klebcio1989
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O klebcio1989
- Urodziny 10.05.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Zamość
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
-
Po włączeniu kierunku gaśnie mi silnik.
klebcio1989 odpowiedział ernest_1978 → na temat → Elektryka, oświetlenie
witam. panowie mialem te same problemy o ktorych mowicie w poprzednich postach... pomogło rozkręcenie osłony kostki stacyjki... jak sie ruszało wtyczka przy kostce to robiła sie choinka na zegarach... wymieniłem kostkę stacyjki i jak ręka odjął takze zaczynajcie od kostek stacyjki:D -
Problem z montażem sportowych sprężyn H&R B3
klebcio1989 odpowiedział Vipergti → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Dołącze sie panowie do tematu bo miałem dokładnie taki sam zestaw sprężyn u siebie w passku b4 avant. Dodam jednak ze miałem oryginalny zestaw czyli sprężyny -40 albo -30, i do tego amorki H&R gazowo - olejowe tak jak powinno byc Passacik prowadził sie jak bajka, ale niestety jednak te pare mm. niżej sprawiało troche problemów na naszych polskich drogach i przy pełnym zaladowaniu dupsko prawie tarło o nawierzchnie:P wiec postanowilismy z siłą wyższą wrócić do orginału - chociaz bardzo tego żałuje Dodam jednak mały szkopuł jesli chodzi o delikatne obniżenie, Panowie uważajcie na wasze maglownice bo przez obniżenie osłony gumowe bardzo dostaja w kość i poprostu dziurawią sie... powodzenia -
Stuki zawieszenia brak mi już sił...
klebcio1989 odpowiedział tomek_wifi → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
witam drogich kolegów:) miałem podobny problem jak w temacie któregoś dnia po mocniejszej jeździe, nagle przy małych prędkościach zaczęło coś stukać, a wlekłem sie jak ślimak. Zacząłem wiec szukać... Dodam jednak ze jakiś czas wcześniej wymieniłem oba przeguby. Podkusiło mnie aby wyciągnąć wewnętrzny przegub od skrzyni biegów i nagle jest... Okazało się, że wewnętrzny przegub miał luz na wieloklinie na półosi, wymieniłem wewnetrzy przegub i nagle cisza jak makiem zasiał... Niestety grodzy koledzy nie da sie tego sprawdzic bez wymontowania półosi. POZDRAWIAM mam nadzieje ze moja rada komuś pomoże. -
witam Drogich Kolegów miałem taki sam objaw jak i Wy, ale wystarczy na zegarach troche po grzebać Mam nadzieje ze kazdy z użytkowników naszych Passków wie jak wyjąć licznik... Gdy już wyjmiemy licznik to podpinamy go i przekręcamy kluczyk tak aby wskaźnik paliwa uniósł się i wskazywał naszą NIESZCZĘSNĄ rezerwę Następnie odkręcami obie śrubki po bokach licznika i zdejmujemy plastikowa osłone zegarów... Ściągamy wskaznik poziomu paliwa i przekladamy go tak aby wskazywał 0 GOTOWE pozdrawiam