Skocz do zawartości

pasikonik2002

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pasikonik2002

  • Urodziny 25.04.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań/Promnice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ktoś ma już odpowiedź jak się tego pozbyć? Sprawdziłem już chyba wszystko i nadal błąd się zapala. HELP!!!!!!!
  2. Witam Panowie i Panie sprawa wygląda tak, mam ten sam nieszczęsny błąd i szlak mnie już trafia. Wymieniałem już sondę tą szerokopasmową bo padło podejrzenie że to ona powoduje ten błąd, i co i ****. Co prawda błąd pojawia się rzadziej ale nadal się zapala kontrolka :(. To poleciałem dalej na drugi strzał poszła przepływka, wymieniłem na oryginał i nadal to samo błąd jak był tak jest. Podobno jest to wina jakiś zaworków które znajdują się pod kolektorem ssącym lub tak jak kolega wyżej piszę podciśnień i tego trójnik(jest u mnie też uszkodzony) co do podciśnień to u mnie nie ma takiej możliwości bo wszystko mam w sylikonie a trójnik już zamówiłem i czekam aż przyjdzie to dam znać jaki rezultat będzie po wymianie. Doszły mnie też słuchy że błąd ten może powodować wiele rzeczy : nie wydajna pompa paliwa, wtryski, sondy, przepływka itp itd tak więc info dla wszystkich co borykają się z tym problemem, poczekajcie na konkretną odp bo szkoda kasy na wymianę dobrych podzespołów. Ps. Jeżeli ktoś już rozwiązał konkretnie ten problem prosił bym o info zanim wymienię cały samochód Pozdro!
  3. proponuje ledy, większa żywotność, tylko dobre oporniki muszą być dobrane.
  4. Dokładnie kolego tak jak mówisz, mój samochód moje podświetlenie moja decyzja, to ja w nim siedzę i to mi się ma podobać. Pozdrawiam ! Kolejna plan na zmiany to czarny dach i maska.
  5. normalnie świeci, tylko na zdjęciu tak wyszło, zawsze można ściemnić całe oświetlenie
  6. a co jest takiego tandetnego w niebieskim kolorze ?? bo nie za bardzo rozumiem twoją odp.
  7. U mnie już po zabiegu 5 noże i wio, najłatwiej wychodzi środkowy panel reszta chwila walki i też się poddały. Led niebieskie + opornik + ciepły klej i przewody, efekt końcowy widać na foto. W razie gdyby ktoś to robił to przewód jasny to + przewód brązowy - . darmowe zdjęcia na allegro
  8. jedną kratkę udało mi się wydłubać, masakra 4 noże i jeszcze nie chciała wyleź jak zrobię wszystkie dodam jakieś foty może pomogą
  9. witam! Potrzebuje ustawić się z kimś kto posiada paska 1,8T dla porównania co u mnie nie działa prawidłowo
  10. Siemanko. czy ktoś może mi powiedzieć jak bez inwazyjnie wyjąc te kratki bo walczę z tym i nie chcą wyjść a nie chce dechy popsuć. jest na to jakiś myk ????
  11. 4FA "Recirculation flap motor" 318 - Obwód ciśnienia #1 klimatyzacji (A/C) - wysoki sygnał wejściowy.:podgrzany gaz zwiększa swoją objętośc a tym samym ciśnienie w układzie klimatyzacji, 318 sygnalizuje otwarcie zaworu bezpieczeństwa w celu zmniejszenia ciśnienia aby nam nie wywaliło sprężarki w kosmos, więc jedyne co się dzieje to nasza klimatyzacja sobie trochę popuszcza gazu
  12. zresetuj recznie klimatronika i skasuj bledy i sprawdz czy cos sie poprawilo. Opis: wyłączyć zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg wewnętrzny i ECON -przytrzymać, włączyć zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach, przyciskiem ogrzewania przeskakuje się do następnych błędów aż pokażą się 3 zera (000), wyjście z trybu diagnostyki przez krótkie naciśnięcie ECON, kasowanie błędów przez naciśnięcie i przytrzymanie ECON aż pokażą się 3 czwórki (444 00 lub 02)
  13. zdejmij koło, wywal przegub i będzie widać jaki masz. NP: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/15415/605010000
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności