manjag
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O manjag
- Urodziny 07.09.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Arek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Jarocin
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
-
Rok produkcji
2006
-
manjag obserwuje zawartość → Biało-niebieski dym z rury (2.0TDI DPF)
-
Drgania są równomierne podczas hamownia. Płyn hamulcowy wymieniony miesiąc temu. Koła wywarzone, opony na lato 3ci sezon rozpoczęły w kwietniu, zimówki były kupione we wrześniu. Drgania pojawiają się tylko na zimnym silniku, gdy dogrzeje, wszystko jest ok. Ogólnie intuicyjnie wiążę te drgania z czymś w silniku, ale pomimo to, jak będę robił przegląd, to zobaczymy to o czym pisał Hrabia.
-
Więc stan na dziś. Wymienione wszystkie tarcze i wszystkie kolcki - drgania dalej występują. Wygląda na to, że ich częstotliwość jest podobna do drgań silnika, więc tam chyba należy szukać przyczyny.
-
Podbijam temat, czy może ktoś uporał się z problemem podobnym do problemów solek111 i roger86_2006? Czy jakaś jest jakaś pompa odpowiedzialna za wspomaganie hamowania? Jeżeli tak, to czy ona może powodować drgania? Jeżeli jest na forum mechanik, albo ktoś, kto miał podobną przygodę, to proszę o pomoc
-
Co do serca BMP Auto ma wg. serwisu VW przebieg około 270 000, od momentu kupna ubywało płynu chłodniczego. Po teście na obecność spalin w układzie chłodzenia padł wyrok - uszczelka pod głowicą. Po rozebraniu silnika okazało się, że do wymiany głowica, ponieważ gniazda były wtryskiwaczy były wytarte (jakieś rowki miały) i jeden wtrysk, przy którym ułamał się metalowy element, który znajduje się w górnej części wtrysku i wchodzi w sprężynę (albo jak kto woli sprężyna nachodzi na niego ) Pytanko - dwóch majstrów od wtrysków powiedziało mi, że na to można jeździć, po prostu trudniej będzie go zamontować. Wierzyć im? Jeżeli nie, to szukać używanego wtrysku czy regenerować? Tak to wygląda:
-
Ok dziękuje za odpowiedzi. Doszedłem do wniosku, ze poczekam do kolejnego takiego incydentu i wtedy sprawdzę uszczelniacze i turbinę. Jak tylko zadziałam w tym temacie to dam znać. W sumie to teraz pojawiło się w mojej głowie pytanie: Jeżeli rzeczywiście turbo przepuszcza, to czy nie powinienem zauważyć wzrostu obrotów silnika podczas dymienia?
-
Kupiłem tydzień temu Passata B6 2006, 2.0 TDI BMP. Dziś po trasie 75 km dojechałem do miasta, potem po mieście jakieś 5 km i stanąłem na światłach. Zobaczyłem, że z rury wydobywa się biało-niebieski dym (sporo). Zjechałem na przystanek, postałem chwilę i wszystko ustało. Mój ojciec tankując paska wlał troszeczkę (mniej niż za 1 zł) benzyny zamiast oleju napędowego. Czy może to być z tym związane? Czy może to być związane z wypalaniem/zatkaniem DPF? A może coś poważniejszego? Myślicie, że warto odwiedzić diagnostę w ASO? Dodam ze nie zaobserwowałem nieprawidłowej pracy silnika:)