Skocz do zawartości

Jahonex

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi dodane przez Jahonex


  1. Logi z LPG są, tylko czekam na kolegę, żeby mi przesłał, jak tylko dostane wrzucę. Jeśli możesz powiedzieć, który log mam poprawić i jak to ogarnę to dzisiaj lub na dniach.

    Jeśli chodzi o szczelność to wymieniłem (separator) zawór odpowietrzający/czwórnik pokrywy zaworów i przeglądałem węże przy nim. Mam też lekko dziurawą rurę dolotową powietrza przed filtrem powietrza, ale wszystko co przed przepływomierzem chyba nie powinno mieć znaczenia? Jak sprawdzić ciśnienie paliwa Pb ?


  2. Hejka,

    Jestem ponownie, chwile mnie nie było, ale auto w międzyczasie było na wymianie rozrządu, oleju, filtrów  i paru innych pierdół, stąd taka przerwa długa, ale dzisiaj z kolegą udało się zrobić nowe świeże logi zgodnie z instrukcjami powyżej, butla LPG zakręcona tak że po przełączeniu na gaz auto wracało z powrotem na Pb wiec o laniu lewego LPG nie powinno być mowy . Poniżej wrzucam nowe logi i tak jak wcześniej proszę o analizę i sugestie co i jak.

    P.S.

    Po zrobieniu logów wymieniłem jeden wtrysk gazu na nowy na cylindrze na którym najwięcej było wypadań zapłonów, i progress jest taki ,że już na VAG-u wypadań nie było, ale dalej jest takie wkurzające drgania, dławienie i szarpania silnikiem przy mocnym depnięciu oraz przy delikatnym przyśpieszaniu. Na Pb też to występuje, ale znacznie słabiej się to odczuwa.

    Logi dynamiczne Pb:

    002 032 033 Dynamic Pb

    003 020 032 Dynamic Pb

    091 Dynamic Pb

    033 130 134 Static Pb

    Przełączanie na postoju z LPG na Pb i w druga stronę pare razy z przerwą około 15 sekund po każdym przełączeniu:

    032 033 Pb ---> LPG --->Pb itp


  3. Witam wszystkich,

    Tak jak w temacie, prosiłbym kogoś kto ma wiedzę o analizę logów do Passata B5 FL 2.0 ALT Benzyna + LPG BRC Sequent 24. Problem z Paskiem jest taki, że na zimnym silniku strasznie nierówno pracuje, chrumka, niezależnie czy to benzyna czy LPG. po złapaniu jakiejś lekkiej temperatury praca silnika się stabilizuje, zaczyna chodzić trochę bardziej równomiernie, mimo wszystko przy mocniejszym depnięciu gazu czuć ewidentnie zdławienie silnika który dopiero po chwili zaczyna reagować na gaz, na benzynie dużo mniej się to odczuwa niż na LPG. Przy odpuszczaniu gazu tez jest odczuwalne szarpnięcie. Są też wypadające zapłony, na 99% spowodowane przez 1 lub 2 klejące na zimnym silniku wtryski gazu. Poniżej załączam logi z błędami z VAG-a, logi statyczne oraz dynamiczne, będę mocno wdzięczny za wszelkie rady i sugestie

    Błędy:

    7 Faults Found:
    16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
                P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded
    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
                P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
                P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
                P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
                P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
    16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
                P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    17658 - Fuel Level too Low
                P1250 - 008 - Implausible Signal
    Readiness: 0000 0000

    Statyczne:

    095

    014 015 016

    004 005 010

    001 002 004

    001 002 003

    001 002 003

    Dynamiczne:

    010 011

    003 011

    003 008 011

    Jest to mój pierwszy post wiec w razie gdybym coś źle wstawił, zrobił proszę o wyrozumiałość 

    Pozdrawiam


  4. dodam że pali sie też EPC tak jak u mnie było miałem dziure na elastycznym łączniku wydechu po wymianie na nową i 20 sekundach po odpaleniu zgasła sama.pozdrawiam

     

    Hej miałem dokładnie taką samą sytuacje. Wypierdziało mi dziurę w wydechu jakoś kilka dni temu, ale wszystko działało i jeździło tylko głośniej. Dzisiaj wracając od lekarza auto na światłach zgasło i ciężko było odpalić, ale po dłuższym kręceniu odpalił z tym, że z kontrolką EPC. Żaden check-engine sie nie świecił i nie świeci, tylko EPC. Czyli jednak dziurka w układzie może mieć znaczenie, ale potwierdze to dopiero jak zrobię wydech i sprawdzę błędy na kompie.

     

    Pozdrawiam.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności