Skocz do zawartości

berdhtml

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O berdhtml

  • Urodziny 29.09.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Bernard
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Boleslawiec

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. berdhtml

    wymiana foteli

    Witam. Mój post będzie banalny ale może rozwiąże część wątpliwości . Ostatnio kolega zakupił gotowe maty podgrzewane na fotele. Wstawił to w swoje stare siedziska w aucie i po sprawie. Minus, obicia muszą być skórzane . Ja natomiast nie mogę w ogóle wyciągnąć swoich foteli bo po odkręceniu śrub i przesunięciu fotela do końca dalej nie chce diabeł zejść. Może ktoś coś podpowie ?
  2. Witam. Odświeżę troszkę temat i pozwolę sobie opisać problem z moim Passatem 1.9 TDI 97r 110KM. Z dnia na dzień pojawił się problem z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju. Wydawało mi się, że stało się to za sprawą niższych temperatur na dworze jednak się myliłem. Cała diagnostyka rozpoczęła się od sprawdzenia układu elektrycznego. Sprawdziłem akumulator, świece żarowe i alternator nie znalazłem błędów ani problemów. Teraz pozostała część paliwowa, którą też sprawdziłem ( cofanie się paliwa, filtr paliwa, wężyki ). Rozrusznik i alternator sprawdzony. Teraz został już rozrząd ale i on jest prawidłowy. Wróciłem do pompy wtryskowej i tu pojawiło się kilka ciekawostek. Po wczytaniu z VAG'a bloków 000 mój kąt wtrysku wynosi 38 ( bez uruchomionego silnika ) troszkę za mało. Próba ustawienia tego kąta poprzez regulacje pompy nie dała rezultatu. Jedynie udało się ustawić kąt na biegu jałowym który teraz wynosi około 50 do 54. Jednak problem nie ustał auto ma problem z uruchomieniem silnika rozgrzanego do około 90C. Pali za 2 lub 3 razem. Jak jest zimny to szybciej rozładuję akumulator niż odpalę. Mam porobionych kilka logów ale nie posiadam doświadczenia , które należy robić przy takich objawach. Proszę o podpowiedź co można jeszcze sprawdzić. Jutro zajmę się rozbiórką pompy i spróbuję wymienić komplet uszczelek lecz ciągle mam obawy o ten dziwny kąt wtrysku na włączanym zapłonie,. Dlaczego jest taki niski i nie mogę go ustawić ? Czy ktoś potrafi mi pomóc ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności