kafart
-
Liczba zawartości
34 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kafart
- Urodziny 30.09.1987
Informacje osobiste
-
Imię
andrzej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
szczecin
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG
-
Rok produkcji
2011
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Geometria osi przedniej i tylnej
kafart odpowiedział bigshark → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
@AndrzejP4 Tak przeoczyłem to, nie rozumiem jeszcze mówili mi przy drugiej reklamacji że zaczynali zbieznosc od tyłu, ale widzę że na każdej z 3 robionych zbieznosc wartości tyłu się nie zmieniają, więc pytanie czy nie ruszali czy nie mogli ruszyć sruby od zbieżności. Podjade gdzies indziej i sprawdze -
Geometria osi przedniej i tylnej
kafart odpowiedział bigshark → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
@AndrzejP4 A skad nagle robota z tylu w tulejach? Wyniki tylu wychodza wporzadku z tego co widze, problemem jest przod. I jesli to faktycznie trzeba skorygowac tyl zeby przod jechal prosto, to czy trzeba cala tuleje odrazu wymieniac ze sruba czy wystarczy ciac srube bo jak rozumiem nie da sie jej odkrecic? Dodam ze przerzucilem kola z tylu na przod i jest lepiej (minimalnie teraz musze trzymac w prawo kiere zeby jechal prosto) Czy ewentualnie to ta tuleja 1K0 505 171 C? -
Geometria osi przedniej i tylnej
kafart odpowiedział bigshark → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
@AndrzejP4 Mowilem to mechanikowi przy odbiorze auta (ze moze sankami lekko ruszyc i zmieni sie pochylenie) ale twierdzi ze sankami tego nie zrobi i to auto nie ma regulacji kata pochylenia. Teraz szukaj kogos kto Ci to zrobie, nie mam podnosnika zeby wywalic auto do gory. -
Geometria osi przedniej i tylnej
kafart odpowiedział bigshark → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam, W grudniu mialem wymienione tuleje wahaczow duze i male tuleje bo skrzypialy juz. Wymiana odbyla sie przy opuszczeniu sanek poniewaz w DSG nie da sie odkrecic sruby z tuleji i byly sanki opuszczone (ale nie zdjete calkowicie). Po wymianie zostala zrobiona zbieznosc jednak auto sciaga w prawo trzymajac kierownice na wprost. Zbieznosc byla wykonana jeszcze dwukrotnie w ramach reklamacji jednak nic to nie daje i auto nadal sciaga w prawo (przed wymiana jechalo prosto). Moim zdaniem wedlug wydruku powodem sciagania jest pochylenie kola prawego poza norma (prawe przednie) Wedlug mechanika pochylenia kola nie da sie wyregulowac w B7 wiec sa dwie opcje (wedlug mechanika) - albo uszkodzona jest inna czesc w zawieszeniu ktora powoduje zle pochylenia kola i trzeba rozbierac i sprawdzac (mimo ze przed opuszczaniem sanek bylo OK) - mozna zamienic kola przod/tyl i sprawdzic czy pojedzie prosto W zalaczniku wydruk z jednego pomiaru i zdjecie z jeszcze innego ( w sumie byly 3 i zawsze pochylenie kola prawego przod bylo poza norma). Ma ktos jakies pomysly co z tym zrobic? Czy to faktycznie pochylenie kola moze powodowac sciaganie (w prawo czyli w strone kola ze zlym pochyleniem)? Czy moze zakladajac sanki mogli sami spowodowac to? -
Problem z Passatem B7 i temperaturą cieczy
kafart odpowiedział Mlody_tm → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Montowany bedzie Meyhle od kolegi z forum zakupiony -
Problem z Passatem B7 i temperaturą cieczy
kafart odpowiedział Mlody_tm → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam, Ja innej beczki. Czy za wymiane głównego termostatu (silnik cfbg 170km 2011) mechanik chciałby 800zl, czy faktycznie tam roboty tyle że takie koszta? -
Witam, Jako ze nie mam komunikacji z modulem j367(battery monitoring) I nie widzę danych z akumulatota a z alternstorem tak, to chcialbym wymienic kleme minusowa z akumulatora ktora zawiera modul j367(battery monitoring). Pytanie, czy po wymianie klemy wraz z modulem trzeba go adaptowac I od nowa wpisywac akumulator? Jesli tak to jak zaadaptowac ten modul? Baterie ewentualnie wiem gdzie przepisac Passat b7 2011 silnik cfgb
-
Witam, Posiadam radio RNS 315 z modulem bluetooth pod siedzeniem pasazera o numerze 5KO035730A modeul UHV. Problem jest taki ze jak sparuje telefon to dziala on...do wylaczenia silnika (czasami zadziala kilka razy) i juz nie chce sie telefon sparowac ponownie z bluetooth. Sam bluetooth jest wykrywany przez telefon jak skasuje z telefonu "VW Phone" jednak ponowna proba polaczenia nie udaje sie, dopoki nie wypne wtyczki z modulu bluetooth i ponownie sparuje. Testowane na dwoch telefonach Samsung S10 i Xiaomi redmi. W samym radiu nie mam opcji "bluetooth" poniewaz zapewne jest ona ukryta tak jak w ponizszym filmiku Probowalem to aktywowac przez VCDS jednak przy probie odznaczenia bluetooth i nacisniecia "Do IT" wywala jakis komunikat (moge go wkleic pozniej) i opcji bluetooth nadal nie ma w radiu. W momencie sparowania telefonu z bluetooth mam opcje Phone na wyswietlaczu przy zegarach. Mial ktos moze taki problem? Jak to rozwiazac ?
-
kafart obserwuje zawartość → Wymiana lusterka fotochromatycznego na zwykle
-
witam, Czy jest lusterko fotochromatyczne i zwykle maja takie same mocowania? Czy przy wymianiw z fotochromatycznego na zwykle bedzie jakis problem z czujnikiem deszczu? Niestety wylalo mi sie lusterko a i tak nie dzialalo wczesniej wiec pytanie czy moge je poprostu podmienic na zwykle?
-
Potwierdzam, zdycha łożysko, skrzynia idzie do remontu - koszt 1600 zł za caly serwis
-
Bylbym wdzieczny gdyby ktos mogl mi podac jaka skrzynia siedzi u mnie ? WVWZZZ3bz3e129622 prawdopodobnie FRK patrzac po wygladzie ale nie moge znalezc oznaczenia zeby potwierdzic
-
Czy takie buczenie może mieć związek z tematem posiadam ten sam silnik jednak u mnie objawy są takie jak wspomniałem tylko przy dodawaniu gazu powyżej 50km/h
-
Na postoju brak buczenia. Wyglada to na temat polaczony z turbina/skrzynia poniewaz dzieje sie to tylko pod obciazeniem ( dodawaniem gazu)
-
Witam, Przeglądałem tematy jednak nie znalazlem podobnego tematu. W trakcie trzymania pedalu gazu powyzej 50/60km/h wystepuje dziwne buczenie ktore ciezko zlokalizowac. Kiedy buczy ? - TYLKO przy wcisnietym pedale gazu i jest slyszalne w kabinie dopiero powyzej 50/60km/h - Odglos utrzymuje sie na takim samym poziomie niezaleznie od tego czy jedzie sie 60 czy 120km/h - Buczenie jest niezalezne od zapietego biegu, slyszac go na 3,4,5,6 biegu - W momencie puszczenia pedalu gazu buczenie odrazu ustaje. Co sprawdzone: - Olej w skrzyni biegow - Łożyska Byłbym wdzięczny za pomysły co sprawdzić dalej. Nie jest to odglos podobny do lewego powietrza ale kto wie..
-
Sory za letnistwo, ale nie za bardzo chce mi sie czytac 16 stron tematu, czy przy wymianie plynu hamulcowego samoczynnie wymienia sie plyn w wysprzegliku czy trzeba o tym wspomniec w serwisie zeby zrobili to tez ? Pozdrawiam