Skocz do zawartości

Olekx

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Olekx

  • Urodziny 07.02.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Aleksander
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Zbliża mi się kolejna wymiana oleju. To będzie już trzecia, odkąd posiadam Passata 1.8 20v 125km. Obecnie zalewałem 10w40 - raz Castrol, potem Valvoline. Wycieki oleju mam z uszczelki pod miską olejową, ale ze wzglęgu na jej położenie - nie spieszy mi się z jej wymianą i ewentualnie dolewam olej, jeżeli ubywa z tego powodu. Zastanawiam się, aby przejść na 5w40 - Valvoline albo Motul. Co sądzicie o takim przejściu, czy pozostać przy półsyntetyku? Domniemam, że wycieki przez tą uszczelke będą częstsze ze względu na rzadszy olej lub moge się mylić. Pozdrawiam.
  2. Cześć, mam następujący problem. Passat 1.8 125km APT '99rok, zasilany LPG. Spalanie średnie 14/15l LPG w cyklu mieszanym, benzyny podobnie. Jeżeli chodzi o jazdę, przy starcie na początku, że się tak wyraże - 'zrywa kapcie', a potem wraz z rosnącymi obrotami, nie idzie tak jak powinien iść. Tak jakby miał muła. Leży mi też praktycznie temperatura na zegarach, więc na wstępie będę wymieniać czujnik temperatury. Po podłączeniu do VAGa pokazało mi 2 razy (dzięki życzliwości znajomego) - 'błąd czujnika wałka rozrządu'. Czy ów czujnik znajduje się pod pokrywą z rozrządem z przodu silnika? Generalnie jestem w stanie wymienić oba czujniki, ale nie chcę listy błędów z VAGa traktować jednocześnie jako listę zakupów, także... Ktoś miał podobny problem, wie jak ewentualnie zaradzić?
  3. to fakt, ale zależy mi bardziej na doświadczeniach miejskich, jeżdzących po studzienkach i dziurach a nie autostradowiczow w DE.
  4. Witajcie, pozwole sobie odświeżyć i na dzień dzisiejszy zadać to główne pytanie. Co oprócz Lemfordera w 'przyzwoitych' pieniądzach? Muszę wymienić dół, gdyż górę rok temu wstawiałem (RTS), a dół już mi stuka niemiłosiernie (są to Lorthy, wytrwały od 30 000km). Jedni chwalą Master Sporty, inni Ruville. Więc co w umiarkowanej kwocie według Was jest godne polecenia? A jak nawet, w Polskich warunkach ile wytrzymują?
  5. Przy okazji podepne jedno pytanie, związane z klimatyzacją. Wy też macie u siebie od strony pasażera "plame" po pracującej klimatyzacji? O dziwo, w co drugim Passacie z climatroniciem to spotykam i wszyscy twierdzą, że to jest normalne.
  6. To fakt, świecą rewelacyjnie, tylko musze przystosować swojego golaska pod to, czyli oprócz lamp soczewkowych : spryskiwacze i ew. samopoziomowanie.
  7. U mnie problem jest zapewne taki,jak u większości z Was. Mam normalne zamienniki lamp halogenowych, z żarówkami Philipsa H7 za 100zł z niebieską poświatą. Powiem tak - oświetla bardzo słabo, a zależy mi na poprawieniu jakości świecenia i wpadł mi do głowy zakup reflektorów soczewkowych DEPO za ~500zł. Są tańsze "pojedyncze" lampy, ale uważam, że ich wygląd szpeci, a dzielone (podobne do oryginału) są droższe. Domyślam się, że przejście na reflektory soczewkowe poprawi mi jakość świecenia, ale spotykam się z zestawami, gdzie kierowcy mają zestaw xenono podobny. Znaczy, świecą na biało i jest z reflektora lekka, niebieska poświata (nieoślepiająca). Jakie macie z tym doświadczenia, co możecie doradzić? Czytałem poprzednie wypowiedzi sprzed ~6 lat, ale tam się skupialiście na montażu xenonów. ;p Pozdrawiam
  8. Generalnie nie mam jak ogarnąć podlączenie pod VAGa gdyż fura nie jeździ. Sprawdzilem też poziom oleju, gdyż przy kręceniu rozrusznikiem zapaliła się kontrolka olejowa. Bagnet wskazał poniżej minimum. No niestety, bez rozbierania może się nie obejść, że zatarty został silnik. I czeka swap, ale na 1.8t...
  9. Witajcie Starałem szukać w różnych tematach rozwiązania mojego problemu, ale co post, to inna (zazwyczaj) sprzeczna opinie. Otóż ja w swoim 1.8 APT 125km(LPG!) miałem problem, że od dłuższego czasu strzelał mi z rury i tak jakby nie miał mocy, Postanowiłem wymienić świece - pomogło na jakieś 400 km. Następnie znowu zaczął szarpać i strzelać - wymieniłem przewody zapłonowe ma NGK. I uwaga, wtedy zaczął nawet strzelać na biegu jałowym i palić na 3 cylindry + smród palonego plastiku. Cewka zapłonowa była w agonalnym stanie wizualnym - także postanowiłem ją wymienić. Od tego czasu gdy kręcę rozrusznikiem, silnik nie mogę odpalić samochodu. Jakieś pomysły/propozycje co zrobić/sprawdzić, aby Passacik mógł latać? Pozdrawiam
  10. Czyli w najgorszym wypadku czeka mnie wymiana całego alarmu ze sterownikiem? Bo mam jednego pilota w agonalnym stanie, a zależy mi na zrobieniu tego.
  11. Ogólnie zmieniarkę VW można podłączyć pod jakieś inne radio niż ori? Np. pod zwykłego Pioneera?
  12. A chociaż trwałe są te dwumasy? Bo ja osobiście nie spotkałem się, aby ktoś wymieniał dwumasy w benzynowych Passatach. W dieslach 1.9 TDI coś się trafi do wymiany, ale jestem zszokowany, że moje 1.8 jest wyposażone w dwumasę. Wybaczcie za ot.
  13. Ma ktoś jakiś link do aukcji allegro z gotowym zestawem naprawczym lub próbą bezwymiennej naprawy zepsutego odsuwania fotela?
  14. Olekx

    Dekielki do felg

    Dobra, z innej beczki. Na allegro cięzko mi znaleźć pasujący dekielek pod kod. Znalazłem za to inny, aczkolwiek nie jestem pewny, czy będzie pasować pod felgi, to przykładowa aukcja. Przy tych cenach za dekielki nie mogę zbytnio pozwolić sobie na metodę prób i błędów. http://allegro.pl/oryginalny-kolpak-dekielek-aluminiowej-felgi-vw-i5182694876.html pod te felgi http://www.original-felgen.com/8d0601025dz17.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności