Skocz do zawartości

Kamool

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kamool

  • Urodziny 07.08.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trzebinia

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TSI 210KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Prawdopodobnie gdy ładowali mi widlakiem CC to rozdarli taką pseudo materiałową osłonę / wygłuszenie które znajduje się pod samochodem na wysokości siedzenia kierowcy i teraz wiszą mi kawałki tego, co widać gdy stoi się za samochodem. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co to za komponent i jaki jest jego numer?
  2. Dzisiaj będę brał się do czyszczenia kolektora, jednak boję się, że wtryskiwacze wyjdą mi razem z listwą i będę musiał wymieniać uszczelki. W związku z tym chciałbym sobie wcześniej wydrukować przyrząd do zakładania teflonowej uszczelki. Czy jest tutaj ktoś kto ma taki przyrząd i mógłby na szybko zmierzyć jego średnicę zewnętrzną i wewnętrzną w miejscu gdzie nachodzi na wtryskiwacz? Lub nawet jak ktoś ma wtryskiwacz i mógłby zmierzyć jego zewnętrzną średnicę w okolicy uszczelki (nie w rowku uszczelki) to też by wystarczyło
  3. Ok, a jakieś oringi itd? Czego mogę się spodziewać w tym kolektorze? Kwestia wyczyszczenia, jakiegoś przesmarowania (to chyba nie jest smarowane)?
  4. Cześć, Mam CC 2015r z USA i chciałbym w nim uruchomić opcje hill hold assist przy manualnej skrzyni biegów, gdzie to uruchomić?
  5. Chyba nie obejdzie się bez zdejmowania kolektora... Teraz pytanie, czy przy tym będę musiał wymienić wszystkie uszczelki, czy te które są można używać wielokrotnie?
  6. Tylko klapy otwierają się całkowicie... Tutaj filmik jak działa adaptacja - widać, że na chwilę wskakuje ADP OK a potem error... https://drive.google.com/file/d/1dg-FdWNxxKC3NLJ24YpKpK-ScRR6NCuW/view?usp=drivesdk
  7. Cześć, Na początek - VW CC 2015r przywieziony z USA , silnik CBFA. Wiem, że temat wałkowany i podobno wymiana na nowy poprawiony kolektor dolotowy rozwiązuje problem, ale z tego co patrzyłem to już tutaj jest zamontowany nowszy kolektor (z skośną wajchą do sterowania klapami), jednakże cały czas sypie błędem. W grupie 142 dając GO na obrotach jałowych wyskakuje status ADP. OK, a zadane otwarcie klapek kolektora to albo 0%, albo 100%, i aktualne położenie również zmienia się z 0 na 100%, ale po przejażdżce 500m błąd na nowo wyskakuje. Gdzie mogę jeszcze szukać przyczyny?
  8. Cześć, Mam problem w moim CC, że szyba przednia lewa nie domyka się do końca. Otwieram auto, szyby schodzą delikatnie w dół, zamykam i idą do góry, z tą różnicą, że wszystkie chowają się jeszcze 0.5-1cm za uszczelkę, a lewa przednia jedynie lekko do niej dochodzi. Nie domyka się domykając kluczykiem, jak i przyciskiem przy zamkniętych drzwiach. Z czym może być problem? Dodam, że drzwi były rozbrajane, ale tylko z tapicerki, komponenty szyby i silniczka nie były zdejmowane.
  9. Dzięki, zadziałało, zrobił to samo co ja do tej pory znając lokalizacje odpowiednich bitów
  10. Wczoraj udało mi się dobrać do chipa i odczytać pamięć której mam zrzut. Czy jest ktoś kto mógłby poinstruować mnie który bit w której komórce zmienić aby duży elektroniczny wyświetlacz pokazywał w km/h a nie w mph? (CC USA 2015 licznik 3C8 920 971 H)
  11. Cześć, Muszę napisać tutaj bo mój poprzedni post został usunięty. Problem dotyczy VW CC z 2015 z USA. Licznik ma tarcze z mph oraz km/h, ale chciałbym żeby na wyświetlaczu wyświetlało mi dużymi cyframi prędkość w km/h. Udało mi się zmienić język zegarów na polski bez problemu, do tego przebieg na km, temperaturę na stC oraz spalanie na l/100km, jednak cyfrowy wyświetlacz prędkości dalej pokazuje prędkość w mph. Do tego nie mam w zegarach w ogóle do zaznaczenia check-boxa z wyświetlaniem prędkości alternatywnej (jednak chciałbym aby prędkość wyświetlała się na dużym wyświetlaczu, nie zamiast temperatury). Próbowałem zakodować zegary na GB, RoW, Germany, Australie, nic to nie daje, cały czas jest mph. Da się coś z tym zrobić?
  12. Cześć, W moim CC wyrwane mam przewody od zapięcia pasa pasażera, w związku z czym przydałoby się zarobić nową kostkę. Mógłby ktoś podać mi numery pinów do kostki o numerze: 8k0973705?
  13. Czyli wystarczy zrzucić osłony progu? A jak w bagażniku i na klapie? Trzeba zdejmować tapicerke czy da się jakoś sprytnie przesmyknąć? Jakie przewody? 0.75mm2 czy 1mm2? @EDIT Już znalazłem na schematach: Przełącznik świateł tylnego przeciwmgłowego - BCM: 0.35mm2, szaro-czarny BCM - Tylny przeciwmgłowy lewy: 0.75mm2, szaro-biały3 BCM - Tylny kierunkowskaz prawy: 0.5mm2, czarno-zielony BCM - Tylny kierunkowskaz lewy: 0.5mm2, czarny. Czyli ogólnie dla bezpieczeństwa do lamp 0.75mm2, dla przełącznika 0.35mm2.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności