Skocz do zawartości

ace-mati

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ace-mati

  • Urodziny 09.06.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Czarna Białostocka

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Mam problem ze swoim VW Passatem b5 1.9 tdi, 115km, 2000r, oznaczenie silnika ATJ, silnik seria, skrzynia automatyczna tiptronic. Auto stojąc na biegu jałowym rzuca obrotami co jakiś czas, nie jest to jakoś systematyczne, może być spokojnie parę minut, a czasami rzuca obrotami cały czas. Dodam od razu, że problem występuje tylko na postoju i bez znaczenia na położenie lewarka skrzyni. Co zrobiłem: -Zmierzyłem ciśnienie pompy tandemowej - jest ok(3,5 bara na wolnych obrotach) -zmieniłem filtr paliwa -zmierzyłem ciśnienie pompy w baku(jest ok 1bar) -zbiornik czysty w środku, żadnych paprochów, śmieci -zmieniłem jeden najsłabszy pompowtryskiwacz -zaślepiłem egr(log grupy 003BS był robiony przed zaślepieniem EGR), samochód podczas wykonywania tej próby potrafił zgasnąć Poniżej wrzucam linki do logów statycznych Statyczny: Grupy 001, 013: http://vaglogi.pl/log-001_013_iRxZaaO.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_WW6Acl.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Qj9g4z.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_73G6XR.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_CIQLV.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_xqSmB8u.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_7o3G10.html Link do krótkiego filmiku obrazującego problem... https://www.youtube.com/watch?v=6yEVLDS7wkU&feature=youtu.be Panowie i Panie proszę o pomoc bo powoli mi ręce opadają...
  2. hmm. poduszki wydają mi się ok. Ale będzie trzeba to sprawdzić. A co do przebiegu to autko zbliża się już do magicznych 300tys
  3. Witam swojego passata posiadam już 3 lata i powoli zaczyna mnie męczyć jeden problem. Otóż jest strasznie głośno w środku. Zwłaszcza jak przekraczam 100km/h. Macie może na to jakieś sposoby???? Dodam że mam silnik 1.9d bodajże 1Y. Tłumik jest caly na całej długości bez żadnej rdzy, silnik na wolnych obrotach pracuje równo, świece żarowe wymienione.
  4. stary i ten nowy ma dwie kontrolki. po podłączeniu jest wszystko ok działa normalnie ale problemy pojawiają się jak zapalam światła wtedy znika zegarek i obrotomierz przestaje działać i żadna kontrolka się nie pali.
  5. nikt nie wie czym to może być spowodowane??
  6. Witam zakupiłem okazyjnie licznik z obrotomierzem z passata B4 1.9TDI i próbowałem je zamontować w swojej B3 1.9D liczniki z tyłu wyglądają tak samo kostki pasują ale pojawił się jeden problem. Otóż obrotomierz po podłączeniu działa prawidłowo tak jak i prawie reszta ale gdy włączam świtała przełącznikiem wtedy obrotomierz przestaje działać i zanika zegarek cyfrowy. Czym to może być spowodowane?? Dodam że wtedy i podświetlenie licznika się nie włącza. Proszę o pomoc. Szukałem takiego tematu ale nikt nie miał podobnych problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności