Skocz do zawartości

Jahonex

  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jahonex

  • Urodziny 05.11.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nysa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Jahonex

    Prośba o analizę logów VW Passat B5 FL [2.0 ALT]

    Dzięki wielkie za sugestie, w weekend zrobię logi o których pisałeś, przebadam wszystko na benzynie i zobaczymy co to będzie
  2. Jahonex

    Prośba o analizę logów VW Passat B5 FL [2.0 ALT]

    Na weekend będę miał trochę więcej czasu to powtórzę logi statyczne zgodnie z instrukcją, i tylko na benzynie bez gazu. "Odciąć gaz," czyli co masz na myśli zakręcić go przy butli? Dzięki za odpowiedź
  3. Witam wszystkich, Tak jak w temacie, prosiłbym kogoś kto ma wiedzę o analizę logów do Passata B5 FL 2.0 ALT Benzyna + LPG BRC Sequent 24. Problem z Paskiem jest taki, że na zimnym silniku strasznie nierówno pracuje, chrumka, niezależnie czy to benzyna czy LPG. po złapaniu jakiejś lekkiej temperatury praca silnika się stabilizuje, zaczyna chodzić trochę bardziej równomiernie, mimo wszystko przy mocniejszym depnięciu gazu czuć ewidentnie zdławienie silnika który dopiero po chwili zaczyna reagować na gaz, na benzynie dużo mniej się to odczuwa niż na LPG. Przy odpuszczaniu gazu tez jest odczuwalne szarpnięcie. Są też wypadające zapłony, na 99% spowodowane przez 1 lub 2 klejące na zimnym silniku wtryski gazu. Poniżej załączam logi z błędami z VAG-a, logi statyczne oraz dynamiczne, będę mocno wdzięczny za wszelkie rady i sugestie Błędy: 7 Faults Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17658 - Fuel Level too Low P1250 - 008 - Implausible Signal Readiness: 0000 0000 Statyczne: 095 014 015 016 004 005 010 001 002 004 001 002 003 001 002 003 Dynamiczne: 010 011 003 011 003 008 011 Jest to mój pierwszy post wiec w razie gdybym coś źle wstawił, zrobił proszę o wyrozumiałość Pozdrawiam
  4. Jahonex

    EPC pali sie

    Hej miałem dokładnie taką samą sytuacje. Wypierdziało mi dziurę w wydechu jakoś kilka dni temu, ale wszystko działało i jeździło tylko głośniej. Dzisiaj wracając od lekarza auto na światłach zgasło i ciężko było odpalić, ale po dłuższym kręceniu odpalił z tym, że z kontrolką EPC. Żaden check-engine sie nie świecił i nie świeci, tylko EPC. Czyli jednak dziurka w układzie może mieć znaczenie, ale potwierdze to dopiero jak zrobię wydech i sprawdzę błędy na kompie. Pozdrawiam.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności