Skocz do zawartości

woocash09

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O woocash09

  • Urodziny 15.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    KRS

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.4 TSI GTE 218KM DSG6
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Można to dokupić osobno? W sensie przy kanapie bez tych zintegrowanych siedzisk?
  2. Chciałem zapytać o element wspomnianego w temacie postu fotelika do przewozu starszych dzieci w Passacie B8 kombi. Oprócz tego siedzonka podwyższonego zintegrowanego z siedziskiem kanapy widziałem na zdjęciach taki element przy zagłówku który służy ochronie głowy i ramion. Takie dwa „rogi” luk „kły”. Czy to istnieje jako cześć z osobnym numerem? I przede wszystkim, jak to jest zamontowane? To się jakoś od tylu wysuniętego zagłówka doczepia? Ktoś pomoże?
  3. Na zdjęciu: trasa Norwegia Polska 5 osób w aucie i na dachu Thule Dynamic L. Tryb GTE. Prędkość na autobahnie 170 na tempomacie, w Danii i Polsce 130-140. Spalanie jak widać. Według mnie po roku i 30k km przejechanych mogę powiedzieć, że Passek nie pochłania przesadnie paliwa. Na trasie 250km tutaj w Norweskich warunkach ze średnią prędkością 70km/h spalanie spada do 5,7. Na baterii w lecie zrobiłem raz 45km przy wyłączonej klimie. W zimie przy temperaturze oscylującej w okolicy 0 stopni robię tak 25-28km głównie z uwagi na to że ogrzewanie zabiera od kopa 15km z zasięgu. Latem pokazuje 49-50km na prądzie, zimą max 36km pokaże ale i tak tyle nie przejedzie. W trybie ładowania nie pokazało mi nigdy więcej niż 9l a przy tym spalaniu na odcinku 30km jestem w stanie naładować baterie od 0 do około połowy jadąc 70-80km/h. W trybie GTE trzeba pamiętać, że jesli bateria ma mniej niż około 40% naładowania to samochód będzie lądował baterie tez z silnika wiec lekko rośnie spalanie ale jak bateria ma odpowiedni poziom naładowania to w GTE po mieście około 6 litrów pali.
  4. Pytanko do właścicieli Passata GTE z Side Assist. Czy macie problemy z działaniem systemu zimą lub przy intensywnych opadach śniegu? U mnie zaraz po zakupie samochodu w grudniu zeszłego roku pokazał się komunikat informujący o braku widoczności dla radarów mimo że zderzak po obu stronach nie był oklejony brudem. Po 5 wizytach gwarancyjnych w serwisie w trakcie 4 zimowych miesięcy i wielokrotnym komunikacie o błędzie widoczności system side assist w końcu wymyślili w serwisie patent, który na chwile obecną działa. Mianowicie, Passaty bez baterii pod podłogą bagażnika mają tłumik końcowy wydechu schowany pod osłoną, która rozciąga się na cały zderzak od spodu od tylnej osi aż po koniec zderzaka. W GTE ten tłumik z powodu baterii jest osadzony niżej przez co osłony nie da się zamontować w takiej samej formie jak w spalinowych Passatach co z kolei prowadzi do gromadzenia się piasku itp wystrzeliwanego spod kół wprost na wewnętrzną ścianę zderzaka. Brud osadza się między zderzakiem a radarami blokując im widoczność. Serwis w moim GTE zamontował przyciętą osłonę od zwykłego Passata ograniczając znacznie odsłoniętą przestrzeń pod zderzakiem ale czy to wystarczy w dłuższej perspektywie? Ktoś miał podobne problemy? Ktoś ma inne wskazówki? Na zdjęciach osłona ze zwykłego Passata, moja i oryginał podwozia w GTE.
  5. Kolego Andrzeju bardzo proszę o fotki. Jak będziesz miał na tyle lampek i kabelków to może byś za jednym zamachem i dla mnie taki zestaw stworzył? Ja będę w Ojczyźnie w okresie między Bożym Narodzeniem a Trzech Króli więc akurat bym sobie je w wolnej chwili dołożył
  6. Koledzy te lampki z Ali do oświetlania podłogi z tylu są plug&play czyli nie trzeba nic kodować kablem prawda? Mam w Passacie ambient z lampkami led z przodu, niebieska listwę led w drzwiach i punkciki w uchwytach drzwi. Czy przy tych przejściówkach z Ali zepne przednie lampki z tylnymi i wszystko będzie śmigać bez kodowania? Pytam bo na carsystems piszą ze trzeba kodować...
  7. Potwierdzam, podobne objawy wystepuja po aktualizacji w moim Passacie 1.6!
  8. Jeśli chcesz dolną kratkę środkową wymienić to nie musisz zdejmować zderzaka! Musisz odkręcić dwie śrubki przy kratkach bocznych (osłonach lamp halogenowych w zderzaku) i delikatnie podwadzić je w miejscach w których są zatrzaski a potem powoli wypinać od środka do zewnątrz obie kratki. Jest na YT film tam masz fajnie pokazane jak to ugryźć (tytuł: Passat B7 European DRL Bulb change). Kratka środkowa jest na zatrzaskach też, które w jej górnej części trzeba podwadzić z wyczuciem w miejscach gdzie te zaczepy są. Popatrz na nową kratkę i szperaj starą kratkę w tych samych miejscach w których będziesz widział zaczepy na nowej kratce Może być konieczne odkręcenie ramki rejestracji (zależy jaka masz ramkę i czy nie koliduje z podważaniem zaczepów na środku kratki.
  9. Elegancko! Dziękuje za pomoc! - - - - - aktualizacja - - - - - Uff przepraszam że kolejny post ale czy tu na środku przy lusterku ta podsufitka jest jeszcze jakoś przymocowana? Nie chce puścić
  10. Czyli jak wymontuję to: To potem tylko pozdejmować osłony słupków wszystkie i podsufitka opuści się sama i wtedy będzie dojście do jakiejś wtyczki od strony szyby tak?
  11. OK już widze! Dzięki To może teraz jeszcze pytanie numer dwa: jak wypiąć kabelek z podświetlenia osłony przeciwsłonecznej? Foto:
  12. Czy ktoś szybko pomógłby i napisał jak zdemontować ramkę oświetlenia na środku w przednim rzędzie? Wyciągnąłem już ten moduł z przyciskami i żarówkami i odpiąłem go od instalacji ale po odkręceniu kolejnych dwóch wkrętów i "wyhaczeniu" tych dwóch haczyków w ramce ona dalej twardo siedzi. Tak jakby coś jeszcze ją trzymało u samej góry nad schowkiem na okulary przeciwsłoneczne. Ktoś pomoże?? EDIT Czy w ogóle ta ramka odchodzi od podsufitki czy ona tam na stałe siedzi i wystarczy tylko te dwa wkręty wykręcić? Widze właśnie jakieś fotki gdzie ta ramka "siedzi" w zdemontowanej podsufitce...
  13. Jaki masz rozmiar tych hankookow?
  14. Absolutnie względne. Jedni do starej B5 dają ledy, inni do polo 1,2 dokładają lotkę a inni natomiast mając 105 koni decydują się na felgi 18" :pardon
  15. Teraz mam 235/45 na 17" i jeździ tak jak powinien dla moich wymagań :mlask Znajomy ma 1,6 TDI na 18" i też jeździ. Pisząc ze słabiutki chodziło mi bardziej o wskazanie że nie potrzebuje koniecznie opony która pozwoli mi okiełznać większa liczbę koni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności