Skocz do zawartości

drtuning

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O drtuning

  • Urodziny 03.03.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Czosnów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Oczywiście ale "Dynomet" zapakowany do walizki i dopóki mamy hamownie rolkową na której możemy robić pomiary prawie wszystkiego co ma koła to ja dziękuję za takie atrakcje, a Dynomet służy nam tylko do synchronizacji naszych nowych hamowni które produkujemy, ponieważ jest niezłym wyznacznikiem.
  2. Jak najbardziej zgadzam się z kolegą, 3 na 10 aut które do nas przyjeżdżają ze względu na stan techniczny silnika lub podzespołów nie nadają się do tuningu, a niestety niektórzy klienci sa na tyle uparci że za wszelka cenę chcą modyfikację, a druga grupa klientów to ta która przyjeżdża uszkodzonym samochodem który rzekomo ma 130ps a na hamowni okazuje się że jest 90 ale Pan klient myśli że tuning wszystko naprawi. Sam miałem do tej pory 3 lub 4 przypadki pierdnięcia turbo na hamowni i nie uważam żeby kiedykolwiek była to nasza wina. Nawet kiedyś jak korzystałem z Dynometu na drodze w passacie 140ps pierdneła turbina przy drugiej próbie pomiaru. No, ale co prawda Dynometem może fajnie się hamuje na drodze tylko nie zrobimy więcej samochodów niż 3 dziennie no i musi być idealny kawał drogi i mały ruch, a i kiedyś robiłem na tym sprzęcie subaru w zimę powiem szczerze że na lekko oblodzonej drodze nie ma przyjemności jak jedzie się przy pomiarze 220km/h, można stać się posiadaczem niechcianego wraku Subaru
  3. Rzeczywiście jak robi się kilka programów dziennie to można nie pamiętać o jednej sztuce , ale myślę że to nie jest odpowiednie miejsce na takie dywagacje, ja sam w swojej bazie mam kilkanaście poprawek po znanych firmach z w-wy i nie tylko, i pewnie kolego byś się zdziwił o jakich firmach mówię, ale myślę że to nie jest miejsce aby firmę x która jest od 9 lat na rynku poddawać tu na forum krytyce bo ogólnie o konkurencji nie powinno mówić się źle, bo świadczy to tylko źle o tym kto mówi. Zakończmy temat bo nie ma to większego sensu, a dla bliższego zapoznania jeżeli oczywiście chcesz zbierz kilku kolegów i zrobimy sobie dyno day za free. Wtedy usiądziemy i porozmawiamy jak cywilizowani ludzie, a nie obrzucając się błotem ma forum. POZDRAWIAM Paweł
  4. Drodzy Panowie jestem właścicielem firmy Drtuning i nie przypominam sobie abyśmy stroili jakiegoś asv na 170ps , może kiedyś coś takiego mogło być strojonego na 14xps ale na pewno nie na 170ps. Po za tym jeżeli chodzi o tdi mamy duże doświadczenie w strojeniu tych jednostek więc wypraszam sobie takie opinie, oczywiście każdemu może zdarzyć się jakaś wpadka za co (jeżeli tak było) szanownego klienta przepraszam. Jeżeli chodzi o tdi to sami mamy w swojej stajni Seata Leona ARL-a wystrojonego na 330ps i oczywiście dysponujemy hamownią obciążeniową 4x4. PS. Jeszcze jedno nie jestem zawziętym forumowiczem ponieważ nie mam czasu na przeglądanie forum, ale o tym wpisie poinformował mnie kolega jeżeli wprowadzam jakieś zamieszanie to bardzo przepraszam i pozdrawiam kolegów forumowiczów. POZDRAWIAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności