Skocz do zawartości

jackstaff

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jackstaff

  • Urodziny 31.01.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć Wszystkim! Proszę o pomoc! Podajcie mi, proszę, ich numery katalogowe i ewentualnie link do allegro, gdzie mógłbym je kupić. Dzięki z góry za pomoc :). Pozdrawiam, Jacek
  2. Cześć! Proszę o podpowiedź, czy rzeczywiście uszkodzenie koronki jak na zdjęciach, skutkuje awarią ABS-u? Palą mi się wszystkie kontrolki od ukł. hamulcowego. Mechanik twierdzi, że konieczna jest wymiana całej piasty razem z łożyskiem, bo samej koronki się nie wymienia. Czy tak jest rzeczywiście? i czy takie zjawisko w B6 z 2005r. jest normą? Pozdrawiam, Jacek z Gdańska.
  3. Cześć! Dzięki za info. Napisałem maila do Elpigazu z opisem sprawy i w odpowiedzi dostałem takie info: Witam Po konsultacji z warsztatem znaleźliśmy błąd w instrukcji , pin opisany jako czujnik ciśnienia w rzeczywistości był sygnałem temperatury, za co przepraszamy. Kompletacja instalacji jest poprawna. Zatem problem leżał po stronie samego sposobu instalacji. Auto odebrałem i jeździ aż miło. Od 1-szego tankowania zrobiłem już 420km i gaz nadal jest, choć butla ma nominalnie tylko 52,5l, czyli realnie 42l. Pozdrawiam
  4. Cześć Wszystkim, Proszę o Wasze opinie w następującej sprawie. Auto, które 2 miesiące temu kupiłem to B6 2.0 FSI, 150KM, r.prod.2005, silnik BVY. Sprowadzony przez poprzedniego właściciela ze Szwecji. Auto z przebiegiem 227.700 km, ale w bardzo dobrym stanie itd. I teraz taka historia: 16-go lipca odebrałem auto po instalacji LPG. Zdecydowałem się na Elpigaz Stella Extraline ( czyli AEB ) zachęcony rekomendacją mojego szwagra, który ma 2 6-cylindrowe BMW na instalacji AEB i jeżdżą bardzo dobrze. Niestety firma instalująca system (autoryzowany serwis Elpigaz ) coś zje...ała, bo okazało się że: 1/ od razu zauważyłem, że płynu chłodzącego jest 2x więcej niż zalecany max ( na zdjęciu widać, jak dużo jest płynu ), na mój telefon kierownik serwisu stwierdził, że instalacja jest zapowietrzona i sam się odpowietrzy i nie mam się co martwić. Pomyślałem OK, fachowiec wie, co mówi. 2/ po dojechaniu do domu ( 2 km od serwisu ) zauważyłem, że po wyłączeniu silnika, wiatrak na chłodnicy przez dłuższy czas włączał się i wyłączał, tak z 6-8 razy zanim przestał. Pomyślałem, że to spowodowane w/w zapowietrzeniem i ukł. chłodzenia musi się ustabilizować sam. 3/ następnego dnia, 17-go lipca, wracając z pracy ( mam z pracy do domu 5 km ) zapaliła się kontrolka CHECK ENGINE...od razu pojechałem do serwisu. Gość ( ten sam co w pkt.1 ) stwierdził, że muszą to sprawdzić. I tak auto od wczoraj po przejechaniu dosłownie 27 km od zainstalowania LPG stoi w serwisie. Instalacja kosztowała 4500zł. 1-go sierpnia wyjeżdżam z rodziną na Węgry na urlop i jestem co raz bardziej wku...ny, bo auta to nie moja bajka i przykro mi to stwierdzić, ale czuję się w pewnym sensie bezbronny i bezsilny, bo jak w mojej sytuacji obronić się przed "fachowcami", którzy jutro pewnie mi powiedzą, że no niestety, ale trzeba będzie zapłacić 1000 albo 2000 za wymianę czegoś ??? Pytanie do Was za 100 punktów: co mi serwis zje...ał podczas instalacji LPG? Rozmawiałem z kolegą, który jest szefem serwisu u dilera francuskiej marki. Stwierdził od razu, że oddano mi auto z nieodpowietrzoną prawidłowo instalacją chłodzenia i stąd problemy. Będę zobowiązany za Wasze opinie. Pozdrawiam, Jacek z Gdańska
  5. Dzięki serdeczne. W takim układzie nie będę tego robił sam.
  6. Dzięki za odpowiedź. Tylko dlaczego nie 10w40?... I gdzie jest w tym silniku filtr oleju?...gdzieś z dołu?...
  7. Dzień dobry Koleżankom i Kolegom, W maju kupiłem B6 2.0 FSI 150KM, kod silnika BVY. Przebieg auta to 227.600 km. Przed wyjazdem na urlop chce zrobić serwis olejowy. Aktualnie w aucie jest wlany Valvoline 10W40, czyli półsyntetyczny. Dwóch mechaników niezależnie powiedziało mi, że to dziwne, że auto ma taki olej. Wg nich powinien być 5W30, czyli w pełni syntetyczny. Proszę o poradę w tej materii. Czy 10W40 jest OK i nie ma potrzeby zmieniać, czy też lepiej zmienić? Czy przed zmianą trzeba dokonać płukania silnika? Auto to nie moja bajka, ale ufam Waszej wiedzy i doświadczeniu :). Wszelki złośliwości biorę na klatę :). Pozdrawiam, Jacek PS. Przepraszam Admin za błędnie umieszczony post i proszę o przeniesienie do tematów dot. B6
  8. Część Koledzy. Proszę o pomoc. Mam tego mojego B6 dopiero 2 tygodnie i dziś rano pojawił się problem z wycieraczkami... Jak wymontować ten czujnik zamka? i czy można go obejść, żeby wycieraczki działały? Auta to nie moja bajka, więc jak tu nie dać się zrobić w ch*ja w serwisach?... chyba tylko przy Waszejl pomocy...
  9. Panowie, czy w 1.6 AHL jest EGR? Pytam, bo nie wiem...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności