Skocz do zawartości

macif

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O macif

  • Urodziny 02.02.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ja sie zastanawiam....czy to nie jest przypadkiem....akumulator...? wczoraj po calej nocy postoju auto mega szybko sie zagrzalo a przekaznik jakby wlaczyl sie po przejechaniu 200m i temperatura juz nie spadla.
  2. jeśli tam nie było fabrycznie termostatu to nie chciałbym dokładać
  3. Tak, jechałem do pracy z podłączonym komputerem. Tiguan ;) ale te same silniki były w Passatach Skrzynie mam DQ500, ale bez termostatu. Czyli spróbować wymienić główny termostat?
  4. taka wskazówka odczytana z komputera: gdy temperatura płynu chłodzącego osiągnie 55' to zaczyna spadac do 51' i powoli rośnie. W tym samym czasie czujnik temperatury zarządzania temperaturą silnika(cokolwiek to jest) osiąga 61' i spada aż do 51'. jak będe wracał z pracy to postaram się ponowić próbę sprawdzenia
  5. dzieki za PW, jak nic sie nie wymysli to w przyszłym tyg się z nim skontaktuje. Mój mechanik mówił, żeby główny termostat wymienić...
  6. jutro sprawdzę, ale temperatura oleju na wyswietlaczu pomiedzy zegarami tez spada z 60 na - -
  7. czujnik temperatury jest w pompie wody, ktora zostala wymieniona tydzien temu m.in z tego wlasnie powodu. Nie pomoglo.
  8. Mam nietypowy problem. Po nocy, kiedy rano uruchamiam samochód przez pierwsze 3 kilometry rośnie temperatura płynu chłodzącego. W pewnym momencie włącza się przekaźnik (po lewej stronie kierownicy)i temperatura szybko spada do 0. Po kolejnych 2 kilometrach przekaźnik wyłącza się i temperatura zaczyna rosnąć, a gdy osiągnie 90 stopni, pozostaje w tym stanie. Nie ma znaczenia,czy jadę 20km 160km/h czy stoje w korku. Dzieje się tylko przy maksymalnie schłodzonym silniku(stoi nieodpalany powyżej 4h). Pompa wody wraz z rozrządem wymieniona tydzien temu. ASO twierdzi, że tak nie powinno być, ale nie ma pojęcia co jest przyczyną. Obrazuje to ten film. VID_20200217_090148.mp4
  9. Latem podczas upału zostawiłem dzisiaj auto 8h na słońcu z uchylna panorama ale w ten sposób że tylko była szpara z tyłu. Wsiadajac do samochodu chciałem otworzyć dach na max. I to był błąd. Dach podniósł się lekko przodem, coś strzelilo i tak już zostało. Wczoraj dach otwierał się i zamykał bez problemu. Jakoś za którymś razem udało się zamknąć ale od strony kierowcy była szpara. Znowu kilka prób zamknięcia i otwarcia na max, coś postrzelalo ale się zamknął. Tył szyby unosi się bez problemu ale jak chce otworzyć to podnosi przód szyby od strony kierowcy bardziej i tak zostaje i nie chce się zamknąć. Za któraś próba zamknąłem i narazie nie ruszam. Co mogło przeskoczyć? Dach krzywo się otwiera w momencie podnoszenia tyłu i przodu. Podczas próby podniesienia słychać tylko jak napęd "przeskakuje". Odgłos pochodzi z okolicy silnika panoramy.
  10. cześć, Mam w samochodzie DSG7 DQ500 i silnik 2.0TDI 184KM 4x4. Dwumas wymieniany 2 miesiace temu. Przejechał ok 3tys km. Wcześniejszy dwumas mocno tłukł, ale bez wstrząsów. Ostatnio skręcając zauważyłem, że jakby napęd się rozłączał. Powiedzmy, że z głównej drogi skręcamy w boczną która jest pod kątem 90'. Zwalniamy hamując, skręcamy bez gazu i zaraz za zakrętem lekko wciskamy gaz. W tym momencie następuje jakby ponowne zapięcie napędu. Jest takie jakby lekkie szarpnięcie i auto zaczyna przyśpieszać. Podobna rzecz dzieje się gdy jedziemy po autostradzie, przełączamy na manual. Jedziemy 110km/h na 5 biegu. Puszczamy gaz. Czekamy aż auto zacznie zwalniać do 90km/h i ponownie wciskamy gaz. Następuje jakby takie zazębienie napędu i po chwili auto przyśpiesza. Auto ma przebieg 170tys km. Olej w skrzyni wymieniany 50tys km temu. Wymiany były robione na gwarancji. Podobno bez wymiany filtra(ASO VW podczas wymiany oleju nie przewiduje wymiany filtra)? Na dniach chcę wymienić poza gwarancją, ale już z wymianą filtra. Skrzynia na zimnym czasami na pierwszych 3 biegach lubi szarpnąć. Uczycie jakby ktoś za szybko puścił sprzęgło po zmianie biegu. Skrzynia normalnie zmienia biegi, nie gubi się. Nie przeciąga biegów. Zauważyłem też, że podczas odpalania na zimnym lekko szarpie samochodem. Siła szarpnięcia zależna jest od mocy wciśnięcia hamulca.
  11. Kiedy i w jakich przypadkach robi się nastawy Dsg? Auto przy lekkim gazie zmienia biegi dosyć płynnie. Jak wcisne gaz na max to czuć poszarpywanie przy każdym biegu
  12. u mnie jest to samo ale w 2.0tdi 184km. Po rozgrzaniu dźwięk ustaje
  13. aktualnie redukuje na wysokie obroty...zamiast wykorzystac elastyczność diesla
  14. ponad 2 tygodnie jeżdzenia z DSG i moje pierwsze spostrzeżenia: na + wygoda i szybkość zmiany na - ospałość przy dodawaniu gazu i redukcji. Wciskam gaz i przez 1 sek nic sie nie dzieje. 1 i 2 bieg na lekkim gazie jedzie jak na pol sprzęgle. Wjeżdzanie z zatrzymania na rondo wygląda tak że wciskam lekko gaz, auto rusza ale silnik osiaga 2tys obrotów, a auto ledwo jedzie. Dopiero mocniejsze wciśniecie gazu wyrywa do przodu. podobnie jak wyżej przy cofaniu. auto hold 2x/10 zatrzymań lekko podwyższa obroty z 800 na 1k żeby je zaraz zmniejszyć do 800. 5 i 6 bieg w mieście nie istnieje. Od razu wrzuca 7 bieg..nawet przy 70km/h. 1,2k obrotów na 7 biegu...aż dwumas słychać przy lekkim dodaniu gazu. Przy mocniejszym redukcja o 2 biegi by za kilka sekund znowu wrzucić 7. Jazda na S: niby auto lepiej się rozpędza na poszczególnych biegach, ale poszarpuje przy zwalnianiu i redukcji z 3 na 2. Szarpanie nie występuje na D.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności