Skocz do zawartości

james-bond

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O james-bond

  • Urodziny 24.09.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kuj-pom.

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawdzałem dziś inny telefon - Lumię 635 i jest ok. Podejrzewam, że mój jest uszkodzony, tylko muszę dla pewności jeszcze sprawdzic na innym zestawie bt.
  2. Witam wszystkich. U mnie też nastąpił problem z zestawem głośnomówiącym po wymianie telefonu na Lumię 640 dual sim. Mam moduł bt: 3C0 035 729E, na wieszaku adapter bt: 3C0 051 435TA, radio RCD300, kiera zwykła. Adapter łączy się z radiem bezproblemowo, Lumia też się łaczy z całym zestawem, wszystko wyświetla się na adapterze, następuje synchronizacja książki tel, problemem jest przeprowadzanie rozmów. Obojętnie czy rozmowa jest przychodząca czy wychodząca nie ma połączenia. Nr jest wybierany i weświetlany na adapterze (lub nr tel przychodzącego) ale nie można przeprowadzać rozmów, albo przez kilka sekund jest połączenie i następuje jego przerwanie. Wcześniej miałem Nokię E66 - żadnych problemów, z innymi "zwykłymi" telefonami też jest wszystko ok. (Nokia 6700, 6300, SE K550i - takie jeszcze posiadam i sprawdzałem). Czy mój moduł BT lub adapter nie działa ze smartfonami? Parowanie jest jednak wykonywane i niby wszystko jest normalnie. Czy ktoś może mi pomóc za co z góry dziękuję.
  3. Witam forumowiczów. Przy naprawie elementu grzejnego ogrzewania dodatkowego i po podłączeniu do vcds-a pojawił mi się błąd w silniku - czujnik ciśnienia spalin (G450) Błąd nie daje się wykasować. Pomimo tego na desce wskaźników nie pojawił się żaden komunikat, żadnej kontrolki ani od dpf-u, ani mrugająca od świec żarowych, auto nie zamula, normalnie jeździ, niby wszystko ok. Zapalona kontrolka od filtra dpf zapaliła mi się 3 lata temu, a po procesie wupalania w czasie jazdy zgodnie z instrukcją wypalania zgasła. Od tamtej pory nic. Rozumiem, że to uszkodzenie czujnika i trzeba go wymienić na nowy. Sądzę, że czujnik ten miałem już wymieniany przez poprzedniego właściciela, bo ten ma nr 076 906 051A, a pierwsze miały 03G ... Zastanawia mnie jednak ten brak zapalonej kontrolki lub objaw słabszej pracy silnika jak to opisywane jest na forum przy tego typu uszkodzeniach (wewnętrzny licznik błędu - 255 razy). Może ktoś z Was miał taki przypadek lub coś wie o tym? Może rozebrać ten czujnik i sprawdzić czy nie ma uszkodzenia jak to opisane w poście wyżej? Jak się jego rozbiera, jest klejony czy skręcany?
  4. Witam, Prowadziłem "walkę" w moim aucie z nieszczęsnym elementem grzejnym dodatkowego ogrzewania. Wyjęcie jego to prawdziwa masakra, plastiki tunelu środkowego i deski trzymają doć mocno, ale udało się w końcu wysunąć cały grzejnik. Na płytce jeden rezystor faktycznie nie trzymał, został ponownie przylutowany. Dla spokoju ducha wszystkie pozostałe rezystory zostały ponownie przelutowywane (profesjonalna stacja lutownicza u kolegi). Po zamontowaniu do auta - klapa. Bez zmian, jak było przed naprawą - tak samo jest po. Test wykazuje te same wartości: natężenie prądu 47,0 A , moc na wyjściu 612 W. Co dalej jest niesprawne? Czy coś w tym segmencie od odlutowanego rezystora, bo wartości są identyczne przed i po naprawie? Może jakieś sugestie? Może pokusić się o zakup używki z ogłoszeń? Znalazłem na aukcjach w cenach nawet od 50-60zł + wysyłka.
  5. Podejrzewam, że Twój "mały dziwny uchwyt" nad schowkiem to wieszak, na którym zamocowuje się albo toutch adapter (poprzez którego sparujesz bluetoothem telefon) albo wieszak dla konkretnego modelu telefonu nokii. Po sparowaniu rozmowę telefoniczną słychać przez radio.
  6. Ja mam z 2006r. i niestety w narożnikach drzwi zaczęły pojawiać się ogniska korozji
  7. Sprawdź czy z drugim pilotem jest też tak samo. Może jednak masz uszkodzonego pilota. U mnie "padły" przyciski w pilocie (podejrzewam, że podczas upadku pilota) i nie otwierają drzwi, ale auto z niego odpala. Sprawdzałem później u dobrego elektronika od vw/audi i stwierdził uszkodzenie bodajże elementu przesyłania sygnału czy coś takiego. Nienaprawialne - ze względu na mikro elementy elektroniczne w pilocie. Na szczęście drugi dobrze działa i bardzo na niego teraz uważam. Nowy czysty pilot to ok.600-650zeta + programowanie ok.50. Co do parowania tel z autem to do wieszaka miałem uchwyt do konkretnego modelu nokii, ale zakupiłem uniwersalny toutch adapter z wyświetlaczem (są też bez) i łączy mi się każdy telefon jakie posiadam: sony, nokie.
  8. U mnie niestety duuuużo gorzej. Kupiłem jak miał 290tyś. teraz 360tyś. Oprócz normalnych rzeczy (rozrząd, oleje, filtry) "doinwestowany" w: wymiana łożysk kół przednich, naprawa alternatora, naprawa rozrusznik, wymiana chłodnicy (nowa), wymiana czujnika temp. spalin (nowy - tylko serwis), czujnik położenia wału, padnięty zamek klapy bagażnika (używka z golfa). Dziś kpl sprzęgło+dwumasa. Tak więc vw to też awaryjne auta. To moje pierwsze z tej stajni i nie wiem czy zdecyduję się na takie następnym razem? Może taki mi się akurat trafił. Poprzednikiem była marea weekend 1.9jtd i wymieniłem tylko termostat - fura chodziła rewelacyjnie. Nawet paliła mniej niż pasek.
  9. Może te "niedziałanie" odpuszczania hamulca wynika z cienkiego sprzęgła. Co prawda "bierze" ono od razu przy podłodze, ale poza tym sprawuje się wszystko dobrze: nie ma uślizgów, biegi wchodzą bdb, wysprzęglanie ok.
  10. Zawsze pedał sprzęgła wciskam do końca. Ale jeśli to wina czujnika położenia sprzęgła, w którym są na płytce drukowanej 3 czujniki Halla to chyba pokazywałoby na kompie lub w VCDS błędy? Chyba, że się mylę? A nie ma nic.
  11. Witam Chciałbym zamienić radio RCD300 (z cd) na RCD300 MP3. Czy po wymianie na pewno nie będzie mi te nowe rozładowywać aku? Mój gateway ma wersję C, sądzę że nie bo to tą takie same radia tylko jedne na cd a drugie na mp3. Tu doczytałem, że wymiana gatewaya potrzebna jest dla modeli od RCD310 w górę i RNC. Właściwy wersja gatewaya dla tych nowszych radio to ta z literą od E w górę. Zastanawiam się ewentualnie nad zakupem RCD310 i czy gateway w wersji E będzie właściwy. Ceny ich na alledrogo są różne: E - około 150zeta, J - 300 i 400zeta. Nie wiem więc czy jest sens tak inwestować w niewielkie zmiany w porównaniu z RCD300 mp3?
  12. Witam wszystkich. Nie znalazłem takiego przypadku jaki pojawia się u mnie więc opisuję i może ktoś wie o co chodzi i mógłby pomóc. VCDS nie pokazuje żadnych błędów, na wyświetlaczu też nic nie ma. Po załączeniu hamulca wszystko działa prawidłowo. Natomiast gdy chcę go zwolnić ruszając przy zapiętych pasach i zamkniętych drzwiach nie zawsze jest to możliwe. Czasem odpuści czasem nie, zarówno na równym jak i na pochyłym. Przy pogodzie "wilgotnej" , jesienią, w zimie prawie zawsze automatycznie się zwolni przy ruszaniu, latem więcej nie niż tak. Z guzika bezproblemowo zawsze mogę go wyłączyć. Dodam, że nie ma żadnych błędów. Może to jednak wina włącznika hamulca? Spotkaliście się z takim zachowaniem? Jakieś sugestie?
  13. Witam Szanownych forumowiczów. Jest to mój pierwszy wpis - więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam vw b6 z 2-strefową klimą i postanowiłem wykonać jej test. Wyniki były takie: na lewym wyświetlaczu 71 2(małe), na prawym 00 h(małe). Po przeczytaniu całego tego tematu, na str.13 kolega fb3 podał metodę kasowania błędów. Zgodnie z jego instrukcją zrobiłem kasowanie i kolejny test. Wynik jest taki, że prawy wyświetlacz pokazuje dalej to samo (00 h) a na lewym jest teraz 2c c. Słychać też po prawej stronie delikatne "chrobotanie" czy jakby pstrykanie. Co oznaczają błędy, które mam wyświetlane? Dodam jeszcze, że również jak i u jednego kolegi który opisywał swój przypadek też mam tak jak on: przy wyłączonym chłodzeniu nieprzyjemny zapach, takie jakby "stare" powietrze albo coś jakby "skarpety" w kabinie. Filtr wymieniany, ozonowano itp. a to jest. Po załączeniu chłodzenia - ustępuje. Proszę o odpowiedzi o kody błędów i porady co z tym wszystkim robić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności