Skocz do zawartości

olchu

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O olchu

  • Urodziny 27.08.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    olo
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Brzesko

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Problem dotyczy AVF 1.9 tdi 130 PD. Szukałem opisu podobnego problemu ale brak. Silnik raz na jakiś czas odmawia pracy. Objaw występuję przy temperaturze miedzy +1 a -5. Zimny silnik po nocy, przekrecam stacyjke po zgaszeniu kontrolki od swiec pierwszy obrót i juz sie wydaje ze zapali..... i jakby sie - tu porownanie:"naprezony sznurek zerwał" i kreci dalej bez skutku. Brak jakiegokolwiek dymu mimo krecenia przez 15 sekund. Trzy razy pomogł Plak ale po dlugim kreceniu, za 4 razem laweta i postuj 8 godzin w garazu w temperaturze +3 stopni i odpalił od strzału. I jak ciepły zawsze pali. Nie ma znaczenie czy stoi po gorke czy na płaskim czy z górki. Czasami odpalał na raty, dopiero za 2 startem ale wystarczył mu 1-2 obroty Dla okolicznych znawców czarna magia. VCDS - błędów brak. Świece zmienione, akumulator nowy, nowy filtr paliwa. 10 miesięcy temu wymieniona UPG i wszystkie dodatkowe procesy obowiązkowe z tym związane. Przed remontem głowicy tez tak było jak wyżej (2razy przez pół roku- pomógł plak)) Zdarzało sie to sporadycznie ale w ostatnim miesiącu 2 razy. I pytanie jakie sa objawy niedomagającej pompy paliwa typu tandem? Jakie wartosci na VCDS sprawdzic co by mogły sprawe rozjaśnic? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności