie (narzędzia do konfiguracji, naprawę błędów, odpowiadanie na pytania,...). Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy ile czasu to pochłania. Podsumowując: nie wątpię, że czy to w pojedynkę czy w zespole taki projekt mógłby powstać. Nie mam też najmniejszych wątpliwości że pozamiatałby zagraniczne zabawki (wystarczy spojrzeć na to ile funkcji oferuje HypeFIS vs np. FIS-Control). Pozostaje pytanie o sens ekonomiczny takiego przedsięwzięcia... Zabawa hobbystyczna zawsze go ma, ale jeśli myśli się o komercyjnym wykorzystaniu projektu, to trzeba to dobrze przemyśleć.
  8. hayperekpo

    Ciekawostki licznikowe

    W tej chwili nie, zakładam jednak że 919 VDO mają podobny mechanizm patcha.
  9. hayperekpo

    Ciekawostki licznikowe

    Na razie jest fala ludzi piszących z prośbą o pomoc, bo uwalili liczniki...
  10. hayperekpo

    Ciekawostki licznikowe

    Chętnie się podzielę, jak uda mi się doprowadzić, żeby patch aplikował się poprawnie za każdym razem... Co niestety nie udaje się jeszcze. Z ciekawostek - bawiłem się co nieco, i jest szansa ruszyć również wskazówki od paliwa i temperatury
  11. hayperekpo

    Ciekawostki licznikowe

    Dla liczników xx5 zostaje moduł
  12. hayperekpo

    Ciekawostki licznikowe

    Udało mi się stworzyć własnego patcha który zadziałał poprawnie na opornych 949A oraz 846A
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności