Jump to content

Jahonex

  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Jahonex

  • Birthday 11/05/1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nysa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Logi z LPG są, tylko czekam na kolegę, żeby mi przesłał, jak tylko dostane wrzucę. Jeśli możesz powiedzieć, który log mam poprawić i jak to ogarnę to dzisiaj lub na dniach. Jeśli chodzi o szczelność to wymieniłem (separator) zawór odpowietrzający/czwórnik pokrywy zaworów i przeglądałem węże przy nim. Mam też lekko dziurawą rurę dolotową powietrza przed filtrem powietrza, ale wszystko co przed przepływomierzem chyba nie powinno mieć znaczenia? Jak sprawdzić ciśnienie paliwa Pb ?
  2. Hejka, Jestem ponownie, chwile mnie nie było, ale auto w międzyczasie było na wymianie rozrządu, oleju, filtrów i paru innych pierdół, stąd taka przerwa długa, ale dzisiaj z kolegą udało się zrobić nowe świeże logi zgodnie z instrukcjami powyżej, butla LPG zakręcona tak że po przełączeniu na gaz auto wracało z powrotem na Pb wiec o laniu lewego LPG nie powinno być mowy . Poniżej wrzucam nowe logi i tak jak wcześniej proszę o analizę i sugestie co i jak. P.S. Po zrobieniu logów wymieniłem jeden wtrysk gazu na nowy na cylindrze na którym najwięcej było wypadań zapłonów, i progress jest taki ,że już na VAG-u wypadań nie było, ale dalej jest takie wkurzające drgania, dławienie i szarpania silnikiem przy mocnym depnięciu oraz przy delikatnym przyśpieszaniu. Na Pb też to występuje, ale znacznie słabiej się to odczuwa. Logi dynamiczne Pb: 002 032 033 Dynamic Pb 003 020 032 Dynamic Pb 091 Dynamic Pb 033 130 134 Static Pb Przełączanie na postoju z LPG na Pb i w druga stronę pare razy z przerwą około 15 sekund po każdym przełączeniu: 032 033 Pb ---> LPG --->Pb itp
  3. Dzięki wielkie za sugestie, w weekend zrobię logi o których pisałeś, przebadam wszystko na benzynie i zobaczymy co to będzie
  4. Na weekend będę miał trochę więcej czasu to powtórzę logi statyczne zgodnie z instrukcją, i tylko na benzynie bez gazu. "Odciąć gaz," czyli co masz na myśli zakręcić go przy butli? Dzięki za odpowiedź
  5. Witam wszystkich, Tak jak w temacie, prosiłbym kogoś kto ma wiedzę o analizę logów do Passata B5 FL 2.0 ALT Benzyna + LPG BRC Sequent 24. Problem z Paskiem jest taki, że na zimnym silniku strasznie nierówno pracuje, chrumka, niezależnie czy to benzyna czy LPG. po złapaniu jakiejś lekkiej temperatury praca silnika się stabilizuje, zaczyna chodzić trochę bardziej równomiernie, mimo wszystko przy mocniejszym depnięciu gazu czuć ewidentnie zdławienie silnika który dopiero po chwili zaczyna reagować na gaz, na benzynie dużo mniej się to odczuwa niż na LPG. Przy odpuszczaniu gazu tez jest odczuwalne szarpnięcie. Są też wypadające zapłony, na 99% spowodowane przez 1 lub 2 klejące na zimnym silniku wtryski gazu. Poniżej załączam logi z błędami z VAG-a, logi statyczne oraz dynamiczne, będę mocno wdzięczny za wszelkie rady i sugestie Błędy: 7 Faults Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17658 - Fuel Level too Low P1250 - 008 - Implausible Signal Readiness: 0000 0000 Statyczne: 095 014 015 016 004 005 010 001 002 004 001 002 003 001 002 003 Dynamiczne: 010 011 003 011 003 008 011 Jest to mój pierwszy post wiec w razie gdybym coś źle wstawił, zrobił proszę o wyrozumiałość Pozdrawiam
  6. Hej miałem dokładnie taką samą sytuacje. Wypierdziało mi dziurę w wydechu jakoś kilka dni temu, ale wszystko działało i jeździło tylko głośniej. Dzisiaj wracając od lekarza auto na światłach zgasło i ciężko było odpalić, ale po dłuższym kręceniu odpalił z tym, że z kontrolką EPC. Żaden check-engine sie nie świecił i nie świeci, tylko EPC. Czyli jednak dziurka w układzie może mieć znaczenie, ale potwierdze to dopiero jak zrobię wydech i sprawdzę błędy na kompie. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy