Skocz do zawartości

vw_fan

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vw_fan

  • Urodziny 12.06.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam wszystkich forumowiczów. Sprawa wygląda następująco:, silnik AJM, mam wyciek z kanału olejowego na zewnątrz głowicy w samym rogu (po nocy plama ok.3 cm). Zbiorniczek wyrównawczy czysty, pod korkiem wlewu oleju nie ma "majonezu",jedynym objawem jest ten wyciek oraz falujące obroty.Jeżdżę tak już od roku , w tym czasie na 100% zlokalizowałem że jednak to głowica, próbowałem ją dociagnąć po wcześniejszym poluzowaniu ale nie pomogło.Drodzy forumowicze co zrobić: 1.Regenerować co wiąże sie przecież nie tylko z samym planowaniem ,a w dodatku trochę oleju wali mi z odmy do dolotu, więc co trzeba zrobić i jakie są koszty 2.Kupić drugiego AJMa , ryzyko "walniętej" głowicy,duży przebieg 3.Kupić AWX , jak się to ma z przełożeniem , czy to się opłaca Auta nie chcę sprzedawać, mam go 9 lat i po prostu nie opłaca się wziąść paru groszy a tym bardziej sprzedawać komuś z potencjalna awarią. Proszę podajcie ewentualnie jakieś namiary który mechanik podjął by się regeneracji lub przekładki.W grę wchodzą okolice pomiędzy Wrocławiem a Opolem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
  2. Witam, Proszę o dokładny opis wymiany przewodu antenowego w passacie b5 kombi, czyli od tylnego słupka do radia, krok po kroku(co zdemontować, w jakim miejscu przeciągnięty jest przewód)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności