Skocz do zawartości

fan_VW

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O fan_VW

  • Urodziny 01.01.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kutno

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1995
  1. obie w środku sa takie same . i zgadzam sie ,że tylko avon-a wsadzać pod silnik ,ja mam jeszcze ori nie wymieniane i praktycznie żadnych drgań nie czuje a mam silnik 1z wiec .... jedynie lewarek mi lata jak puszcze gaz ale to wiem ,że 1 poduszka skrzyni jest wywalona
  2. tyle chodza i nic im nie jest ,lepsze sa od kayaby bo mialem je 2 lata i sie rozje^ły
  3. jakies magnum ,gosciu gadal ze to polskie ,spisuja sie super caly czas
  4. ja jezdze na najtanszych polskich jakie byly juz 4 rok i dalej super ( a drogi tu tragedia ) dalem 200zl przod i 150zl za tyl
  5. jakmasz pd to nie mozliwe zeby telepalo przy gaszeniu ,chyba ze cos nie halo z klapka gaszacą lub dwu-masa ,co innego w 1z/afn tam zawsze za telepie ale tylko w a4 b5 i pasku b5 bo np w takim golf III tdi ahu/1z/afn czegos takiego nie widzialem - - - - - aktualizacja - - - - - oleju można dolać :kawka :umm - - - - - aktualizacja - - - - - tu sie zgadzam AVON kupowalem kiedys oa anglika>>> myslalem ze kupilem Mydło jak przyszla i po napisie
  6. 20 tysiecy i zero przyjemnosci z jazdy ? to bez sensu kupowac takiego .a im nowsze tym gorsze szroty sa .lepiej kupic starego tdi ,tam sie nie ma co zepsuc a po lekkim modzie jest jazda - - - - - aktualizacja - - - - - to kup mk4 2.0 ma buta i malo pali
  7. fan_VW

    Samochód idealny.

    U mnie 3 miesiące i wahacze będą już pukać ,gdzie mam mk4 zawias robiony 5 lat temu i po dziurskach co dziennie jeździ i nic nie puka, a koszt wymiany 100zl na 2 strony ( gumy febi ). Czemu w b6 jest już zwykle zawieszenie ? Jedynie z tyłu dla lepszego komfortu są jakieś tam wahacze, ale to rzadko sie psuje, ale gdzie b5 do b6 ,zupelnie inna klasa samochodu.
  8. fan_VW

    Samochód idealny.

    Chodzi o ułożenie silnika ,w mk4 skrzynie wymienią ci za 100zl lub samemu przy odrobinie chęci. W B5 trzeba wyciągać z silnikiem albo na podnośniku ,w ogóle czy do pompy czy do czego innego jest lepszy dostęp w silniku jak w mk4 niż w paskuB5. Już B4 to był dobry samochód ,stary bo stary, ale tam był zwykły tani zawias i silnik normalnie ułożony. Zawieszenie z B5 ogólnie nie to ,że jest złe ,ale po prostu delikatne. Takim mk4 możesz zasuwać po dziurskach co dziennie i jak ci coś puknie po iluś tys km to wymiana w razie czego groszowa i łatwa ,w B5 jak wiadomo lepsze 1000zl gorsze 600zl. Na wymianę samemu z pól dnia trzeba przeznaczyć i po dziurskach dobrze by było je omijać ,bo kilka razy wpadniesz w dużą dziurę i górne lecą co generuje koszty > czyli ogólnie nie nadaje się to na wiochy i miasto. Tyle że np w B5 jak jest ok nie ma co się zepsuć ,mniej elektroniki jak w mk4 ,chociaż tu bardziej chodzi mi o audi B5 ,bo już pasek ma dużo wspólnego z mk4
  9. fan_VW

    Samochód idealny.

    gdyby b5 mialo normalne zawieszenie i silnik jak w golf mkIV to by był samochód ponad idealny
  10. normalnie da rade ,tyle ze efekt bedzie rózny. ja tam mam 216 bosio na ori 8bit kompie i jezdzi zaje...cie ,nic sie nie dzieje. pali 1.5l mniej jak na ori wtryskach .jak bym wzucil 16bit pewnie delikatny przyrost by byl i na + bo wieksze mody mozna by bylo zrobic. a tak 8 bit juz mnie ogranicza
  11. albo 4pinowy czujnik do wymiany albo termostat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności