Skocz do zawartości

FCB

  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O FCB

  • Urodziny 26.11.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Studzianki

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. sprawa się rozwiązała, rozmawiałem ze znajomym elektrykiem, który powiedział mi że w większości nowych samochodów jest tak, że jedno kliknięcie w pilota otwiera tylko drzwi kierowcy a dwa kliknięcia jedno po drugim otwierają wszystkie drzwi (sprawdziłem i u mnie tak właśnie jest) wychodzi na to, że zakupiony mod€ł jest z nowszego modelu i tak jest zaprogramowany
  2. witam! ja mam problem tego typu. w dniu dzisiejszym wymieniłem moduł komfortu, przeprowadziłem kodowanie kluczyka, które się powiodło ale tylko połowicznie ponieważ zarówno z pilota jak i mechanicznie otworzyć mogę tylko drzwi kierowcy pozostałe otwieram naciskając przycisk na drzwiach kierowcy. ma ktoś może jakieś sugestie co może być nie tak?
  3. bierze olej 1.8t

    w sobotę na pewno to zrobię, bo na razie nie mam czasu żeby się tym zająć, , napiszę co tam było - - - - - aktualizacja - - - - - w sumie to ostatni zauważyłem jeszcze jedną rzecz o której zapomniałem napisać, otóż mam urwaną końcówkę bagnetu od pomiaru poziomu oleju i tak ogólnie jak wyjąłem bagnet z tego kołnierza to jest trochę zmasakrowany a ostatnio na plastikowej pokrywie silnika zaczęły pojawiać się ślady jakby po wyparowanym oleju (wytarłem wczoraj do sucha a dzisiaj znowu są). Czy możliwe żeby olej parował przez nieszczelny bagnet? i co ciekawe więcej oleju ubywa jak samochód jeździ na klimie i w gorące dni.
  4. bierze olej 1.8t

    5w50 to jest pełny syntetyk i jak najbardziej można go lać do tych silników przed wymianą pytałem w serwisie
  5. bierze olej 1.8t

    witam wszystkich! Jestem nowym użytkownikiem forum ponieważ to mój pierwszy Passat jakiego kupiłem 4 tyg. temu. Wszystko byłoby super , samochód świetny, gdyby nie fakt , że połyka olej. Od wymiany upłynęły 2 tygodnie, przez ten czas zrobiłem 850 km i poziom zszedł z maksimum do minimum na miarce, czyli o jakieś 0,7l. Olej mam zalany Mobil 5w50, samochód ma najechane 167000 (sprawdzony w serwisie), silnik 1.8t AWT B+G. Znajomy mechanik sprawdził turbine i mówił, że takiej czystej dawno nie widział, odma przeczyszczona ta co idzie od silnika do filtra powietrza, przewodów do turbiny nie ruszałem, silnik suchy (nieznaczne ślady pocenia na misie), ale poza tym nic nie dymi nawet przy porannym odpaleniu tylko delikatny ciemny dym. Może ktoś miał podobny problem, co to może być uszczelniacze zaworowe puszczaja? z góry dziękuję za każdą sugestię.
×