Skocz do zawartości

dondiego

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dondiego

  • Urodziny 30.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2009
  1. Witam, zaczynam się rozglądać za passatem b7 sedan z silnikiem 1.8t lub 2.0t benzynowych z skrzynią DSG. takie auta pojawiają się już w przedziałach 40-50 tyś zł. i moje pytanie na co zwrócić uwagę. który silnik jest lepszy. Moje przebiegi to poniżej 14000km rocznie.
  2. No pomysł jest cool. TDI ma 18 lat a ten stary benzyniak to ile? Co do łebskich ludzi - równie dobrze można spytać czy ktoś jeździł już na oleju Kujawskim i czy poleca innym. Odpowiedź jest prosta zlany olej nadaje się do oddania do utylizacji w odpowiednim zakładzie. A zrobisz co chcesz
  3. Masakra - a polecasz coś czego nie masz w stopce?
  4. Weź zalej Shell helix ultra AV-L 5w30 ma fajniejszą nazwę.
  5. Hej, pytam tutaj bo może się to innym kupującym przydać. Jakiego spalania oczekiwać od b6 170km z DSG w mieście (trasy 2x7km dziennie czyli na zimno) Jakie spalanie w trasie (autostrada) na tempomacie 110km/h, 130km/h, 140km/h?
  6. Oczywiście wybór opon jak każdy inny należy do właściciela. Ale pisanie że 215mm to wąskie opony to gruba przesada. 140KM to też nie jest szał i spokojnie na 205 można jeździć. A to co uzyskasz na 235mm to tylko dużo wyższe opory toczenia no i cool wygląd pozdrawiam
  7. No nie można tak nabijać się z nieobeznanymi w temacie trzymaj się 215 ale kup sobie 215/55/r17 to i tak na te twoje 105KM dużo.
  8. Ja kupowałem i wszystko było OK
  9. Oj nie odpowiada się pytaniem na pytanie Rozumiem że wciskam przycisk zmianach P>D D>P D>N>R R>N>D D>S S>D Ale rozumiem że przecież mechanicznie nie grzebię tym lewarkiem w skrzyni biegów więc po co on? żeby biegi przypadkowo same się nie zmieniały?
  10. Mam pytanie, jakoś nie umiem wyszukać odpowiedzi. Po co jest przycisk na lewarku zmiany biegu w DSG i kiedy go używać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności