Skocz do zawartości

wyczol

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wyczol

  • Urodziny 18.10.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Malbork

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2007
  1. korekty sprawdzisz vcds o ile dobrze pamięta grupy 13, 18,23 sprawdź na zimnym i ciepłym.
  2. sprawdź jak wygląda filtr paliwa... korekty były ok na zimnym i ciepłym silniku? u mnie korekty rozjeżdżały się jak silnik osiągał 90 st ja wymieniłem wszystkie uszczelniacze + śruby (stare były lekko wyciągnite)
  3. Hej! po moich przygodach jestem troszkę mądrzejszy ... czy mechanik wymieniał wszystkie uszczelniacze czy tylko na jednym wtrysku? czy sprawdzał gniazda pompowtryskiwaczy? może tam już jest tak wyrobione że nie idzie tego uszczelnić? Jak wyglądają korekty wtrysków? ja miałem identyczne objawy i pomogło uszczelnienie wtrysków. pozdr - - - - - aktualizacja - - - - - i jeszcze jedno, jak wygląda filtr paliwa? czy był wymieniany, jaki był jego stan?
  4. witam znowu dopadł mnie problem oleju w paliwie podczas wymiany filtra stwierdziłem czarny filtr paliwa... po spuszczeniu paliwa ze zbiornika stwierdziłem mętna ciemną ropę (z olejem) zajrzełem do filtra paliwa ponieważ auto ciezko odpalało na ciepłym silniku dodatkowo po dłuższym postoju np 3 dni nie chciał odpalić ( parawdopodobnie brak paliwa) obecnie doszedł jeszcze jeden mankament po rozgrzaniu auto zaczyna "kuleć" na wolnych obrotach trzręsie całym autem tak jak by nie chodził na jeden cylinder jednak jak satne na zjeździe do garazu objawy ustępują. w czasie jazdy wszystko ok. po dłuższej jeździe i wyłaczniu auta słychać jak by się paliwo cofalo do zbiornika. czy te wszystkie objawy oznaczaja uszkodzona pompę vacum czy moze uszczelniacze pompowtrysków? dodam że na ciepłym rozjeżdżają się korekty wtrysków z nowy jak stanę przodem do dołu (zjazd do garażu) korekty wracają do normy, na zimnym silniku wszystko jest ok, pali na dotyk, korekty książkowe...
  5. witam, odświeżę wątek. u mnie też stwierdzam czarny filtr paliwa... po spuszczeniu paliwa ze zbiornika stwierdziłem mętna ciemną ropę (z olejem) zajrzełem do filtra paliwa ponieważ auto ciezko odpalało na ciepłym silniku dodatkowo po dłuższym postoju np 3 dni nie chciał odpalić ( parawdopodobnie brak paliwa) obecnie doszedł jeszcze jeden mankament po rozgrzaniu auto zaczyna "kuleć" na wolnych obrotach w tedy tzręsie całym autem tak jak by nie chodził na jeden cylinder jednak jak stne na zjeździe do garazu objawy ustępują. w czasie jazdy wszystko ok. po dłuższej jeździe i wyłaczniu auta słychać jak by się paliwo cofalo do zbiornika. czy te wszystkie objawy oznaczaja uszkodzona pompę vacum.
  6. hej! znalazłem zakład który zajmuję się naprawą przewodów ciśnieniowych. Za 60 zł zrobili mi nowy przewód, także nie ma sensu szukać używanych. Klima nabita, chodzi elegancko jednak po podłączeniu pod vag pojawia się błąd: Address 08: Auto HVAC Labels: None Part No: 3A0 907 044 Component: CLIMATRONIC V05 VCID: DCBD65D44C3018E 1 Fault Found: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 35-10 - - - Intermittent I tak się zastanawiam czy robic coś z tym czy może skoro klima działa to dać sobie spokój? A może poprostu jest za dużo gazu w układzie? choć napełniana była ilością zgodną z tabliczką.
  7. może jednak sprzedasz? po co ma leżeć i się kurzyć?
  8. no waśnie objeździłem obdzwoniłem wszystkie okoliczne i nie ma
  9. witam, spreżarka wymieniona, klima chłodzi... chcąc ją jeszcze dopieścić postanowiłem wymienić osuszacz... i tu poawił się problem Wąż idący od osuszacza do klimatyzacji nie chciał się odkręcić i teraz muszę go kupić. pytanie czy taki wąż jest jeszcze do kupienia. na allegro niby są uzywki ale akurat nikt nie ma tego który potrzebuję
  10. witam ponownie, padła mi sprężarka klimatyzacji , moge kupić używaną tylko pytanie czy sprężaka od passat b4 1.8 benz będzie pasować do 1.9 tdi?
  11. dzięki za podpowiedzi napewno sprawdzę, mam jeszcze jedno pytanie - wiecie jak przestawic wskazania temperatury z *F na *C? Mam klimatronik bez przycisku ECON zamiast niego jest przycisk OFF
  12. chodzi o passat b4, - - - - - aktualizacja - - - - - czuje ale tylko ciepło
  13. sprawdziłem kody, brak błedów, sprawdzona również vagiem, brak błedów
  14. witam, moge poprosić o podpowiedź jak sprawdzić kody błędów klimatronik w passat b4?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności