Skocz do zawartości

rybak02

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rybak02

  • Urodziny 12.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opalenica

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Czy po czyszczeniu EGR wszystko było w porządku? Który EGR był czyszczony, ten pod turbo?
  2. Możecie spojrzeć na mapy po przeróbce. Wersja 150km jest chyba za mocna na oryginalny sprzęt? Wersja końcowa to "Passat_038906019CD_mod_lite_arkusz.bin" Maksymalna dawka paliwa 57mg Maksymalny przepływ powietrza w mapach 1000mg Maksymalne ciśnienie doładowania 2250mbar (teoretycznie z tego ciśnienia mogę uzyskać przepływ powietrza ok 1100mg). Passat_038906019CD_mod_150KM.Bin Passat_038906019CD_mod_lite.Bin Passat_038906019CD_ORG.Bin Passat_038906019CD_mod_lite_arkusz.Bin
  3. Witam. Można się dopisać na listę? Chip Passat 1,9 TDI, 115 KM, PD AJM Poznań Jak się umawiać? Jakie są aktualne ceny?
  4. Witam. Poszukuje informacji na temat procedury serwisowej wymiany miski olejowe - uszkodzenie w wyniku uderzenia o kamień. Jaki jest czas wymiany i co powinno być sprawdzone po naprawie? Jaki jest orientacyjny koszt naprawy (warsztat / serwis VW)? Z góry dzięki za pomoc. Informację potrzebuję, bo PZU zrobiło bardzo niską wycenę.
  5. Czy przed wpisem trzeba się zalogować? Próbuję wyłączyć kontrolkę ale zmieniając wpis z 05145 na 04145 nie zapisuje mi wartości. Zmiany dokonuje w Instruments->Record. EDIT: Ok już zrobione. Zmieniałem wartość w polu poniżej wartości kodowania (WORKSHOP) a należy edytować wartość 05145.
  6. Witam. Dziś niestety padł mi alternator VALEO 120A o nr 028 903 029E. Na forum znalazłem informację, że dobrym zamiennikiem tego alternatora jest BOSCH 028 903 028, czy to prawda? Mam pytanie w jaki sposób się demontuje alternator? Czy muszę zdmontować wentylator chłodnicy? Czy napinacz paska wystarczy docisnąć i zdjąć pasek czy trzeba coś odkręcać? Poniżej załączam zdjęcia znalezione w sieci. Z adresu: http://www.myturbodiesel.com/1000q/b5/alternator-passat-removal.htm
  7. Może ktoś dokładniej opisać wyjmowaniem śruby z tulei banana (dolny tylny) przy odkręconych sankach? Które śruby należy odkręcić i na jaką długość? Dzisiaj zobiłem prawą stronę i z 30 min się męczyłem żeby ją włożyć z powrotem.
  8. Wymiana skończona. Posłużyłem się radą i wykorzystałem nasadkę długą 8mm. Po wkręceniu śruby od przegubu pierścień zabezpieczający pękł. Szkoda że nasadka już do wyrzucenia. Następnym razem wykorzystam kawałek drutu 12mm i długości ok 6cm.
  9. Uderzałeś w bok przegubu, tył czy może w samą śrubę? Co do zdjęcia półosi to odpada nie mam kanału (ogólnie brak miejsca)
  10. http://forum.vw-passat.pl/showthread...24#post1103724 Próbowałem opisanych sposobów. Nie moge wykorzystać rady ze zniszczeniem przegubu bo mam tylko do wymiany samą osłonę a nie przegub
  11. Witam. Mam problem z zdjęcie przegubu z półosi. Próbowałem wkręcić śrubę mocującą przegub do końca ale przegub nie wyskoczył, a na końcu śruby zerwało gwint (ok 5mm). Próbowałem szarpnąć przegub przytrzymując półoś ale też bez sukcesu. Może macie jakieś sugestie? Ewentualnie czy jest jakiś sposób aby odblokować zabezpieczenie? Czy można wepchnąć przegub mocniej usuwając podkładnki w stronę skrzyni?
  12. To jest pompa podciśnienia. Nic tam raczej ruszać się nie powinno.
  13. Sprawdź katalizator. Może ceramika się wykruszyła i dzwoni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności