Skocz do zawartości

klebcio1989

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O klebcio1989

  • Urodziny 10.05.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zamość

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. witam. panowie mialem te same problemy o ktorych mowicie w poprzednich postach... pomogło rozkręcenie osłony kostki stacyjki... jak sie ruszało wtyczka przy kostce to robiła sie choinka na zegarach... wymieniłem kostkę stacyjki i jak ręka odjął takze zaczynajcie od kostek stacyjki:D
  2. Dołącze sie panowie do tematu bo miałem dokładnie taki sam zestaw sprężyn u siebie w passku b4 avant. Dodam jednak ze miałem oryginalny zestaw czyli sprężyny -40 albo -30, i do tego amorki H&R gazowo - olejowe tak jak powinno byc Passacik prowadził sie jak bajka, ale niestety jednak te pare mm. niżej sprawiało troche problemów na naszych polskich drogach i przy pełnym zaladowaniu dupsko prawie tarło o nawierzchnie:P wiec postanowilismy z siłą wyższą wrócić do orginału - chociaz bardzo tego żałuje Dodam jednak mały szkopuł jesli chodzi o delikatne obniżenie, Panowie uważajcie na wasze maglownice bo przez obniżenie osłony gumowe bardzo dostaja w kość i poprostu dziurawią sie... powodzenia
  3. witam drogich kolegów:) miałem podobny problem jak w temacie któregoś dnia po mocniejszej jeździe, nagle przy małych prędkościach zaczęło coś stukać, a wlekłem sie jak ślimak. Zacząłem wiec szukać... Dodam jednak ze jakiś czas wcześniej wymieniłem oba przeguby. Podkusiło mnie aby wyciągnąć wewnętrzny przegub od skrzyni biegów i nagle jest... Okazało się, że wewnętrzny przegub miał luz na wieloklinie na półosi, wymieniłem wewnetrzy przegub i nagle cisza jak makiem zasiał... Niestety grodzy koledzy nie da sie tego sprawdzic bez wymontowania półosi. POZDRAWIAM mam nadzieje ze moja rada komuś pomoże.
  4. witam Drogich Kolegów miałem taki sam objaw jak i Wy, ale wystarczy na zegarach troche po grzebać Mam nadzieje ze kazdy z użytkowników naszych Passków wie jak wyjąć licznik... Gdy już wyjmiemy licznik to podpinamy go i przekręcamy kluczyk tak aby wskaźnik paliwa uniósł się i wskazywał naszą NIESZCZĘSNĄ rezerwę Następnie odkręcami obie śrubki po bokach licznika i zdejmujemy plastikowa osłone zegarów... Ściągamy wskaznik poziomu paliwa i przekladamy go tak aby wskazywał 0 GOTOWE pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności